Me and Him 2015

Hjææælp! BILLIGT hvid stof til vægge

7 posts in this topic

Hej, jeg har den fornøjelse at holde bryllup i svigerforældrenes stald.

Staldbygning på landet med betongulv, gule mursten og grønne bjælker og meget lidt belysning udefra (små firkantede 80'er vinduer) :help:

Hvordan får man lige gjort det hyggeligt?

Jeg ville virkelig gerne gemme de gule mursten med noget hvidt stof, men når man skal bruge det i de mængder skal det virkelig være billigt (gardiner fra IKEA er ikke billigt nok)

Er der nogle der har nogle gode bud? det billigste jeg har kunne finde er 60 kr pr m og 140 cm bred

Det behøver ikke være noget specielt eller lækkert stof! er også ok, hvis det er halv gennemsigtigt. Det skal bare skjule omgivelserne der SKRIGER 80'ER og være hvidt.

Har allerede købt 14 lyskæder og skal også ud og købe gulvtæppe til alle 150 kvm (det er dog begge dele fundet og styr på)

Men pyh... hvis kirken ikke lå lige over, og et par stykker kunne overnatte i hovedhuset. Så havde det været meget nemmere at vælge et andet lokation (min familie bor i den anden ende af landet, så det er store + point at de kan overnatte uden det skal koste en masse) De har jo også en stor udgift bare i transport

0

Annonce ♥

Køb ikea lagner, evt brugte herinde fra så de bliver endnu billigere.....jeg har købt 20 som skal bruges til duge til receptionen fordi det blev billigere end papirduge i ordentlig kvalitet og så kan jeg altid sælge dem bagefter

0

Annonce ♥