saki

Nygift, Kender du et godt sted til at lave fotoalbum fra Bryllup?

13 indlæg i dette emne

Så blev jeg lykkelig gift og havde en helt fantastisk dag - nu vil jeg gerne arrangere billeder fra dagen smukt i et printet album - er der nogen herinde der har erfaring med et godt sted( gerne link) hvor dette kan gøres og hvor det ikke er for kompliceret at finde ud af det :-) Jeg modtager meget gerne indput- havde hørt om et sted, men har selvfølgelig glemt navnet nu.

Kh Sara

post-65698-0-92853000-1410161356_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet fotoalbum med Printerpix før- men kvaliteten var altså ikke helt i top mht. opløsning, hvis du spørger mig.

Til gengæld kan man via Apples iPhoto lave det smukkeste album, man vælger selv layout og antal billeder pr. side, til en fornuftig pris- og så er det en rigtig god opløsning (selvfølgelig ikke hvis det er et grumset billede taget på en mobil). Det er også let at bruge.

Det bedste, jeg har fået lavet, og vi brugte dem heldigvis til vores bryllupsalbum.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har også brugt photobox.dk og er bare super tilfreds med resultatet! Bogen er virkelig blevet flot og super super kvalitet. Dog er prisen også lidt høj. Men der er næsten altid nogle tilbud man kan benytte så det bliver billigere. Vi bestilte bøgerne en uge hvor der var 40 % rabat på køb over en vis grænse og kom dermed ned på samme pris som vi skulle have givet andre steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil gerne IKKE anbefale fotosjov.dk

Vi bestilte takkekort derfra og de var så ringe at jeg begyndte at tude da jeg så dem.

Så vi har gang i at skulle bestille om igen.

Så der kommer vi i al fald ikke til at lave fotobog.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer