B2be2015

K&K - VI SKAL GIFTES! - Sneak peak!

52 posts in this topic

Tillykke med det kommende bryllup! Dejlig tråd du har som jeg glæder mig til at følge- jeg er helt forelsket i din flotte ring :7himmel: Ved du hvor den er fra?

Jeg kender kun alt for godt til navnediskussionen - det er bare ikke nemt. når man begge har et personligt forhold til sit/sine navne, men det virker som om, at du gerne indgår kompromis, men det hjælper jo desværre ikke så meget, hvis din forlovede ikke også er villig til det :huh:

Hvilket kagefyld fandt I frem til? :floejt:

0

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup! Dejlig tråd du har som jeg glæder mig til at følge- jeg er helt forelsket i din flotte ring :7himmel: Ved du hvor den er fra?

Jeg kender kun alt for godt til navnediskussionen - det er bare ikke nemt. når man begge har et personligt forhold til sit/sine navne, men det virker som om, at du gerne indgår kompromis, men det hjælper jo desværre ikke så meget, hvis din forlovede ikke også er villig til det :huh:

Mange tak!

Jeg er helt vild med BK. Jeg har selv fået rigtig meget ud af at læse en masse andres planlægningstråde så håber også min kan være til inspiration for andre engang.

:ilovebryllupsklar:

Min ring er købt i Tyrkiet så det er desværre ikke så nemt at hjælpe dig. Men tror at rigtig mange guldsmede her hjemme kan lave noget ligende hvis du tager billederne med til dem.

Men jeg kan bestemt også anbefale at tage til Tyrkiet at købe ringe. Vi har sparet op mod 65 % på den.

Kan ikke huske de præcise priser, men mener den kostede ca. 2.000 kr. og i Danmark ville den koste omkring 9.000 kr.

Vi fik selvfølgelig også nogle gode priser fordi vi købte vielsesring sammen med.

Nej det er ikke nemt med de navne. Har i fundet en løsning?

Vi har ikke besluttet os helt endnu for kagefyldet. Men vi er helt sikre på at vi bestemt ikke skal have chokolademousse i. Vi syntes begge at det blev alt for kvalm.

Vi smagte en med hindbør og lime (mener jeg) den var rigtig go'.

Men vi smagte næste alt for mange den dag, så man til sidste ikke kunne huske hvad der var i dem man syntes var gode. :smiley-eatdrink026:

0

Mange tak!

Jeg er helt vild med BK. Jeg har selv fået rigtig meget ud af at læse en masse andres planlægningstråde så håber også min kan være til inspiration for andre engang.

Min ring er købt i Tyrkiet så det er desværre ikke så nemt at hjælpe dig. Men tror at rigtig mange guldsmede her hjemme kan lave noget ligende hvis du tager billederne med til dem.

Men jeg kan bestemt også anbefale at tage til Tyrkiet at købe ringe. Vi har sparet op mod 65 % på den.

Kan ikke huske de præcise priser, men mener den kostede ca. 2.000 kr. og i Danmark ville den koste omkring 9.000 kr.

Vi fik selvfølgelig også nogle gode priser fordi vi købte vielsesring sammen med.

Vi har ikke besluttet os helt endnu for kagefyldet. Men vi er helt sikre på at vi bestemt ikke skal have chokolademousse i. Vi syntes begge at det blev alt for kvalm.

Men vi smagte næste alt for mange den dag, så man til sidste ikke kunne huske hvad der var i dem man syntes var gode. :smiley-eatdrink026:

Wow, sikke en besparelse!! :o Det er da helt vildt! Vi var i Tyrkiet for et par år siden, og tror ikke vi kommer dertil igen. Jeg gemmer dit billede og bruger til inspiration så.

Vi har to efternavne begge to, så lige nu hedder løsningen at vi kan vælge et navn hver og så bliver det mit efternavn til sidst, fordi det lyder bedst. Jeg har dog stadig et lille håb om, at han opgiver begge sine og tager mit ene :floejt: Han har kun sine forældre, ingen familie derudover, hvorimod min familie er ret stor, vi alle bærer det samme navn og der er kun omkring 200 i landet som hedder det, hvorimod hans er meget gængs.. Måske er det mærkeligt, men det betyder en del for mig og jeg synes mit efternavn i høj grad symboliserer mit tilhørsforhold med min familie. Det er selvfølgelig lidt strengt, at bare fordi han ikke har stor familie, at vi så ikke kan tage hans navn - men jeg føler der er meget mere tilhørsforhold med mit :) Men det er en snak vi nærmest har haft samtlige 8 år vi har været sammen :lol:

Mm hindbær og lime lyder også bare lækkert og dejlig frisk - særligt når det sikkert er en varm dag i august - der står chokolademousse nok ikke højst på ønskelisten :biggrin: Hvordan er det nu.. Skal I have kagen før eller efter maden?

0

Mange tak!

Wow, sikke en besparelse!! :o Det er da helt vildt! Vi var i Tyrkiet for et par år siden, og tror ikke vi kommer dertil igen. Jeg gemmer dit billede og bruger til inspiration så.

Vi har to efternavne begge to, så lige nu hedder løsningen at vi kan vælge et navn hver og så bliver det mit efternavn til sidst, fordi det lyder bedst. Jeg har dog stadig et lille håb om, at han opgiver begge sine og tager mit ene :floejt: Han har kun sine forældre, ingen familie derudover, hvorimod min familie er ret stor, vi alle bærer det samme navn og der er kun omkring 200 i landet som hedder det, hvorimod hans er meget gængs.. Måske er det mærkeligt, men det betyder en del for mig og jeg synes mit efternavn i høj grad symboliserer mit tilhørsforhold med min familie. Det er selvfølgelig lidt strengt, at bare fordi han ikke har stor familie, at vi så ikke kan tage hans navn - men jeg føler der er meget mere tilhørsforhold med mit :) Men det er en snak vi nærmest har haft samtlige 8 år vi har været sammen :lol:

Mm hindbær og lime lyder også bare lækkert og dejlig frisk - særligt når det sikkert er en varm dag i august - der står chokolademousse nok ikke højst på ønskelisten :biggrin: Hvordan er det nu.. Skal I have kagen før eller efter maden?

Som planen er lige nu skal vi have bryllupskagen til receptionen.

Det eneste der er 100% sikkert med kagen er at jeg vil have hoptimister på toppen :biggrin:

post-76613-0-22840100-1423401607_thumb.j

0

Annonce ♥

TEMA / FARVE

Jeg har altid tænkt at farverne til vores bryllup skulle være navy blå og hvid.

og havde efter hånden skrabet en masse lækre inspirations billeder sammen.

I får lige lidt af dem her:

post-76613-0-43201100-1427982530_thumb.j

MEN MEN MEN...

Da vi var ude og kigge på fest steder syntes vi rigtig godt om Phønixhuset, men stedet har GRØNNE stole. :td:

Hvem F.... har grønne stole i så flot et fest lokale :shooter:

og nej de er ikke bare lidt grønne de er MEGET grønne, så grønne at man ikke kan kombinere det med mit fine navy hvid tema. :angry:

Jeg har vedhæftet et billede hvor i kan se et bord pyntet op med de grønne stole og grønne servietter. Men det er SLET ikke mig.

post-76613-0-45127700-1427982878_thumb.j

Jeg har virkelig været helt nede over de grønne stole og har sågar været tæt på at ringe til feststedet og sige at jeg vil ha nogle andre stole. Det fik min H2b dog talt mig. Det mente han bestemt ikke man kunne tillade sig. :boohoo:

Så jeg gik på Pinterest og forsøgte at finde en masse inspiration der kan passe til de grønne stole.

post-76613-0-66540500-1427984028_thumb.j

post-76613-0-21018200-1427984330_thumb.j

Jeg er klart mest til det grå og brune sammen med en helt masse hvid og et lille touch af natur grøn.

så det er hermed blevet tema farverne til vores bryllup. :thumbsupsmileyanim:

Edited by B2be2015
0

INVITATIONER

Jeg har det sidste stykke tid arbejdet på invitationer og nu tror jeg at jeg er ved at være nået til det endelige design.

Jeg vil gerne lave invitationer selv, men jeg er ikke klippe-klister typen, men til gengæld rimelig god med en pc:

I for først lidt inspirations billeder jeg har taget udgangspunkt i:

post-76613-0-22278400-1427987386_thumb.j

post-76613-0-60378500-1427987394_thumb.j

og Camilla_Krøier 's fine invitaioner:

post-76613-0-31806500-1427987434_thumb.j

Og her vores invitationer. tegnet på pc'en da jeg ikke har lavet den første printet prøve endnu. :

selve kortet er i Ivory og båndet er i natur papir.

Kortet er her foldet sammen, med et bånd af papir/karton omkring:

post-76613-0-30703600-1427987574_thumb.j

"figuren" på båndet er et uendeligheds-tegn og et 8 tal da vi skal giftes d. 8 i 8

også er det selvfølgelig vores fingreaftryk som danner et hjerte.

Kortet hvor båndet er taget af men kortet er stadig foldet:

post-76613-0-99600100-1427987671_thumb.j

Kortet er åbnet op.

i højre side er selv invitationen og i venstre side er en lomme med 3 informations kort.

post-76613-0-38420500-1427987744_thumb.j

Der skal selvfølge stå gæsternes navne istedet for gæst og gæst og vores navne istedet for brudden og gommen.

Kortet er lukket og ses bagfra med "båndet" omkring:

post-76613-0-42819000-1427987815_thumb.j

Informations kortene:

post-76613-0-95351500-1427988053_thumb.j

I må meget gerne kommen med kommentar.

Har ikke printet endnu så jeg kan nå at ændre på dem lidt endnu. :tunge:

De endelige invitationer printet og foldet.

post-76613-0-95931600-1431858135_thumb.jpost-76613-0-85188500-1431858144_thumb.jpost-76613-0-23039600-1431858153_thumb.j

Edited by B2be2015
0

Synes det er en rigtig flot invitation. Synes det er sådan en god måde at lave programmet på med små billeder til.

Det er et fint "kompromis" med farverne. Kan godt forstå du ikke synes at lime i store mængder er sagen, men fint med små grønne detaljer.

0

Annonce ♥

Super fint kompromis med dine farver. Det er da også pæne farver med grå, brun, hvid og grønt. De inspirationsbilleder du har lagt ind er da super fine.

Vi har valgt at holde fast i vores Navy blå, selvom vores sted har røde stole. Men jeg kunne ikke få mig selv til at vælge rød.. Det er bare ikke min farve, så vi besluttede at siger, NÅ! og så holde fast i vores blå. Forhåbentlig lægger ikke alle mærke til dem.

Jeres invitationer er blevet super fine og kan godt lide den lille touch af grønt som i har valgt....

0

Heeej!

Sikke nogle fine invitationer!!
Vi har ret meget samme stil, kan jeg se på det hele! Mht. invitationer og alt den inspiration du har til borddækning.
Jeg vil også meget gerne have lavet et hjerte ud af vores fingeraftryk.

Jeg mødte også min H2B på efterskole da jeg var 15 :a1221:
Vi skal giftes i juli, næste år.. :)

0

KJOLE PRØVNING

Så er jeg her igen....

Jeg bruger rigtig meget tid på at følge med i alle jer andres planlægning her inde, men glemmer helt at skrive om min egen :oops:

Men det sidste stykke tid er der sket rigtig meget med bryllups planlægningen.

Jeg er blevet færdig med invitationerne og de er sendt afsted, jeg har aftalt møde med præsten på onsdag så vi har været ved at finde salmer og så har jeg været ude og prøve kjoler.

Jeg skriver kjoler i flertal af en god grund. jeg har virkelig prøvet MANGE kjoler og jeg ELSKER det :biggrin:

Jeg har selvfølgelig billeder til jer.

Først var jeg i Lilly i Holstebro. Jeg havde set en del af deres kjoler på nettet som jeg gerne ville prøve.

Vi var der i lidt over 2 timer og tror jeg prøvede ca. 10 kjoler (en kjole havde jeg på 3 gange :blink: )

Det var fantastisk at føle sig som en prinsesse, men servicen i butikken vare MEGET dårlig og vil ikke anbefale det til nogen.

Billeder:

Først en samling af nogle af alle de kjoler jeg var i.

post-76613-0-28633800-1431792183_thumb.j

Og her er så favoritten hos Lilly.

post-76613-0-76794300-1431792249_thumb.j

ca.14 dage efter var jeg hos Humlum Kjoler.

Her prøvede jeg også omkring 8-10 kjoler.

Først en samling af nogle af alle de kjoler jeg var i.

post-76613-0-12530800-1431792349_thumb.j

også favoritten hos Humlum Kjoler.

post-76613-0-68403700-1431792471_thumb.j

Jeg vil lige tilføje at servicen hos Humlum kjoler var helt i top. En rigtig dejlig dame der hjalp mig og var sød og venlig ved min mor og søstre. De havde mange flotte kjoler og til ca. samme priser som i Lilly. Hos Humlum kan man leje skørtet og omsygning/oplægning er billigere end hos Lilly.

Efter Humlum Kjoler var jeg hos Søstrene Skårup (oppe ved Thisted)

FANTASTISK sted men virkelig god service og en kæmpe oplevelse at komme ind i deres fine lokaler http://www.sostreneskaarup.dk/brudekjoler/butikken/

Mange flotte kjoler og billigere end i Lilly. :loveshower:

fortsættes...

Edited by B2be2015
0

Først en samling af nogle af alle de kjoler jeg var i hos Søstrene Skårup

post-76613-0-64761600-1431792839_thumb.j

også favoritten:

post-76613-0-89505900-1431792862_thumb.j

KJOLEN ER KØBT.

- men det er ikke nogen af alle disse smukke kjoler....

Jeg lægger ikke billede ind af den endelige den må i vente med at se til efter brylluppet. :tunge:

0

Annonce ♥

WAuww tak for at dele alle de flotte kjoler, så hyggeligt at kunne følge med i din prøvning. Dejligt at du har fundet din kjole.

Tak.

Det var virkelig også en dejlig oplevelse at prøve så mange kjoler. Elsker at være prinsesse :c166:

Uhh. kan se jeg ikke har været forbi din planlægningstråd endnu.

Troede ellers jeg havde set de fleste :biggrin:

Total optur så har jeg god grund til lidt mere hygge tid på sofaen :cheerleader3:

0

Fedt at du fik så mange dejlige kjoleprøvninger ud af det. Hold da op en mase flotte kjoler du har prøvet.

ØV ØV.. havde lige håbet på at se kjolen... Føler mig ærlig talt lidt snydt :lol::biggrin:

Men så er der jo en god grund til at komme fordi og kigge igen igen igen igen igen :floejt:

0

Fedt at du fik så mange dejlige kjoleprøvninger ud af det. Hold da op en mase flotte kjoler du har prøvet.

ØV ØV.. havde lige håbet på at se kjolen... Føler mig ærlig talt lidt snydt :lol::biggrin:

Men så er der jo en god grund til at komme fordi og kigge igen igen igen igen igen :floejt:

Mange tak.

Ja må indrømme at jeg havde lidt et luksus problem da stort set alle kjolerne jeg var i sad rigtig fint på mig.

Så der var ikke rigtig nogen hvor jeg med det samme kunne vælge dem fra.

Jeg fik derfor heller aldrig den der overvældende følelse som jeg har læst nogle andre har fået når de får den rigtige kjole på. :blink:

Du er meget velkommen til at kigge forbi igen og igen og igen og...

Men kjolEN kommer ikke på før efter brylluppet (min kæreste kigger mig nogle gange over skulderen) :biggrin:

0

Annonce ♥

Tusind tak for lykønskningerne i lørdags.

Vi havde en helt fantastisk dag og i skal da ikke snydes for et sneak peak fra dagen.

Jeg har ikke fået billeder fra fotografen endnu, men min mands kusine (Det er altså meget mærkeligt at kalde ham "Min mand" :blink: )

har taget en masse flotte billeder.

post-76613-0-01856800-1439396928_thumb.j

og lige en mere...

post-76613-0-97889000-1439396970_thumb.j

0

Annonce ♥