hkw

Hjælp til frisør i Gråsten til bryllup

8 posts in this topic

Hejsa,

Er der en, der kan anbefale en god frisør i Gråsten? Jeg skal have sat mit hår i Gråsten til mit drømmebryllup og jeg har ingen kendskab tl frisørerne i byen, så jeg har brug for lidt hjælp :-)

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg selv har en tidl klassekammerat der gør det billigt, men kan anbefale husets frisør, der netop har fået butik i Peter frisørs gamle lokaler. Og ellers er der Teddy i Egernsund han er også dygtig til rimelig pris.

Hvor skal i giftes henne?

Mvh Heidi

0

Hej Heidi,

Jeg har faktisk booket en tid ved Husets Frisør på anbefaling af Peter :-)

Vi skal giftes i Gråsten.

0

Hej Heidi,

Jeg har faktisk booket en tid ved Husets Frisør på anbefaling af Peter :-)

Vi skal giftes i Gråsten.

Fedt. Det skal vi også. Ved vi feks hvem hinanden er...kunne da være lidt skægt :)

0

Annonce ♥

Gad vide om vi skal giftes på samme dato?

0

Lol, det skal vi så til gengæld (altså giftes d.8/8-15) og vi var meget meget tæt på at vælge Gråsten slotskirke (; Vi valgte Broager kirke i stedet, for vi var bange for at dronningen ville være der. Har I tjekket om dronningen skal være der på den dato? For så må I ikke tage billeder i slotshaven. min søster blev gift der i sommeren 2011, mens dronningen var i Gråsten, og måtte nøjes med billeder inde i gården. Men hvis hun ikke er der, har I jo de smukkeste omgivelser til billeder og hygge (:

0

Hej Phoebe,

Vi ved godt, at Dronningen kan være der - hun var der i den samme uge sidste år, men tog før hjem - kæresten friede nemlig d. 8.8.14 ved slotssøen på "vores sted".

Vi vil selvfølgelig rigtig gerne have taget billederne i slotsparken, men vi har heldigvis været så fornuftige, at vi har valgt andre steder som alternativ, inklusiv steder indenfor, i tilfælde af regn eller blæst.

Hvornår på dagen skal I vies og hvor skal I holde festen? Hvordan skrider jeres planlægning frem?

0

Annonce ♥