Marie E

hvilken skrifttype har i brugt til indbydelser?

19 indlæg i dette emne

hey girls

Som overskriften lyder, hvilken skrifttype har i brugt til jeres indbydelser??? Håber der er nogen der vil komme med nogle eksempler for synes det er lidt af en jungle

Knus Marie

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak søde Camilla, det ser rigtig godt ud :loveshower:

Sunes onkel synes det var imponerende at jeg kunne finde færdiglavede indbydelser, kirkehæfter og øvrig pynt med samme skrifttype.....snydt igen....

:lol: hvor er han sød

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger Monotype Corsiva i Publisher - men det er fordi vi skulle gå på kompromis :D Jeg ville gerne have noget a la Camilla Krøier, men det nedlagde kæresten veto mod :pokey: Så jeg skrev en tekst, og så kiggede vi ellers samtlige skrifttyper igennem :shooter: Indtil vi fandt en vi var enige om.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger Monotype Corsiva i Publisher - men det er fordi vi skulle gå på kompromis :D Jeg ville gerne have noget a la Camilla Krøier, men det nedlagde kæresten veto mod :pokey: Så jeg skrev en tekst, og så kiggede vi ellers samtlige skrifttyper igennem :shooter: Indtil vi fandt en vi var enige om.. :cheerleader3:

Så tænker jeg, at jeg er lidt heldig, for min hubby kan godt lide den type skrift som i Camillas :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt li' Scriptina fordi den er lidt grafisk, men man kan sagtens se hvad der står, nogen af krummelurer-skriftene bliver enormt svære at læse medmindre de er i meget stor størrelse.... Se bare dem der skriver i kursiv herinde, det er til tider næsten umuligt at læse medmindre man zoomer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt li' Scriptina fordi den er lidt grafisk, men man kan sagtens se hvad der står, nogen af krummelurer-skriftene bliver enormt svære at læse medmindre de er i meget stor størrelse.... Se bare dem der skriver i kursiv herinde, det er til tider næsten umuligt at læse medmindre man zoomer

gir dig helt ret

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi brugte Monotype Corsiva til de store snirklede og Maiandra GD til de mindre bogstaver i alt vores materiale (tekst i indbydelserne, menuhæfter, sanghæfter og bordplan).

Dette er for- og bagside af menuhæftet samt indbydelserne

post-70715-0-24038200-1400487980_thumb.j
post-70715-0-26242800-1400487964_thumb.j

post-70715-0-22746700-1411456421_thumb.j

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt Edwardian Script, fordi jeg synes den har et lidt gammeldags romantisk udtryk :) Derudover, så synes jeg at den er rimelig let at læse (det er dog nok en smagssag).

WAUW flotte invitationer :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har brugt Edwardian Script, fordi jeg synes den har et lidt gammeldags romantisk udtryk :) Derudover, så synes jeg at den er rimelig let at læse (det er dog nok en smagssag).

WAUW flotte invitationer :loveshower:

Tusind tak :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1 - monotype corsiva

2 – haettenschweiler

3 - edwardian script

4 - a song for jennifer

Alle fire er gratis skrifttyper, så længe det ikke er til kommercielt brug.

post-80739-0-69912300-1444931990_thumb.p

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer