Narjar

Hvad er must?

54 indlæg i dette emne

Fair nok. Nu skal det jo også med til historien at jeg nok har deltaget i langt flere bryllupsfester end de fleste. Gætter på at vi taler ca. 4-500 stk. :lol: Men decideret kaos nej og og jeg har da også oplevet enkelte fester hvor det er gået helt galt med en toastmaster :lol: Ikke et ultimativt must men derfor vil jeg nu anbefale det alligevel. Også selv om det mange steder går fint uden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.....Men nu ønsker vi også en helt uformel fest, og det er bla. en af grundene til at vi har fravalgt toastmaster.

...

Man kan altså sagtens have en helt uformel fest med toastmaster også? Jeg forstår ikke den tankegang? Så længe toastmaster er sjov, festlig og afslappet, så holder stemningen sig ganske uformel :wink:

Vil faktisk gå så langt, som til at sige at en sådan god toastmaster, kan gøre stemningen endnu mere uformel - fordi han/hun kan få gæsterne til at slappe af :) Det var tilfældet til vores :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.....Men nu ønsker vi også en helt uformel fest, og det er bla. en af grundene til at vi har fravalgt toastmaster.

...

Man kan altså sagtens have en helt uformel fest med toastmaster også? Jeg forstår ikke den tankegang? Så længe toastmaster er sjov, festlig og afslappet, så holder stemningen sig ganske uformel :wink:

Vil faktisk gå så langt, som til at sige at en sådan god toastmaster, kan gøre stemningen endnu mere uformel - fordi han/hun kan få gæsterne til at slappe af :) Det var tilfældet til vores :)

Det er jo ikke kun derfor vi har valgt det, men det er en af grundene. Vi bryder os ikke om konceptet toastmaser, og for os giver det en form for formalitet, selvom det er en sjov person. Jeg er ligeglad med hvad andre gør, men vi ønsker det ikke til vores fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig Rose90. Rent faktisk behøver en toastmaster jo slet ikke at være synlig. En god toastmaster kan også være en person som agerer i det skjulte og lige prikker folk på ryggen når de er på. Men nu skal tråden her jo ikke heller ikke handle om hvorvidt man bør have en toastmaster eller ej for det er et emne som tidligere har været diskuteret mange gange herinde.

Da jeg så tråden første gang tænkte jeg på at der nok mentes "nipsting" og små detaljer for det er ligesom det Narjar fokuserer på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.....Men nu ønsker vi også en helt uformel fest, og det er bla. en af grundene til at vi har fravalgt toastmaster.

...

Man kan altså sagtens have en helt uformel fest med toastmaster også? Jeg forstår ikke den tankegang? Så længe toastmaster er sjov, festlig og afslappet, så holder stemningen sig ganske uformel :wink:

Vil faktisk gå så langt, som til at sige at en sådan god toastmaster, kan gøre stemningen endnu mere uformel - fordi han/hun kan få gæsterne til at slappe af :) Det var tilfældet til vores :)

Det er jo ikke kun derfor vi har valgt det, men det er en af grundene. Vi bryder os ikke om konceptet toastmaser, og for os giver det en form for formalitet, selvom det er en sjov person. Jeg er ligeglad med hvad andre gør, men vi ønsker det ikke til vores fest :)

Det er jo også helt i orden - jeg var bare meget uenig i dit link imellem de to ting :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

.....Men nu ønsker vi også en helt uformel fest, og det er bla. en af grundene til at vi har fravalgt toastmaster.

...

Man kan altså sagtens have en helt uformel fest med toastmaster også? Jeg forstår ikke den tankegang? Så længe toastmaster er sjov, festlig og afslappet, så holder stemningen sig ganske uformel :wink:

Vil faktisk gå så langt, som til at sige at en sådan god toastmaster, kan gøre stemningen endnu mere uformel - fordi han/hun kan få gæsterne til at slappe af :) Det var tilfældet til vores :)

Det er jo ikke kun derfor vi har valgt det, men det er en af grundene. Vi bryder os ikke om konceptet toastmaser, og for os giver det en form for formalitet, selvom det er en sjov person. Jeg er ligeglad med hvad andre gør, men vi ønsker det ikke til vores fest :)

Enig, det kan sagtens skabe en distance mellem brudeparret og gæsterne, det kommer jo helt an på brudeparret og på gæsterne. Jeg tror ikke hverken min eller Thomas' familier ville føle sig godt tilpas med en toastmaster. Selv er jeg lidt ligeglad om der er en eller ej, det samme gælder nok vennerne. Men vores familier ville synes det var noget underligt noget og distancere sig fra det. Vi bliver så også så få og kommer med meget stor sandsynlighed til at frabede os taler og indslag, så det bliver sgu nok heller ikke så nødvendigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja, der er faktisk rigtig mange ting at tage hensyn til.. Folderen i kirken vil jeg nok ikke droppe, for det er en kæmpe hjælp til jeres gæster at de ved hvad de skal synge..

Menukort er en god idé, men det er jo ikke et must..

Borddækningen bestemmer du jo selv ..

Først og fremmest så skal i tage stilling til hvor mange i ca. forventer at invitere og en dato, for så herefter at vælge et lokale og senere kirke.. Lokalet skal i få på plads som noget af det første, da det er lidt svært at få, specielt hvis det skal være billigt ..

Det er heller ikke noget der forventes at man får middag, man kan også vælge bare at holde en reception ..

Hvis det er fordi du er i tvivl om budget, så får du lige mit her.. (60 mennesker)

Kjole kr. 7.000,00

hår + make up kr. 1.200,00

Brudgomstøj kr. 4.500,00

blomster kr. 2.000,00

invitationer, takkekort, bordkort m.m kr. 500,00

Morgengaver kr. 3.000,00

Underholdning kr. 3.000,00

Leje af lokale kr. 5.875,00

Blomster og pynt kr. 1.500,00

mad kr. 9.540,00

vin, vand, sodavand kr. 2.500,00

timeløn kr. 2.000,00

Men man vælger jo selv hvad man vil have med, men det er altså en god idé at lægge et budget, så man ved hvad der er at gøre med, for ellers bliver det pludseligt meget dyrt :)

Vi skal giftes om 1½ måned :) folk er inviteret og festen klar parat og kirke på plads, ja alt stort set..... Det er derfor jeg er lidt presset, men vi aner ikke hvilke salmer det bliver endnu og menukort tror jeg også jeg vil lave lidt af. Til at have liggende. Vi bliver ca. 57 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var i øvrigt til et bryllup med 180 mennesker her i weekenden, og her var der altså "bare" pyntet op med papirduge, meget simple bordkort, der bare var klippet af et stykke karton og foldet, spredt lidt konfetti på bordene, et par bloklys, det var det. Intet passede sammen i farve og ved I hvad - det gjorde ikke en bønne! Maden var lækker, folk var glade! Man savnede ikke noget. Der var høflig selvbetjening i baren, når de søde piger ikke lige var der, de havde jo rigeligt at se til. Det fungerede fint!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i øvrigt til et bryllup med 180 mennesker her i weekenden, og her var der altså "bare" pyntet op med papirduge, meget simple bordkort, der bare var klippet af et stykke karton og foldet, spredt lidt konfetti på bordene, et par bloklys, det var det. Intet passede sammen i farve og ved I hvad - det gjorde ikke en bønne! Maden var lækker, folk var glade! Man savnede ikke noget. Der var høflig selvbetjening i baren, når de søde piger ikke lige var der, de havde jo rigeligt at se til. Det fungerede fint!

Jeg er altså over overbevist om at stemningen er det vigtigste. Det er jo en glædens dag, så folk er glade og i godt humør, og så er det egentlig underordnet med alt det andet :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er heller ikke nogen standardopskrift på hvordan det fungerer for det er meget forskelligt hvad folk gør.

Nogle vælger at offentliggøre det inden og nogle beder også om at indslag anmeldes til toastmasteren 1-2 uger før festen. Andre siger det først lige i starten inden middagen at den og den er toastmaster og at evt. indslag bedes meldt til denne. Det gør man helt som man selv og ikke mindst toastmasteren vil.

Det vigtigste er at toastmasteren lige inden middagen har en god fornemmelse af hvor mange indslag der kommer og varigheden (det sidste kan snyde). Det gør at han/hun kan fordele dem jævnt så de ikke alle sammen afvikles oven i hinanden men stadigvæk på en sådan måde at det ikke kolliderer med køkkenet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt rigtigt Rikke men når folk vælger en toastmaster er det ikke nødvendigvis fordi vedkommende er sjov og festlig men også fordi de ikke ønsker en meget langstrakt middag hvor man sidder 5-6 timer og for at brudeparret kan koncentrere sig om at nyde festen og stemningen. Det handler om indslag, det handler om rygepauser og det handler om koordinering med køkkenet og maden. Jeg havde et bryllup fornylig hvor toastmasteren præsenterede første indslag lige efter forretten var serveret. Der krummede jeg tæer men fandt så ud af at der ville komme et indslag som varede 45 minutter og da brudeparret tilmed var forsinket så skal man altså sadle mens man kan hvis ikke det skal ende ud i at der skal danses brudevals midt i desserten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt rigtigt Rikke men når folk vælger en toastmaster er det ikke nødvendigvis fordi vedkommende er sjov og festlig men også fordi de ikke ønsker en meget langstrakt middag hvor man sidder 5-6 timer og for at brudeparret kan koncentrere sig om at nyde festen og stemningen. Det handler om indslag, det handler om rygepauser og det handler om koordinering med køkkenet og maden. Jeg havde et bryllup fornylig hvor toastmasteren præsenterede første indslag lige efter forretten var serveret. Der krummede jeg tæer men fandt så ud af at der ville komme et indslag som varede 45 minutter og da brudeparret tilmed var forsinket så skal man altså sadle mens man kan hvis ikke det skal ende ud i at der skal danses brudevals midt i desserten.

Jeg ved skam godt hvordan en toastmaset fungere, men det ændre ikke på at jeg ikke ønsker det. Hvad andre gør, er jeg som sagt helt ligeglad med, det er deres valg. Vi ønsker heller ikke f.eks planlagte rygepauser, vil jeg have en smøg, ja så vil jeg altså have en smøg, og sådan ved jeg også at mine gæster har det. Dog går vi selvfølgelig ikke midt under et indslag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart efter at vi blev forlovet satte vi os ned for at finde ud af hvad der var vigtigt for os. De vigtigste ting var:

  1. At blive viet i en kirke som betød noget for os
  2. At blive viet af en god præst
  3. At holde en afslappet fed fest med de mennesker vi holder af - en fest som gæsterne skulle nyde lige så meget som os :) Dette inkluderer for os bl.a. en god toastmaster :)
  4. At feststedet blev pyntet hyggeligt. Vi endte med at være 74 mennesker, så det var især vigtigt for mig at lave vores telte om til "en lille hyggelig hule i skoven" - på den måde føler jeg mig mere hjemme og tryg :)
  5. At vi overholdt vores budget

Efter brylluppet kan vi med glæde sige at vi klarede det hele til over forventing :):7himmel:

Vi havde fx. ikke favourboxe og kirkehæfter og det var ikke noget vi savnede - men havde vi haft det, så havde vores gæster da bare adderet det til oplevelsen :)

Jeg synes ikke man kan tillade sig at kalde noget overflødigt, bare fordi man ikke selv går op i det. Man skal selvfølgelig gøre lige det man har lyst til (/kan overskue/har råd til/finder vigtigt) og så er det det rigtige. Tror som skrevet ikke at gæsterne har nogen videre forventninger til detaljer, men det betyder ikke at de ikke vil ligge mærke til (og værdsætter) hvad der nu end kan være :)

Redigeret af Rose90
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart efter at vi blev forlovet satte vi os ned for at finde ud af hvad der var vigtigt for os. De vigtigste ting var:

  1. At blive viet i en kirke som betød noget for os
  2. At blive viet af en god præst
  3. At holde en afslappet fed fest med de mennesker vi holder af - en fest som gæsterne skulle nyde lige så meget som os :) Dette inkluderer for os bl.a. en god toastmaster :)
  4. At feststedet blev pyntet hyggeligt. Vi endte med at være 74 mennesker, så det var især vigtigt for mig at lave vores telte om til "en lille hyggelig hule i skoven" - på den måde føler jeg mig mere hjemme og tryg :)
  5. At vi overholdt vores budget

Efter brylluppet kan vi med glæde sige at vi klarede det hele til over forventing :):7himmel:

Vi havde fx. ikke favourboxe og kirkehæfter og det var ikke noget vi savnede - men havde vi haft det, så havde vores gæster da bare adderet det til oplevelsen :)

Jeg synes ikke man kan tillade sig at kalde noget overflødigt, bare fordi man ikke selv går op i det. Man skal selvfølgelig gøre lige det man har lyst til (/kan overskue/har råd til/finder vigtigt) og så er det det rigtige. Tror som skrevet ikke at gæsterne har nogen videre forventninger til detaljer, men det betyder ikke at de ikke vil ligge mærke til (og værdsætter) hvad der nu end kan være :)

Men det er jo netop overflødigt for den som udtaler det? At det så ikke er det for andre er jo en helt anden sag, men der er da ingen grund til at hoppe op på paraderne, når der ikke er nogen der har sagt "Rose90 du bør/må/skal ikke gøre sådan og sådan for det synes jeg er overflødigt", der bliver jo netop sagt "Vi har valgt det fra fordi vi synes det er overflødigt". Der er stor forskel, og hvis alle skal have lov til at have egne meninger, bør det også være ok at udtale at man finder visse ting overflødige, så længe man ikke pådutter andre ens holdning!

Det er fair nok at du og Bent (og en masse andre) synes en god toastmaster er uundværlige, men det behøver vi altså ikke alle sammen være enige i!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom Keld og jeg ikke forventer mange indslag til vores kobberbryllupsfest, har vi en toastmaster just in case. Vi ønsker at der er ro til at nyde maden, og at der er fornuftige rygepauser uden at selskabet pludselig står uden for - men da vejret i marts måned kan være køligt, er den bekymring måske ikke nødvendig :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er jo netop overflødigt for den som udtaler det? At det så ikke er det for andre er jo en helt anden sag, men der er da ingen grund til at hoppe op på paraderne, når der ikke er nogen der har sagt "Rose90 du bør/må/skal ikke gøre sådan og sådan for det synes jeg er overflødigt", der bliver jo netop sagt "Vi har valgt det fra fordi vi synes det er overflødigt". Der er stor forskel, og hvis alle skal have lov til at have egne meninger, bør det også være ok at udtale at man finder visse ting overflødige, så længe man ikke pådutter andre ens holdning!

Det er fair nok at du og Bent (og en masse andre) synes en god toastmaster er uundværlige, men det behøver vi altså ikke alle sammen være enige i!

Det var skam ikke mentet på nogen specifik og jeg talte ikke om toastmaster :wink: Jeg har sagt hvad jeg mener omkring det og føler ikke jeg behøver at gentage mig selv (1 2) :)

Det jeg mener er bare at gæsterne nok skal sætte pris på det der er, hvis man fx. vælger at have noget ekstra dims :) Men samtidig at vælger man det fra, så er der nok ikke nogen som savner det, fordi de færreste kommer med specifikke forventninger - andet end at se to folk blive gift :wink:

Har ingen intentioner om at blive enige med jer andre :blink::rolleyes: Jeg har netop ikke udtalt mig om noget er uundværligt/overflødigt ift. gæsterne (andet end at blive viet :rolleyes:) - det er netop min pointe :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var skam ikke mentet på nogen specifik og jeg talte ikke om toastmaster :wink: Jeg har sagt hvad jeg mener omkring det og føler ikke jeg behøver at gentage mig selv (1 2) :)

Det jeg mener er bare at gæsterne nok skal sætte pris på det der er, hvis man fx. vælger at have noget ekstra dims :) Men samtidig at vælger man det fra, så er der nok ikke nogen som savner det, fordi de færreste kommer med specifikke forventninger - andet end at se to folk blive gift :wink:

Har ingen intentioner om at blive enige med jer andre :blink::rolleyes: Jeg har netop ikke udtalt mig om noget er uundværligt/overflødigt ift. gæsterne (andet end at blive viet :rolleyes:) - det er netop min pointe :)

Fint nok hvis du har den holdning, men jeg synes så bare ikke det er helt ok at udtale at "man ikke kan tillade sig" at bruge det ord. :wink: Det tolker jeg nemlig som en reprimande. Beklager hvis det ikke var ment som sådan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fint nok hvis du har den holdning, men jeg synes så bare ikke det er helt ok at udtale at "man ikke kan tillade sig" at bruge det ord. :wink: Det tolker jeg nemlig som en reprimande. Beklager hvis det ikke var ment som sådan.

"Jeg synes ikke man kan tillade sig at kalde noget overflødigt, bare fordi man ikke selv går op i det"

Du skal være helt fri til at tolke det som du vil, men du behøver ikke føle dig trådt over tæerne :) Ville bare lige fortælle at jeg ikke havde toastmaster-diskussion i tankerne der, men at det var ment generelt.

Jeg vil lukke den for mit vedkommende nu, for ikke at køre tråden på endnu mere sidespor :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide :lol: For min del kan jeg sige at jeg til enhver tid uanset hvad andre måtte sige, vil anbefale folk at have en toastmaster når vi taler bryllupsfester og det har langt de fleste også i dag. Om folk så syntes det er en god ide eller ej må de jo om - det er nu engang deres fest og deres valg. Går man ud og spørger feststederne og deres personale så vil anbefalingen være den samme. Der vil nok være nogle steder som siger at det kan de klare men de har andre gøremål og det giver også mere mening at det er en fra "kredsen" og en person der er valgt af brudeparret, fordi de har tillid til at vedkommende kan styre begivenhederne som de gerne vil have det. Det er jo deres/jeres fest. :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med Gybbel, for selvfølgelig kan man sige " vi har valgt det og det fra, for det er i vores øjne overflødigt" , det er der da intet galt i at sige, hvis det er hvad man føler. Det har jo intet at gøre med hvad andre gør og vælger, men ganske enkelt bare hvad man selv har valgt. Vi har da netop valgt en del ting fra, fordi det for OS er total overflødigt, og derfor gider vi ikke bruge tid og penge på det. Men om andre vælger de ting til deres fest eller ej, det er for mig komplet ligegyldigt, for det er jo DERES valg og DERES fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig Rikke. Når det står klart for alle at man - som du siger det - giver udtryk for at man syntes det er overflødigt for en selv eller det man giver udtryk for er ens egne holdninger og det kan jo næsten ikke være andet her. Så længe I ikke begynder at fraråde andre at bruge en toastmaster så ingen problemer herfra :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeres fest= jeres regler/valg... Man skal vælge de ting som har betydning for en selv.... Vi har rigtig mange små detaljer fordi det betyder noget for os (eller mig ihvertfald) og hvis gæsterne også synes det er fedt så er det bare bonus.... Er det livsnødvendigt for at holde festen? Nej.... Er det vigtigt for brudeparret? Ja.... Jamen så kommer det med og så er jeg faktisk bedøvende ligeglad om folk synes jeg er lettere skør, det er mig der skal giftes, de kan gøre hvad de vil til deres bryllup og så længe jeg ikke sætter dem til at lave tingene ;-)

Hvis man har et stramt budget så kan det være godt at skrive en need to have/nice to have liste ud fra JERES ønsker.... Hvad er vigtigt for JER????

Vi har lige omkring 1 uge tilbage og med en kæmpe vandskade i halvdelen af vores lejlighed er jeg mega presset over tiden og alle de projekter jeg mangler...og så er det faktisk ret lige meget at folk siger at det er overflødigt med de ting, for de betyder noget for mig.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig med Gybbel, for selvfølgelig kan man sige " vi har valgt det og det fra, for det er i vores øjne overflødigt" , det er der da intet galt i at sige, hvis det er hvad man føler. Det har jo intet at gøre med hvad andre gør og vælger, men ganske enkelt bare hvad man selv har valgt. Vi har da netop valgt en del ting fra, fordi det for OS er total overflødigt, og derfor gider vi ikke bruge tid og penge på det. Men om andre vælger de ting til deres fest eller ej, det er for mig komplet ligegyldigt, for det er jo DERES valg og DERES fest :)

Nemlig. :)

Det giver ingen mening for mig at erstatte ordvalget med at vi har ikke lyst/råd/overskud til noget, når det jeg nu engang mener er at det til vores fest er overflødigt. Som f.eks. kirkehæfter - vi skal jo giftes på rådhuset, så disse er i ordets bogstaveligste betydning overflødige til vores bryllup. :)

Helt enig Rikke. Når det står klart for alle at man - som du siger det - giver udtryk for at man syntes det er overflødigt for en selv eller det man giver udtryk for er ens egne holdninger og det kan jo næsten ikke være andet her. Så længe I ikke begynder at fraråde andre at bruge en toastmaster så ingen problemer herfra :lol:

Faktisk er jeg ikke afvisende overfor en toastmaster, men jeg har meget svært ved at se hvad vi skulle bruge vedkommende til i vores setup.

Jeres fest= jeres regler/valg... Man skal vælge de ting som har betydning for en selv.... Vi har rigtig mange små detaljer fordi det betyder noget for os (eller mig ihvertfald) og hvis gæsterne også synes det er fedt så er det bare bonus.... Er det livsnødvendigt for at holde festen? Nej.... Er det vigtigt for brudeparret? Ja.... Jamen så kommer det med og så er jeg faktisk bedøvende ligeglad om folk synes jeg er lettere skør, det er mig der skal giftes, de kan gøre hvad de vil til deres bryllup og så længe jeg ikke sætter dem til at lave tingene ;-)

Hvis man har et stramt budget så kan det være godt at skrive en need to have/nice to have liste ud fra JERES ønsker.... Hvad er vigtigt for JER????

Vi har lige omkring 1 uge tilbage og med en kæmpe vandskade i halvdelen af vores lejlighed er jeg mega presset over tiden og alle de projekter jeg mangler...og så er det faktisk ret lige meget at folk siger at det er overflødigt med de ting, for de betyder noget for mig.....

Nemlig. Vi har da også ting med som ikke er et must for at kunne holde festen. De er med fordi jeg synes de skal være der, og/eller Thomas synes de skal være der.

Der er nu engang ikke ret meget der er bydende nødvendigt for at kunne holde et bryllup - MEN detaljerne er dem der definerer typen af fest der holdes, de kan også bruges til at vise noget personlighed omkring parret osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeres fest= jeres regler/valg... Man skal vælge de ting som har betydning for en selv.... Vi har rigtig mange små detaljer fordi det betyder noget for os (eller mig ihvertfald) og hvis gæsterne også synes det er fedt så er det bare bonus.... Er det livsnødvendigt for at holde festen? Nej.... Er det vigtigt for brudeparret? Ja.... Jamen så kommer det med og så er jeg faktisk bedøvende ligeglad om folk synes jeg er lettere skør, det er mig der skal giftes, de kan gøre hvad de vil til deres bryllup og så længe jeg ikke sætter dem til at lave tingene ;-)

Hvis man har et stramt budget så kan det være godt at skrive en need to have/nice to have liste ud fra JERES ønsker.... Hvad er vigtigt for JER????

Vi har lige omkring 1 uge tilbage og med en kæmpe vandskade i halvdelen af vores lejlighed er jeg mega presset over tiden og alle de projekter jeg mangler...og så er det faktisk ret lige meget at folk siger at det er overflødigt med de ting, for de betyder noget for mig.....

Men tror så heller ikke at der er nogen der ville sige " Ej Camilla, det er sgu da total unødvendigt, og hvorfor har du gjort sådan og sådan" . Eller nu kender jeg selvfølgelig ikke jeres gæster, men altså forstiller mig de færreste er sådan , og det lyder til at I har fornuftige venner og familie :)

Når jeg udtrykker noget er overflødigt, så er det jo til VORES bryllup, jeg snakker på ingen måder om andres fest, for det er helt 100 procent folks eget valg, og det afhænger jo også af hvilken type fest man holder.

Jeg syntes netop det fede herinde, er at vi er så forskellige allesammen, og der bliver holdt forskellige fester. Jeg kan jo sagtens syntes en fest ser fantastisk ud, selvom det ikke er noget jeg selv ville gøre til min fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer