RiivaB

Frozen - ELSA kjole

41 indlæg i dette emne

I andledning af søndagsstemningen fik jeg taget mig sammen til at se den der FROZEN :heart::heart: Den var god :)

Nu glæder jeg mig endnu mere til at, høre mere når i får prøvet kjolen :thumbsupsmileyanim:

Jeg kaster bare lige den her ud:

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

JEG ELSKER DEN SANG!!!! Herhjemme er de ved at gå i gevind over mig fordi jeg hele tiden nynner den og synger den.... den er da bare for nuser...

Den er også bare mega god :loveshower: I det hele taget en fantastisk tegnefilm :7himmel::7himmel::7himmel:

Jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er fan!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er fan!! :cheerleader3:

Nej er du gal mand! :lol: Har set den to gange og når det helt sikkert en gang mere inden jul :lol::blink:

Elsker den virkelig også! :heart: Den bedste Disney film længe :loveshower:

Fik i weekenden overtalt J til at se den med mig, og han blev også solgt, ikke helt i samme grad som mig, men en del :cheerleader3:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var igår inde ved min lokale kjolepusher (bor ret tæt på BrideFashion i Virum :wink: ) for at høre om det var en kjole de fik hjem. Det var det umiddelbart ikke, fordi det oftest var sådan med Disney kjolerne at man skulle have hele kollektionen hjem, og det var ikke altid de gjorde det. :td:

Eftersom det meste af resten af kollektionen er en skandale, tror jeg simpelthen ikke på at de hiver hele den hjem, men hun ville lige undersøge om det var en kjole de kunne få hjem, og så kun få den ene hjem.

Ellers var der muligheden for at bestille den hjem til mig, men så ville jeg forpligte mig til at købe en kjole i butikken, Og det synes jeg nu ikke helt om, for så vild med kjolen er jeg absolut ikke! Vil bare gerne prøve den :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er flot, men for glamourøs og glimmeragtig, da jeg synes det er vigtigt, at det er bruden i sig selv som "skinner" på dagen. Er dog helt vil med frisuren og sølvbåndet :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, jeg er kæmpe fan af den film og har set den adskillige gange. Hvis bare man kunne blive ligeså smuk som Elsa til sit bryllup :)

Dog ville jeg gerne have set, at kjolen var lidt mere blå. Sådan virkelig kold ice-blue. På billedet ligner det mere en kold råhvid kjole med noget sølv på :huh:

Ellers synes jeg, at kjolen er virkelig smuk, men kan godt følge, at hele kollektionen måske ikke ser så pompøs og kvalitetsfyldt ud :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I andledning af søndagsstemningen fik jeg taget mig sammen til at se den der FROZEN :heart::heart: Den var god :)

Nu glæder jeg mig endnu mere til at, høre mere når i får prøvet kjolen :thumbsupsmileyanim:

Jeg kaster bare lige den her ud:

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

JEG ELSKER DEN SANG!!!! Herhjemme er de ved at gå i gevind over mig fordi jeg hele tiden nynner den og synger den.... den er da bare for nuser...

Den er også bare mega god :loveshower: I det hele taget en fantastisk tegnefilm :7himmel::7himmel::7himmel:

Jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er fan!! :cheerleader3:

Den bedste og smukkeste Disney-film i meget meget lang tid :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes nu denne er FANTASTISK til et frozen-tema - i farven isblå selvfølgelig :)

http://www.mollybrowns.co.uk/dresses/prom-dresses-and-party-dresses/21280-nude-sherri-hill.html

det er lige før den her er mere passende: http://www.demetriosbride.com/wedding-dresses/ilissa/578 bare i isblå og med ærmer! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt at jeg lige faldt over denne tråd... Jeg og et par veninder sad i sjov og planlagde mit bryllup den anden dag i den helt store frozen-stil, med bl.a. Elsa-kjolen og rensdyrtrukken kane som transportmiddel :)

Jeg elsker simpelthen også den film, og især al musikken er fantastisk.. Jeg skal selv være med i en stor nytårskoncert til Januar hvor vi skal lave et frozen-medley.. Det bliver skide sjovt, og glæder mig SÅ meget til at skulle synge det :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt at jeg lige faldt over denne tråd... Jeg og et par veninder sad i sjov og planlagde mit bryllup den anden dag i den helt store frozen-stil, med bl.a. Elsa-kjolen og rensdyrtrukken kane som transportmiddel :)

Jeg elsker simpelthen også den film, og især al musikken er fantastisk.. Jeg skal selv være med i en stor nytårskoncert til Januar hvor vi skal lave et frozen-medley.. Det bliver skide sjovt, og glæder mig SÅ meget til at skulle synge det :D

Hahah, det må have været godt!! Men måske også liiiidt over the top :P?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh jeg elsker alle hans disney kjoler, synes dog godt nok at den elsa kjole skuffer! havde troede den ville være meget mere skinnede og mere bling og ja lidt mere ice blue, men elsker virkelig hans andre kjoler, bare ærgeligt de kun fåes i kennedys som ligger i århus :(

Redigeret af missmonsii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh jeg elsker alle hans disney kjoler, synes dog godt nok at den elsa kjole skuffer! havde troede den ville være meget mere skinnede og mere bling og ja lidt mere ice blue, men elsker virkelig hans andre kjoler, bare ærgeligt de kun fåes i kennedys som ligger i århus :(

De fåes flere steder på Sjælland, ved ikke hvor du er fra. Men jeg ved da f.eks. at BrideFashion i Virum er forhandler

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

... du kan jo få syet én der minder om den - bare med de elementer du synes er flotte - i lækkert materiale?

kh Marie

www.mariedete.dk

Var lige præcis det som jeg ville have foreslået hende :)

Der tror jeg nu sagtens jeg kan finde noget, som er færdig lavet :) Og jeg har jo længe til at lede, så er overhovedet ikke bekymret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer