anettedennis

Hvordan holder man sig vågen hele dagen/natten?..

10 posts in this topic

Som overskriften antyder...

Jeg skal giftes nu på lørdag, Hurraaaa.. Og har i lige tjekket vejrudsigten :-)

Nå men jeg har to små børn, en på 3 år og en på 10 mdr. - Som sover dårligt om natten, og på de gode dage står op 5.30!

Hun har holdt fest i to nætter nu, så allerede er jeg noget så træt og i søvn-underskud.

Hvordan skal jeg dog holde mig vågen til kl. 06 næste morgen?? For jeg håber folk fester til den lyse morgen..

Vi skal først giftes 15.45, og inden da, er her masser af familie hos mig, som også vil hjælpe med børnene. I princippet kan jeg nå en lur, men det tror jeg bare ikke, at jeg kan, pga spænding/nervøsitet/stress.

Hvad gør i andre, for at være udhvilet/friske? Udover en ordentlig spandfuld kaffe ;-)

Kh Anette aka brud meget meget snart..

0

Annonce ♥

Jeg har ikke selv lagt en plan for det, men til det bryllup jeg var til i slut august havde gommen sørget for rigeligt med Red Bull (han drikker hverken alkohol eller kaffe, så det var hans fest-hele-natten-metode).

0

Jeg frygter at falde i søvn under forretten :tunge: Jeg bliver meget hurtig udmattet, og får let nok af indtryk, andre mennesker osv. Så jeg må erkende jeg altså også lidt frygter om jeg kan holde mig vågen hele dagen. Normalt når jeg står op før ved 10-11 tiden, jamen så er jeg klar til at sove kl. 18, og det er altså bare ved at være herhjemme.

Jeg satser på at omgivelserne, ens lykke osv sørger for at holde en vågen. Og hvis jeg så er ved at gå helt kold kl. 2, jamen så må jeg gå hjem og sove. Jeg bliver vrissen og bider hovedet af alt og alle når jeg er træt, så jeg har ikke tænkt mig at blive hængende, bare for at holde ud til den bitre ende :floejt:

0

Jeg plejer altid at være helt død omkring kl 21 uanset hvor godt jeg har sovet. Men til brylluppet havde jeg ingen problemer med træthed, jeg festede til 3.45 :)

Det kan måske være, at selve spændingen og det gode selskab kan holde en vågen.

Ellers - hvad er muligheden for at børnene sover et andet sted natten før?

Edited by Pernille pjuske
0

Annonce ♥

Koffeinpiller eller lignende til dem der ikke er til kaffe. Det bruger jeg og det virker godt, for jeg er selv et A menneske og har svært ved at holde mig vågen :P

0

I min verden er recepten meget enkel:

1. Prøver at sove så længe som muligt op til, men det er ikke muligt for jer og selvom det er fast "repertoire" mere eller mindre hver weekend så kan jeg bare ikke tvinge mig selv til at sove længe når jeg ved at jeg skal noget større i løbet af dagen.
  2. Rigeligt med Coca Cola og Prince Light. Det kan jeg køre længe på.
  3. Spændende, sjove, festglade mennesker og god musik. Så er man på hele tiden og glemmer pr. automatik alt hvad der ligner træthed.
0

Jeg er normalt heller ikke god til at holde mig vågen og har det lige som Rikke ifht til indtryk. Så normalt ville jeg frygte dagen. Men satser på at adrenalin, stemningen og det faktum at det er mit eget bryllup er nok til at holde mig vågen og i gang i hvert fald ind til kl 02. Så tror jeg også festen automatisk er ved at være slut. Men lad os nu se... :-)

0

Jeg har i hvert fald ikke hørt fra nogen af de andre at de havde problemer ;-)

0

Annonce ♥

Det er intet problem når dagen først kommer.... I ugen op til brylluppet tror jeg at jeg sammenlagt fik sovet 18-20 timer og fra fredag til lørdag kun 2,5-3 timer.... Men jeg hyggede og festede med vores gæster og blev først rigtigt træt da vi kom i seng ca kl 4....søndag stod jeg op kl 7 og spiste morgenmad med vores gæster kl 8..... Jeg gik i seng kl 18 søndag aften og sov 11 timer i træk

0

Jeg er normalt også en person der godt kan lide min nattesøvn og faste sengetider :wink: Men til vores bryllup, havde jeg ingen problemer! jeg var høj af spænding og kærlighed, at jeg slet ikke opdagede at jeg var træt, før vi sad i taxien hjem klokken 04:30 :) Tror bestemt ikke det bliver noget problem på dagen.

0