beyond

Kjoletvivl - Hvor meget gør oplægning af en brudekjole?

5 indlæg i dette emne

Jeg har haft en del kjoletvivl på det sidste (nok ikke helt unormalt)

Min brudekjole var jo den første jeg prøvede, og selvom jeg prøvede flere andre den dag så var det bare kun den det skulle være. Men nu når jeg ser billeder af den igen så ser jeg den ser noget sløset ud i den nederste del. Jeg kan bare ikke helt finde ud af om det bare er fordi den skal lægges op så den kommer til at glide langs gulvet, eller om det er fordi den er lavet til at skulle have et større skørt inden under. For så skal jeg jo have købt det inden jeg får den lagt op (min farmor er syerske så den del står hun for)

Så nu spørger jeg jer der har fået lagt jeres kjole op. Hvor stor en forskel går det i forhold til selve kjolens fald at man får den lagt op så den falder rigtigt på gulvet?

Ps: Jeg har ikke lagt et billede af min kjole op her, da jeg ikke kan lide at have billeder af den liggende for mange steder før selve dagen - men der er et link til et billede af den i min planlægningstråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør SÅ meget, jeg var også selv meget i tvivl, fordi min kjole var 5 km for lang :tunge: Da jeg var inde og købe slør, havde jeg så kjolen med, og kom i den, og fik en skammel at stå på. Og så var kjolen pludselig ikke for lang, og sad MEGET bedre. Du kan se forskellen på de to billeder her :

post-56973-0-67614600-1410706520_thumb.j

post-56973-0-80755200-1410706564_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør SÅ meget, jeg var også selv meget i tvivl, fordi min kjole var 5 km for lang :tunge: Da jeg var inde og købe slør, havde jeg så kjolen med, og kom i den, og fik en skammel at stå på. Og så var kjolen pludselig ikke for lang, og sad MEGET bedre. Du kan se forskellen på de to billeder her :

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Tusind tusind tak!

Det var lige præcis det jeg havde brug for at høre (og se) - det er præcis samme problem jeg har med min kjole, og præcis sådan jeg gerne vil have den til at se ud :a1221:

Jeg tænker at det nok skal blive rigtig fint så :) Det gør jo i hvert fald en kæmpe forskel!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør SÅ meget, jeg var også selv meget i tvivl, fordi min kjole var 5 km for lang :tunge: Da jeg var inde og købe slør, havde jeg så kjolen med, og kom i den, og fik en skammel at stå på. Og så var kjolen pludselig ikke for lang, og sad MEGET bedre. Du kan se forskellen på de to billeder her :

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Tusind tusind tak!

Det var lige præcis det jeg havde brug for at høre (og se) - det er præcis samme problem jeg har med min kjole, og præcis sådan jeg gerne vil have den til at se ud :a1221:

Jeg tænker at det nok skal blive rigtig fint så :) Det gør jo i hvert fald en kæmpe forskel!

Det var så lidt, det gjorde altså virkelig meget at stå på den skammel. Lige pt hænger min kjole ved syersken, skal hente den på torsdag, og så skulle den gerne gå til lige over gulvet, når jeg har sko på :)

Tænkte netop også at billederne, ligesom ville vise hvor stor en forskel det altså gør på hele kjolens udseende, ja og faldet på kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det var vigtigt for mig, at vide at jeg ikke trådte i kjolen. Min kjole var også lige på vippen (2 cm) til at være for lang, men da jeg gik rundt i den (både med og uden skørt) kunne jeg mærke, at den skulle lægges op. Det kom til at koste 1.000 kr. oveni, men det var også fordi syersken var nødt til at pille blondekanten af, klippe 2 cm af hele forstykket af kjolen og derefter sy blondekanten på igen, så det var tiden hun brugte som var dyr. Det skal dog lige siges, at hun også fjernede en sløjfe bagi og sætte en knap bagpå, som jeg kunne hænge slæbet op efter kirken.

Men det vigtigste er, at du føler dig tilpas, når du går rundt i den med de sko, som du skal have på - det er mit råd :7himmel:

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer