Sthb

Hvor lang tid inden? Brud august 2015

9 posts in this topic

Hej alle :-)

Et hurtigt spørgsmål til de kommende brude: hvornår sender I invitationer ud? Hvor lang tid før...

Der er lang tid til vores store dag, men skal selv lave invitationer og har lige brug for en tidshorisont på det punkt ;-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal giftes 8/8-15 og jeg regner med, at vi sender invitationer ud en gang til foråret.. Tror ikke vi sender STD kort ud.. Vi har sagt det til de nærmeste, at de skal reservere datoen :-) jeg skal også selv lave dem og tror måske jeg snart går i gang, bare for ikke at stresse med det..

1

Jeg endte med at sende invitationerne ud ca 4 mrd før. Egentlig ville vi have sendt dem før, men endte med at være ret lang tid om at lave invitationerne, hvorefter jeg brugte en del tid på, at finde de helt rigtige konvolutter (ja, man ender med at gå op i de mærkeligste ting). Receptionsinvitationerne blev sendt ud ca 2 mrd før brylluppet.

Jeg ville have haft STD's men kom ikke i gang med dem i god nok tid, og endte med at synes, at de ville blive overflødige, hvis de kom for tæt på de rigtige invitationer.

0

Vi sendte STD ud allerede i starten af Juni i år. Dette gjorde vi fordi begge vores familie har store fester de næste par år og vi ville faktisk bare sikre os at ingen kunne sige de ikke vidste det.

Vi regner med at lave invitationerne i januar og så omkring februar sende dem ud selvom vi først skal giftes d. 15-08-15. Ja, det er lang tid før, men jeg synes ikke det gør noget, da vi samtidig også laver en hjemmeside hvor folk kan se de fleste oplysninger. Så der er både STD og invitationer som kan huske dem på det... og så hjemmesiden :-)

Edited by WeddingAddict
0

Annonce ♥