Narjar

Undertøj

23 indlæg i dette emne

Så er jeg på banen igen. Jeg har fede lår og slidsår er noget jeg får når jeg har bare ben, hvilket jeg jo gerne ville have under min kjole! På nær mine selvsiddende. Vil gerne føle mig fræk nedenunder og smuk udenpå, hvis i forstår. Hvordan kan jeg forhindre slidsår? :S Nogen tips eller tricks? Strømpebukser er udelukket, da jeg ikke kan få mig selv til at gå med sådan nogen på min bryllupsdag..... HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!!!!!

Har enten et corsage eller stropløs BH på som overdel.

TAK PÅ FORHÅND! <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har samme problem og vil da lige høre hvordan det går jer andre når i nu afprøver metoder...

Jeg går ikke videre meget i kjole eller nederdel af den årsag med slidsår pga store lår... Så del endelig jeres erfaringer :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mig virker babypudder fantastisk - i nogle minutter, derefter er det som om det bliver værre.... :pokey:

Har prøvet min 5-day deo ting, og den virker lidt, men ikke helt nok.

Jeg skal have prøvet en antiperspirant spray det håååååber jeg vil virke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som med så meget andet er det nok ret individuelt hvad der virker på hvem og hvorfor - derfor husk at afprøve diverse remedier inden den store dag, så der ikke lige pludseligt opstår en eller anden uheldig situation med en allergisk reaktion, vabler, udslæt, ingen virkning osv.

Camilla - compeed stick er hermed sat på listen af ting der skal prøves af!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygtede også det med de ømme lår og brugte derfor lang tid herinde på at finde svaret. Og jeg fandt min redning! Basic silkeshorts fra Change (undertøjsbutik) til 250 kr. Silken er varmeregulerende og dejligt at have på. Mine shorts sad lidt over strømpebåndet. Havde dem på hele dagen og ingen problemer med varme på trods af 28 grader (udendørsbryllup) og tylkjole+underskørt. Jeg har også brugt shortsene meget gennem hele sommeren i mine andre kjoler. Er så glade for dem. Jeg turde ikke gå i gang med at eksperimentere med babypudder og deo (folk fortæller om klistrede lår og hvidt pulver ned af benene). Håber at d kan bruge mit råd til noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Deoen virker ikke for mig! Og jeg har købt mit undertøj, jeg kan ikke få mig selv til at ødelægge den lækre følelse med et par shorts (kan dog være det bliver en nødvendighed) :S
Olie lyder faktisk som om det ville give mening, men det er bare heller ikke lige det mest lækre at have mellem lårene xD hahaha

Puha jeg synes det er svært!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Olie optager din hud dog, så det har ikke effekt ret længe. Er det en deodorant eller en antiperspirant du har prøvet? Tænker at det nok skal være en antiperspirant da dens funktion jo skulle være at stoppe en fra at svede...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en antiperspirant som der blev anbefalet. :) Og duer ikke til mig!

Prøv evt et andet mærke? Det er heller ikke alle, der virker for mig (det gælder også under armene). Nivea virker for mig, men vil tro det er individuelt, hvad der virker for folk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal finde et par frække silkeshorts, som en af de andre nævner. Alt det andet er simpelthen for besværligt, ærlig talt.

Inden du og din kommende smutter ind privat, der kan du lige smide dem

Men hvad vil du helst? Påføre olie eller lign. hver halve time eller bare have nogle sexede shorts på, som du lige kan smide når aftenen slutter?

Jeg ville også finde det sært hvis min kommende husbond får kjolen af mig og der er pudder og olie og andre sære tingen mellem benene på mig ;)

Simplicity.

Redigeret af ise87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal finde et par frække silkeshorts, som en af de andre nævner. Alt det andet er simpelthen for besværligt, ærlig talt.

Inden du og din kommende smutter ind privat, der kan du lige smide dem

Men hvad vil du helst? Påføre olie eller lign. hver halve time eller bare have nogle sexede shorts på, som du lige kan smide når aftenen slutter?

Jeg ville også finde det sært hvis min kommende husbond får kjolen af mig og der er pudder og olie og andre sære tingen mellem benene på mig ;)

Simplicity.

Ha ha godt svar!

Jeg er dælme heller ikke til alle de ting. Men hver sine lyster :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge nogle shorts, leggins eller noget. Som der bliver nævnt kan de jo altså bare pilles af, inden man smider kjolen.

Det er i mine øjne meget nemmere, end at afprøve 500 forskellige ting ( og sikkert også billigere, hvis man afprøver det ene efter det andet) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer