Marloutti

Så blev der bestilt kage. Lidt anderledes måske?

7 posts in this topic

Vi har valgt at bestille 8 forskellige lagkager hos Lagkagehuset. Eller ja, det vil sige de lagkager de nu havde og så nogle af deres snitter, som en hel kage, plus en tærte. Det bliver spændende, hvad folk siger til dem...Det er en rimelig billig løsning. Normalt tænker jeg "99 kr. for en lagkage! :blink: Det er jo sindssygt!!!" Men lige i denne sammenhæng er det jo en vildt billig bryllupskage. Og vi er altså vilde med Lagkagehuset. :) De bliver sat op på stativ, med en fantastisk figur øverst. Den får I da lige et billede af...

Rugbrødslagkage

Jordbærlagkage

hindbærlagkage

Othellolagkage

Forårstærte(lagkage)

Jordbærtærte

Skovbærsnittekage

Rabarbersnittekage

post-71546-0-42857700-1409378770_thumb.p

0

Annonce ♥

Det er da en super ide, så er der jo noget for alle og for så en kageelsker som mig, så vil jeg tage et lille stykke af dem alle - mums :)

0

synes det er en god ide, og der er lidt for enhver smag

0

Ja, vi tænkte også, at det er rigtig godt, der er lidt for enhver smag. Så kan ingen klage over, at kagen ikke lige var noget for dem... :)

0

Annonce ♥

Fed løsning, har da allerede givet den videre til min søster som skal giftes :loveshower:

1

Det er da en fabelagtig ide :thumbsupsmileyanim: Lagkagehuset har de BEDSTE kager EVER :smiley-eatdrink026::happy:

1