Metteschjeldahl

Vil I lige kigge min tale igennem

3 indlæg i dette emne

Hej piger

Er det nogen af jer der lige vil bruge et par minutter på at læse min tale igennem og sige hvis der er noget der ikke lyder så godt.

Kære Niels

Jeg burde jo slet ikke holde denne tale til dig, for du er jo ikke vild med opmærksomheden. Men på den anden side, nu har jeg jo endelig muligheden for at tale uden at du kan afbryde mig, smutte ned i butikken eller lege med drengene.

Da jeg skulle forberede talen tænkte jeg at jeg jo kunne fortælle hvor dejlig du er og hvor højt jeg elsker dig, men det er du jo ikke i tvivl om.

Men så tænkte jeg faktisk på, om jeg nogensiden havde sagt tak til dig. Og det tror jeg faktisk ikke jeg har. Så kære Niels, min kære ægtemand her kommer min tak

Først Tak for din TÅLMODIGHED - og ikke kun her i forbindelse med brylluppet, den har du haft brug for mange gange i de sidste 15 år 3 måneder og 1 dag, faktisk allerede fra dag 1. Havde du ikke din store tålmodighed havde vi ikke siddet her i dag.

Tak for at SEBASTIAN blev en del af mit liv - selvom at det lige tog dig noget tid at acceptere mig (henvendt til Sebastian)

Tak for FREDERIK - vores første kærlighedssøn

Tak for KRISTIAN - der lærte os at livet kan være kort og at vores kærlighed er stor og stærk og at sammen kan vi klarer alt.

Tak for PATRICK - vores længe ventet mirakel.

Tak for FELIX -vores dejlig overraskelse og PUNKTUM.

Åh det her kommer jeg til at fortryde, men Tak fordi du er et LEGEBARN. Jeg elsker når du leger med drengene, også selvom at det kan går lidt for vildt for sig. Når du f.eks. laver VULKANER på badeværelset og fugerne røde af lava bagefter eller da du lavede en KATAPULT sammen med Sebastian og Frederik og I lige vil afprøve den - med Patrick i sædet, den gik min grænse altså.

Jeg vil også sige tak for at du altid kan få mig til at GRINE. Vi har slet ikke samme humor, men du kan altid få mig få et grin frem hos mig.

Tak fordi jeg ved at du aldrig vil PRESSE mig, SKUBBE mig eller HIVE I mig. Du går sammen med mig og ACCEPTERE mig for den jeg er og det er den støreste kærlighedserklæring jeg kan få.

Og til sidst tusind tak for du har valgt at du vil leve resten af livet med mig.

Vil I alle rejse jer og skåle for min ægtemand tre korte og et langt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer