Narjar

Hvad er must?

54 posts in this topic

Jeres fest= jeres regler/valg... Man skal vælge de ting som har betydning for en selv.... Vi har rigtig mange små detaljer fordi det betyder noget for os (eller mig ihvertfald) og hvis gæsterne også synes det er fedt så er det bare bonus.... Er det livsnødvendigt for at holde festen? Nej.... Er det vigtigt for brudeparret? Ja.... Jamen så kommer det med og så er jeg faktisk bedøvende ligeglad om folk synes jeg er lettere skør, det er mig der skal giftes, de kan gøre hvad de vil til deres bryllup og så længe jeg ikke sætter dem til at lave tingene ;-)

Hvis man har et stramt budget så kan det være godt at skrive en need to have/nice to have liste ud fra JERES ønsker.... Hvad er vigtigt for JER????

Vi har lige omkring 1 uge tilbage og med en kæmpe vandskade i halvdelen af vores lejlighed er jeg mega presset over tiden og alle de projekter jeg mangler...og så er det faktisk ret lige meget at folk siger at det er overflødigt med de ting, for de betyder noget for mig.....

Men tror så heller ikke at der er nogen der ville sige " Ej Camilla, det er sgu da total unødvendigt, og hvorfor har du gjort sådan og sådan" . Eller nu kender jeg selvfølgelig ikke jeres gæster, men altså forstiller mig de færreste er sådan , og det lyder til at I har fornuftige venner og familie :)

Når jeg udtrykker noget er overflødigt, så er det jo til VORES bryllup, jeg snakker på ingen måder om andres fest, for det er helt 100 procent folks eget valg, og det afhænger jo også af hvilken type fest man holder.

Jeg syntes netop det fede herinde, er at vi er så forskellige allesammen, og der bliver holdt forskellige fester. Jeg kan jo sagtens syntes en fest ser fantastisk ud, selvom det ikke er noget jeg selv ville gøre til min fest :)

Præcis min pointe.... Man skal holde den fest det passer til ens smag, personlighed og budget og et bryllup er jo heldigvis en af de fester hvor man stort set helt selv kan bestemme og lige meget hvad man gør så ender størstedelen af bryllupper med en rigtig dejlig dag for både brudeparret og gæsterne

0

Annonce ♥

for lige at komme tilbage til hele pointen med denne tråd... Så må jeg erklære mig hel enig i at det eneste der er et "must" til et bryllup vel er to mennesker der bliver gift. Alt andet må vel være op til brudeparret i forholdt il hvad de ønsker på deres dag :wink:

0

Jeg er i hvert fald blevet meget mere rolig og er glad for alle jeres input :-) Så tak skal i alle sammen ha!

Se BK som inspiration og tá det du vil have og har overskud til, hvis man ikke normalt er til DIY går man død i det hvis man synes "man skal da for det gør alle andre" vi er heldigvis meget forskellige og derfor er der altid inspiration at hente lige meget budget og kreativitet

0

Annonce ♥