ChristinaMN

Kender i det..........?

35 indlæg i dette emne

At man har betalt depositum for sit feststed (Lougen ved Vejle Boldklub) som så er ganske få dage fra at gå konkurs....... :(:(:(

Vi har fået lov at have min mors baghave som backup, men får ikke information om noget før onsdag om vi har vores lokaler..... :td: Jeg er totalt i panik fordi alt vi har planlagt "so far" er planlagt ud fra de lokaler vi troede vi havde.....Brylluppet skal stå d. 16/5 2015 (altså om ca. 7 mdr. og 3 uger....) - What to do?

Skal jeg bede om mit depositum retur eller satse på at alt går i orden igen?

Til receptionen (som bliver selve festen, om aftenen er det kun familie middag) kommer der 120 pers. hvis alle kommer og det er MEGET svært at finde lokale med plads til 120 pers.....

:boohoo::boohoo::boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rigtig godt spørgsmål og det afhænger jo meget af hvad der sker med selve klubben. Baseret på tidligere situationer kunne man have en formodning om at der er nogle lokale erhvervsdrivende som træder til og i den situation er der fortsat behov for en restauration. Jeg tror nok jeg lige ville vente og se tiden an men samtidig følge udviklingen nøje og kontakte en eventuel kurator.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et rigtig godt spørgsmål og det afhænger jo meget af hvad der sker med selve klubben. Baseret på tidligere situationer kunne man have en formodning om at der er nogle lokale erhvervsdrivende som træder til og i den situation er der fortsat behov for en restauration. Jeg tror nok jeg lige ville vente og se tiden an men samtidig følge udviklingen nøje og kontakte en eventuel kurator.

Det er simpelthen bare så bittert at rende rundt i uvidenhed :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I og med at det netop er Vejle Boldklub, så ville jeg tage kontakt til dem og spørge hvad der skulle ske. Sandsynligheden for at VB kan undværer deres lounge er meget lille, da den også bruges i forbindelse med f.eks. fodbold.

Så prøv at kontakte dem og spørg hvordan og hvorledes :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I og med at det netop er Vejle Boldklub, så ville jeg tage kontakt til dem og spørge hvad der skulle ske. Sandsynligheden for at VB kan undværer deres lounge er meget lille, da den også bruges i forbindelse med f.eks. fodbold.

Så prøv at kontakte dem og spørg hvordan og hvorledes :)

Er allerede gjort søde Blomst... svaret er..... Vi ved det ikke....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I og med at det netop er Vejle Boldklub, så ville jeg tage kontakt til dem og spørge hvad der skulle ske. Sandsynligheden for at VB kan undværer deres lounge er meget lille, da den også bruges i forbindelse med f.eks. fodbold.

Så prøv at kontakte dem og spørg hvordan og hvorledes :)

Er allerede gjort søde Blomst... svaret er..... Vi ved det ikke....

Øv for pokker :(

Jeg tror jeg ville kigge på andre steder, og kontakte steder der kunne være interessante hvis det andet ryger i vasken :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Problemet er jo at det netop er VB der er ved at gå konkurs. Men om det så omfatter hele klubben eller det kun er den professionelle afdeling skal jeg ikke kunne sige

Det hele hører desværre sammen under ét.... så det er super - NOT :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I og med at det netop er Vejle Boldklub, så ville jeg tage kontakt til dem og spørge hvad der skulle ske. Sandsynligheden for at VB kan undværer deres lounge er meget lille, da den også bruges i forbindelse med f.eks. fodbold.

Så prøv at kontakte dem og spørg hvordan og hvorledes :)

Er allerede gjort søde Blomst... svaret er..... Vi ved det ikke....

Øv for pokker :(

Jeg tror jeg ville kigge på andre steder, og kontakte steder der kunne være interessante hvis det andet ryger i vasken :)

Ja det har vi også forsøgt...... men..... anden udfordring er at min søde kommende mand har en storebror der sidder i kørestol med respirator.... Toiletterne skal være store nok til at han kan komme derind... og hygiejnen skal være 100% i top...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om I har valgt VB af en særlig grund, men I kunne overveje loungen i casa arena i Horsens - overkommelig afstand fra Vejle (hvis alle har kørelejlighed) - der ville der i hvert fald være plads nok :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om I har valgt VB af en særlig grund, men I kunne overveje loungen i casa arena i Horsens - overkommelig afstand fra Vejle (hvis alle har kørelejlighed) - der ville der i hvert fald være plads nok :-)

Vi har valgt det fordi vi skal giftes 5 min. derfra og det således vil være meget nemt for min svoger (som lider af muskelsvind og sidder i kørestol med respirator) at komme på toilet eller blive suget i respiratoren kort efter vielsen... Så det skal helst være ret tæt på.... Vi må håbe at det hele går i orden...

Men forslaget er helt sikkert noteret - og tusind tak!

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmmmmm..... VB mangler stadig 10 mio i kassen inden midnat............

Plan A - VB finder de 10 mio. der mangles (ingen ved hvor fra......... :floejt: )

Plan B - Min mors have (betyder fældning af blommetræ + fyrtræ :blink:)

Plan C - Forsamlingshus (gæstelisten skal skæres 30 man ned.... :td:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke det er muligt at finde et forsamlingshus i nærheden hvor der er plads til 120 receptionsgæster. Der taler vi vel stående buffet som fylder mindre end hvis vi talte egentlig middag.

Plan B. lyder umiddelbart meget omstændig. Jeg tænker at service m.v. ti l120 personer nok ikke er noget som de fleste private husstande ligger inde med og det løber op med leje af telte m.v.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er muligt at finde et forsamlingshus i nærheden hvor der er plads til 120 receptionsgæster. Der taler vi vel stående buffet som fylder mindre end hvis vi talte egentlig middag.

Plan B. lyder umiddelbart meget omstændig. Jeg tænker at service m.v. ti l120 personer nok ikke er noget som de fleste private husstande ligger inde med og det løber op med leje af telte m.v.

Jo.... hvis det var en stående reception man havde planlagt..... men..... Det er receptionen der bliver vores fest - wedding reception som i USA, med siddende gæster.... om aftenen bliver det gourmet familie-middag for de aller nærmeste...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OK - Tror så godt at der kan være 120 personer i mange forsamlingshuse hvis det ikke nødvendigvis skal være runde borde.

Jeg håber.... ringer rundt på livet løs men indtil nu har der desværre ikke været nogle tæt på vejle som også har gode handicap faciliteter :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om I har valgt VB af en særlig grund, men I kunne overveje loungen i casa arena i Horsens - overkommelig afstand fra Vejle (hvis alle har kørelejlighed) - der ville der i hvert fald være plads nok :-)

Casa Arena er nu forsøgt - de skulle have 7400 ex. moms... det har vi desværre ikke råd til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om I har valgt VB af en særlig grund, men I kunne overveje loungen i casa arena i Horsens - overkommelig afstand fra Vejle (hvis alle har kørelejlighed) - der ville der i hvert fald være plads nok :-)

Casa Arena er nu forsøgt - de skulle have 7400 ex. moms... det har vi desværre ikke råd til

Æv - du kan jo prøve at presse prisen. Vi har forhandlet vældig meget med vores feststed - og har fået slået en del af kuvertprisen og fået en del ekstra ting med - så det kan betale sig at forhandle lidt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor langt fra jeres budget prisen ligger - men hvis man ikke spørger, så går prisen ikke ned af sig selv ;-).

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok svært at presse en pris når der er tale om rene lokalee, hvad det ligner her fremfor komplette løsninger .:) Og så er det jo en periode hvor der er mange konfirmationer alle andre dage end de dage hvor der typisk holdes bryllupsfester hvorved der kan være meget pres på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan jo altid forsøge..... Indtil videre tror jeg vi ser tiden lidt an.... Vi vil være helt sikre på at Vejle Boldklub har en plan der kan holde dem oprejst i mere end et par måneder førend vi planlægger mere der....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer