Guest 141115

lokation nordylland

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad for en slags sted tænker du på? Restaurant, kro, slot, lokale?

Og vil I gerne selv stå for en masse eller søger I en "pakke løsning" et sted hvor nogen tager sig af det? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer som sagt an på, hvad i er til.. Vi har booket Sebber Kloster, der skal vi stå for alt, men det passer også os bedst :-) har lige været til bryllup på Dronninglund slot hvilket var rigtig fint.. Har også lige været på Scheelsminde, det var også ganske udemærket..

Vi var også oppe og snakke med Hotel Søparken (nok den som josephinel snakker om ) og de kunne diske op med en super god pris hvor man tilmed selv kunne tage bryllupskage og spiritus med uden det kostede ekstra, hvilket jeg synes er en super fin service..

Vi var også oppe og se Klitrosen i Slettestrand, såå fint,men der var for langt.. Ellers er der alle hotellerne i Aalborg, skydepavillionen, diverse selskabslokaler osv :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke anbefale Søparken, deres mad er helt forfærdelig, vi har været til flere fester deroppe og det er virkelig ikke godt :( det ville ødelægge min dag hvis maden var dårlig.. vi holder det i Brønderslev på hotel phønix det er danske hoteller der har købt det og er rigtig godt og hyggeligt :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde først sagt at vi ville have søparken. Men ikke efter at vi havde set hvordan der så ud. Desuden var vi heller ikke vilde med maden, fordi vi er allergigere og stolede ikke på at de forstod hvad maden ikke måtte indeholde noget af.

Vi har også valgt Hotel Phønix i Brønderslev. Og skal giftes i Hammer Kirke. Der er selvfølgelig lidt kørsel, men mon ikke at folk finder ud af at køre sammen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer