Me and Him 2015

Hjææælp! Gourmet-Catering Lemvig/Holstebro eller omegn

15 indlæg i dette emne

Hej, jeg og H2B ' s bryllup skal holdes hjemme i svigerforældrenes stald i Lemvig .

Men jeg vil IKKE have buffet med suppe - steg - is :pokey: BASTA!

Er der please nogle der bud på hvor man kan bestille mad fra til portionsanretninger? ville gerne have noget gourmet mad lignende. og det er kun: Forret - Hovedret - Hovedret

Og vi sørger selv for tallerkener, mangler bare et firma der evt. sender en mand med ud sammen med maden og anretter det på tallerkener.

Er der ingen andre der har stået i samme situation? Eller har et godt bud på hvordan det kan løses?

Redigeret af Me and Him 2015
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør de fleste cateringfirmaer da så vidt jeg ved :lol: Gå efter nogle lokale/små. Der plejer at være mere individuel tilberedning og tilberedning i det hele taget end de landsdækkende catering "fabrikker" (hvoraf mange har samme ejer og reelt er et og samme firma - ingen navn nævnt).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes jeg kan finde en masse godt på Sjælland! og til gode priser. Det er lidt svært for mig at finde noget lokalt nær Lemvig når jeg selv bor i København.

Og tro mig! svigerfamilien der bor i Lemvig ville kalde hakkebøf og flødekartofler gourmet mad :o

Jeg vil bare gerne have noget lidt mere eksklusivt af hensyn til min side af familien der måske forventer lidt mere.

Svigerfamilien synes allerede jeg er vanvittig fordi jeg ikke vil have buffet. Men det kan jeg altså ikke tage mig af :-) mit bryllup mine regler. Hvis H2B på et tidspunkt får en mening om det skal jeg nok lytte :-)

Redigeret af Me and Him 2015
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, svigermor arbejder hos Jeka fisk, vi får torsk og rødspetter derfra. Men det er ikke just råvarene der er problemet :-)

Jeg bruger ca. en måned om året i Lemvig, er absolut ikke ekspert. Jeg tænker min svigermor ville have fortalt det hvis der var noget der var værd at tjekke ud.

Ved ikke så meget om Holstebro andet end hvad jeg har kunnet google mig frem til. Problemet er bare at hvis jeg spørger svigerfamilien til råds er det ikke så brugbart for mig. Eks. så inviterede de på et tidspunkt på kinesisk og sushi som de var helt vilde med alle sammen, jeg synes det var på niveau med en kinesisk udgave af Burger king.

Men det er absolut ikke for at skære jyder over en kam! det er bare min svigerfamilie hvor jeg ligesom må huske på at hvad de beskiver som noget vildt godt og meget eksklusivt, ofte bare er lidt under hvad jeg ser som bryllup standard.

Jeg fik nævnt over for svigerfar at jeg ikke havde tænkt mig der skulle være kartofler (jeg ville hellere have eks. rodfrugter) og han svarede "Det kan man ikke! vi skal da have sovs og kartofler, hvad skulle man ellers spise" og tog det hele lidt som om jeg havde sagt det som en joke. Tror 80% af hans kost er sovs og kartofler :wink:

Samtidig med de ikke forstår det ikke bare skal være buffet fra kokken og jomfruen. Har derfor besluttet at det ikke kan blive aktuelt at inddrage den familie i mad planlægning :-) Der er bare meget stor kulturel forskel på H2B's familie og min familie. Men synes alt andet bliver til hans families fordel da lokation er ved hans familie. så synes nu min familie køre helt fra falster (og nogle oven i købet fra Luxembourg) til limfjorden for en bryllupsfest, betyder det meget for mig at de bliver forkælet med luksus! Hvor hans familie tænker det da bare skal være som en hver anden "suppe-steg-is" fest

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holstebro og mad/catering. Puha det giver mig dårlige associationer i forhold til en oplevelse jeg havde for et par år siden, Der er et firma i Holstebro I ikke bør vælge. Ingen navne nævnt . :) Men hvad jyder, Jylland og mad angår så spille jeg jo en del i Jylland ind imellem. Har faktisk spillet i Jylland de sidste 2 weekender (og Fyn i morgen) og de er ikke bagefter. I hvert fald ikke på det punkt .:) Kan også se på mine nordjyske Dj kolleger at de bestemt ikke er underernæret. :lol: Måske du skulle prøve at ændre overskriften eller lave en ny tråd med overskriften: Cateringfirmaer i Nordjylland/Lemvig. Det vil måske fangere mere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er nu ændret :-) nej, igen jeg snakker ikke jyder generelt! tror jeg absolut heller ikke! Kan bare ikke rigtigt finde noget når jeg google men der kommer self. 100 resultater op fra københavn og sjælland selv om jeg i indstillinger under søgefunktioner har ændret lokation til Holstebro og også skrevet holstebro i søgefeltet.

Aarhus bliver desværre lidt for langt væk det alligevel stadig et par timers kørsel tværs over jylland og tror det enten bliver dyrt eller at de slet ikke gider køre så langt med maden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer lige med et par forslag.

http://www.slagterlange.dk/pages/oversigtGroups.asp?itemGroupGuid=7308 Festmiddag 7 er for mig i hvert fald ikke suppe steg og is. Men altså hvis du vil have mad i noma stil, så er vi selvfølgelig langt fra :wink:

http://www.struergrandhotel.dk/mad-paa-hjul/ Her kan man i hvert fald få lavet mad efter ønske.

Tænker at man generelt jo altid kan prøve at ringe til forskellige spisesteder, slagtere osv, og høre om muligheden for at få mad derfra, og har de ikke noget på kortet som man tænker er lige i skabet, kan man jo altid høre dem ad om de kan lave noget andet efter ønske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i det mørke Jylland, faktisk i Holstebro. Jeg kan klart anbefale Slagter Lange, som også bliver nævnt af Rikke. Har flere gange fået fra dem. De kan på ingen måde sammenlignes med f.eks. Kokken og Jomfruen - og tror bestemt også de vil/kan lave efter Jeres ønsker. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også anbefale Slagter Lange, der kan man få ret god mad til rimelige priser, og havde vi holdt brylluppet her i Holstebro eller hos svigerfamilien i Lemvig så var det helt sikkert også et af de steder vi havde kigget efter mad først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver godt nok sulten af at læse med på denne her tråd :lol:

Jeg har intet nyttigt at skrive, andet end jeg håber, du finder noget brugbart :) Men det lader da til, der er kommet nogle gode forslag - og til nogle gode priser :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja altså jeg ved intet om de steder jeg har linket til, for kommer selv fra Århus. Det var bare nogle af dem jeg kunne finde via google , men det lyder jo til at i hvert fald de to steder er gode :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kommer fra Ringkøbing-området og herude er der én, som alle nævner, når snakken falder på lækkert festmad! Han hedder Preben Susgaard og bor i Ringkøbing, så jeg ved ikke om det er for langt. Men han skulle være sindssygt god (han lavede mad til dronningen, da hun var på besøg i byen for nylig!), og så er hans priser absolut rimelige! Han er bestemt et opkald værd - hvis ikke afstanden bliver for lang...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer