Malu82

(Måske) voldelig nabo, suk :-(

7 indlæg i dette emne

Er alene hjemme med drengene da min H2B er til noget stort fest med arbejdet i Jylland. Vågnede i morges omkring kl 4:30 da der er tumult, gråd og en kvinde som råber: nej, nej, nej! Av! Du er fyret!

Så blev der stikke og jeg har ikke hørt mere siden. Men nu er jeg vågen og VED at jeg ikke får sovet mere. Det trigger min stress og angst og hele min krop er i alarmberedskab og alt hvad jeg kan tænke er; suuuuk, ikke igen!

Jeg er selv vokset op med vild tæt inde på livet og kan simpelthen ikke accepterer det. For måske to år siden havde vi "Barbie og Voldspsykopaten" boende neden under. De skændtes ofte højlydt og jeg kunne høre tumult, smadrede ting mm. En dag da de havde været i gang stort set hver dag i en uge kunne jeg høre hun stod ude i opgangen og græd. Gik ud og spurgte om hun havde brug for hjælp hvortil hun svarede nej og gik ind igen. Hørte tumult igen og ringede så til politiet som heldigvis hurtigt kom, men da var hun kørt sin vej og politiet kunne ikke gøre andet end at tage eb snak med ham.

Der var så også andre problemer. Vi bor IKKE i et socialt belastet område og lejlighederne er andele hvor de havde lejet sig ind. Kæresten er vi ret sikker på var med i en bande og de holdt tit fest nonstop i 48 timer! Så det blev desværre ikke sidste gang politiet kom. Nu er de ude og i stedet bor der et par søde drenge sim vi næsten aldrig hører.

Men tilbage til naboen, så kender vi ham ikke ig ved ikke helt om det er den samme som har viet der siden jul eller om det er en nu en eller hvad. Der har været noget udskiftning i den lejlighed.

Men suk, jeg orker bare ikke endnu en Voldspsykopat :-( Jeg håber dette var en engangsforseelse og jeg ved jo heller ikke om han slog hende. Men jeg er klart på vagt og vil ikke tøve med at ringe tik politiet hvis der sker mere. Det er bare så anstrengende. For jeg er sensitiv og tager det MEGET ind. Som sagt får jeg ikke sovet mere i nat. Hele min krop er i alarmberedskab og det trigger min stress og min angst hvilket er et vildt dårligt tidspunkt da vi har meget travlt for tiden. Øv, bare et suk herfra...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså også så ubehageligt når det sker! Vi oplevede det samme da vi boede i lejeboligkompleks i KBH NV. Vi kunne så bare ikke høre præcist hvor i opgangen det kom fra, og da politiet endelig fik nosset sig sammen til at komme, var tumulten stoppet. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg har godt hørt fra flere at det kan være svært at få politiet ud til den slags og når de kommer er det ofte for sent og ellers vil ofret ikke anmelde det :-S Her tog det nok 10 min fra jeg ringede til de kom. De kendte så godt manden fra bandemiljøet fandt vi senere ud af så det var måske derfor de tog det alvorligt.

Nu er jeg spændt på om der kommer mere. Men håber det bare var den ene gang. Det er så ubehageligt og jeg var alene hjemme med vores to drenge som heldigvis ikke vågnede af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har godt hørt fra flere at det kan være svært at få politiet ud til den slags og når de kommer er det ofte for sent og ellers vil ofret ikke anmelde det :-S Her tog det nok 10 min fra jeg ringede til de kom. De kendte så godt manden fra bandemiljøet fandt vi senere ud af så det var måske derfor de tog det alvorligt.

Nu er jeg spændt på om der kommer mere. Men håber det bare var den ene gang. Det er så ubehageligt og jeg var alene hjemme med vores to drenge som heldigvis ikke vågnede af det.

Ja og er det udrykning til et firma er de der med det samme :rolleyes:

Håber I slipper for mere af den slags!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror det var dagen efter da vi om aftenen igen hørte dem. De skændtes på trappen. Hun ville have sine ting og han mente at hvad der var i lejligheden var hans. De truede hinanden med politiet som så også kom 30-45 min efter og var inde og have en snak med ham. Hvad der skete og hvad der blev sagt ved jeg af gode grunde ikke. Men der har været ro siden. Så 7-9-13 så var det "bare" et forhold som endte på en skidt måde.

Desværre var det lige efter puttetid denne gang. Så min store søn som lige er fyldt 8 hørte det og blev rigtig utryg og bange og var længe om at falde i søvn. Han kan godt huske dem fra nedenunder. Så det gjorde ham ret utryg når nu han kunne høre råb og lidt mindre tumult.

Det sys jeg egentlig ikke er ok. Men de har jo nok været i deres følelsers vold og ikke tænkt over at der var små børn ved siden af som måske hørte dem. Men håber det er slut nu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer