SofieThielke

Toastmaster - båthorn vs klokke?! Nu med lille rim :)

22 posts in this topic

Jeg skal have spurgt min kære bror, om han kunne tænke sig 1) at være toastmaster til mit bryllup og 2) om han vil følge mig op ad gulvet.

Det vil jeg gerne gøre på en sød/sjov måde, og når det kommer til at spørge om han vil være toastmaster, så har jeg tænkt mig at give ham båthornet/klokken, som han skal bruge på selve dagen.. (Evt. "give" ham den, og så tage den med hjem igen, fordi han sikkert mister den i mellemtiden :biggrin:) Mht. at skulle følge mig op ad gulvet, skal jeg lige have fundet på noget andet..

MEN... Mit spørgsmål går mest på, hvad jeg skal vælge.. Båthorn eller klokke??? Jeg synes, båthornet kunne være sjovest og passer bedst til hans personlighed (da han er lidt af et båthoved, men på den gode måde :lol:), men er bange for at den kan fremkomme lidt for .... larmende?

Er der nogen, der har nogen pros and cons? :)

Edited by SofieThielke
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det kommer an på jeres bryllup :-) hvis brylluppet er formelt og fint ville jeg nok vælge klokke. Hvis brylluppet allerede har andre humoristiske elementer synes jeg båthorn kan være en god tilføjelse.

Til mit eget bryllup vælger jeg nok klokke, men det er for tidligt at sige.

Men jeg synes også godt om båthorn idéen! ville måske bare synes det blev lidt for klovne agtigt til mit bryllup, og måske føles lidt stemningsødelæggende hvis der skulle holdes en mere seriøs/romantisk tale.

Men hvis man er en familie med massere af humor og kærlige jokes ville det være perfekt :thumbsupsmileyanim:

Ved godt det måske ikke var det klare svar du ønskede, men håber det hjælper.

0

Jeg synes det kommer an på jeres bryllup :-) hvis brylluppet er formelt og fint ville jeg nok vælge klokke. Hvis brylluppet allerede har andre humoristiske elementer synes jeg båthorn kan være en god tilføjelse.

Til mit eget bryllup vælger jeg nok klokke, men det er for tidligt at sige.

Men jeg synes også godt om båthorn idéen! ville måske bare synes det blev lidt for klovne agtigt til mit bryllup, og måske føles lidt stemningsødelæggende hvis der skulle holdes en mere seriøs/romantisk tale.

Men hvis man er en familie med massere af humor og kærlige jokes ville det være perfekt :thumbsupsmileyanim:

Ved godt det måske ikke var det klare svar du ønskede, men håber det hjælper.

Det er et helt fint svar! Jamen ja, jeg tror ikke, vores bryllup er formelt som sådan, men det skal holdes på et af de lidt pænere hoteller i Ry, men det er vel også hvad man selv gør det til :-) Jeg tror, vores bryllup kommer til at blive en blanding af formel og sjov/spas.. For vores familier er en blanding af det hele, haha! Og som jeg skrev i en tidligere kommentar, så passer båthornet bare bedre til min bror, da jeg tror, han vil komme til at se for fimset ud med en klokke :biggrin: (jeg mangler en smiley der flækker om af grin!)

0

Annonce ♥

Vi har valgt noget meget mere utraditionelt. hverken klokke eller båthorn, men en "Stav"... Sådan en som man så en person som skulle melde andre personers ankomst.. I ved.. sådan en han banker 3 gange i gulvet og siger " Hr og fru W-H".. håber jeg kan gøre mig bare lidt forstålig :tunge:

0

Vi har valgt noget meget mere utraditionelt. hverken klokke eller båthorn, men en "Stav"... Sådan en som man så en person som skulle melde andre personers ankomst.. I ved.. sådan en han banker 3 gange i gulvet og siger " Hr og fru W-H".. håber jeg kan gøre mig bare lidt forstålig :tunge:

Hihi, det lyder som en rigtig god og anderledes idé! :lol:

0

Okay, nu har jeg så fået skrevet et lille vers, og kunne godt tænke mig at høre jeres ærlige kritik! De sidste to linjer rimer ikke, og det irriterer mig en smule.. Men måske man kunne bytte om på ordstillingen dernede også? Det bliver sådan lidt et Yoda-vers, men hey, så længe budskabet når frem, så er jeg tilfreds :lol:

Kære storebroder min

Giftes snart skal lillesøster din

Et simpelt ønske hun dog har

Som hun håber du seriøst ta'r

Ved hjælp af båthornet her

Skal du være TOASTMASTER

eller med ombyttet ordstilling:

Kære storebroder min

Giftes snart skal lillesøster din

Et simpelt ønske hun dog har

Som hun håber du seriøst ta'r

Ved hjælp af båthornet her

TOASTMASTER du skal vær'

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nårh, en rumsterstang :cheerleader3:

0

Hedder det det?.. Jamen så blev jeg da det klogere :wink:

0

Annonce ♥

Kunne også skrive i sidste linje.. og ved god det er lidt anderledes...

At MASTER TOASTEN der

(det ville gøre og vældigt glade)

(da vi ved du er til fis og ballede)

bare lige en tanke :-)

Jeg kan godt li dine to ekstra linjer, de er søde! De vil passe godt ind :)

0

Hedder det det?.. Jamen så blev jeg da det klogere :wink:

Jeps, det hedder en rumsterstang - så sjovt et ord :cheerleader3::lol::lol::lol:

0