beyond

Hår og makeup - hvornår i forhold til kjolen!

5 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Jeg er så heldig at en veninde og en bekendt skal lave heldigvis hår og makeup. Derfor kommer det hele til at foregå derhjemme hvor jeg også skal have kjolen på. Men da den skal over hovedte kan jeg ikke lige finde ud af hvilken rækkefølge man bør gøre hvad i.

Altså makeup, brudekjole og hår.

Umiddelbart tænker jeg den ovennævnte rækkefølge så man ikke får makeup udenpå kjolen og så man ikke ødelægger håret ved at tage kjolen på. Men hvordan gør i andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst mest normalt at få ordnet hår og make-up først, og så kjolen på til sidst. Det er også den rækkefølge jeg vælger , i butikken hvor jeg købte kjolen gav de mig alle kjolerne på over hovedet, men har fundet ud af at min kjole sagtens kan komme på nedefra, så jeg træder ned i min kjole i stedet for.

Har læst et trick om et pudebetræk over hovedet, og så armene over hovedet, så skulle man kunne skåne make-up og hår, og samtidig ikke svine kjolen til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får gjort det i rækkefølgen hår (og slør på) - make-up - kjole. Min frisør vil meget gerne til først, da hun har oplevet en make-up artist, der var enormt lang tid om det, så hun kun havde ti minutter til håret. Det har jeg accepteret, da det passer med tidsplanen :)

Mht. kjolen, så ville jeg ikke kunne holde ud, hvis jeg skulle have den på fra kl 9 om morgenen, så det er totalt no-go for mig at få den på inden. Kan heller ikke lade være med at tænke på, hvis der kom foundation eller pudder på! :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer