Malu82

Kjole til 2. dagen. Hvad er i gået efter?

10 posts in this topic

Jeg har haft en laaaang bryllupssnak i telefonen med min mor i dag :-) og samtalen faldt bla på dagen efter brylluppet. (Jeg tror ikke) Der kommer ikke til at stå noget i indbydelserne og vi betaler heller ikke overnatning. Men der bor flere familiemedlemmer i byen hvor vi skal vies og jeg ved også at en del vil blive og sove. Derfor vil vi til festen om aftenen sige at de er velkomne dagen efter til at komme og spise rester og det vil også være her vi vil pakke gaverne ud. Det bliver nok først ved 13:30-14-tiden da vi selv (og andre) for morgenmad på et nærliggende hotel.

Min mor sys jo så at det er passende med en pæn kjole dagen efter. Men ikke noget dyrt da vi ikke har ret mange penge.

Har læst at der er flere andre som også skal have en kjole til 2. dagen. Men hvad er i gået efter? Jeg er totalt blank! Brylluppet er den 23/5 forresten... Skal jeg mon vente til næste år når Ellos mm får de nye sommerkjoler frem og så finde noget der som jeg kan lide? Hvad har i andre gjort/regner med at gøre?

0

Annonce ♥

Jeg havde bare en afslappet sommerkjole på.. Orkede ikke noget der var alt for pænt, da jeg regnede med at være temmelig træt. Og ville heller ikke være for fin, i forhold til gæsterne... Så her blev det bare en sommerkjole og et par sommersko...

0

Tror også det er der jeg ender... Billigt, behageligt og afslappet :-)

0

Jeg fik helt tilfældigvis denne af min søde kommende mand en dag, så den har jeg valgt at gemme til dagen derpå :)

Synes at den er så sød og fin :)

post-56633-0-85463500-1410788716_thumb.j

post-56633-0-87696400-1410788723_thumb.j

post-56633-0-23465600-1410788730_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Øv, kan ikke se den. Men kan se at den er af chiffon. Så det kan næsten kun være godt ;-) Fedt lige at have en kjole liggende du har fået af sin H2B :-) Det er min for uopfindsom til hi hi.

Hov nu kom den. Hvor er den flot! Kan godt lide stilen :-)

Edited by Malu82
0

Jeg havde en multidress på i samme navyblå farve som vores tema

0

Wauw en sød kjole Josephine :)

Selvom vi skal overnatte på feststedet og spise morgenmad med min veninde og hendes mand, så er jeg mest fan af joggingbukser og klipklapper dagen efter - ved godt det er kedeligt og måske ikke lige helt standard på vores feststed, men efter at have været indespærret i en kjole en hel dag så har jeg brug for at ligne "en søndag" :wink:

0

Wauw en sød kjole Josephine :)

Selvom vi skal overnatte på feststedet og spise morgenmad med min veninde og hendes mand, så er jeg mest fan af joggingbukser og klipklapper dagen efter - ved godt det er kedeligt og måske ikke lige helt standard på vores feststed, men efter at have været indespærret i en kjole en hel dag så har jeg brug for at ligne "en søndag" :wink:

Ha ha ligne en søndag er sgu et godt udtryk ;-)

Det skal helt sikkert også være en behagelig kjole. Ikke noget som strammer eller lignende. Nu er det jo også bare HELT UFORMELT. Der bliver hverken dækket borde eller købt noget specielt ind. Evt rester bliver sat på bordet og der bliver sat en stak tallerkner og så må man selv tage hvad man har lyst til :-)

0

Annonce ♥

Jeg kan godt li, at det er en pæn kjole, men også en kjole, som gør, at man ikke føler sig strammet op og ind.

Formel men afslappet :)

0

Jeg havde købt en pæn creme sommerkjole. Men i og med det pludselig holdt op med at være sommer og i stedet blev koldt og regn, blev det til tykke strømpebukser, Jersey nederdel, silketop, en stor cardigan og træningssko! Det var rart med noget ordentligt fodtøj og noget lunt tøj. Vi skulle så også lige pakke hele feststedet sammen og løbe frem og tilbage med tingene til bilerne. Alle gæsterne var i hverdagstøj.

0