anettedennis

Presset brud..

10 indlæg i dette emne

Er lige blevet ret presset.. Hende, som skulle have fotograferet til brylluppet er blevet forhindret. Hendes mor bor i USA og er døende, så hun må rejse derover. Så synd, hun var så ked af det.

Men what to do for os nu..

Vi har sparet fotografen. Hun er en veninde, som bare er go til at tage billeder, og har et godt kamera. Hun skulle tage billeder af kirken, parrene, location og lidt af festen. Hun skulle kun have haft et symbolsk beløb for det.

Brylluppet er om 14 dage, og pengene er små..

Gode råd er dyre..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du overvejet at skrive rundt til forskellige fotografer om din situation? Du kan jo evt samtidig angive dit budget, og høre om de har mulighed for at hjælpe. Hvis ikke de har et bryllup på nuværende tidspunkt på den dato, så kan det være at de er villige til at gå ned i pris. Du kan også være heldig, at der er nogen der har medlidenhed med dig, pga. situationen, og derfor vil give dig et ekstra godt tilbud. Under det forum herinde der hedder fotografernes billeder kan du finde en god del af de bryllupsfotografer, der er på markedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have foreslået dig at spørge min ekskæreste, men har lige snakket med ham og han er ude at rejse den weekend. :(

Jeg kender udmærket problematikken, vi har heller ikke råd til en fotograf, og indtil videre er Thomas ikke tryg ved tanken om at have min eks med som fotograf.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh noget rigtig møj.. Tror du det er muligt at låne din venindes kamera og så evt 'oplære' en til at bruge det?

Vi havde fotograf fra kirken og ca 1 time efter brudevalsen til 5500, det var alle pengene hver. Det er bare så vigtigt efterfølgende..

Pøj pøj håber du finder en løsning .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer