B2be2015

.slettet.

9 posts in this topic

Annonce ♥

Er det første barn?

Kommer an på hvordan din søster er :) Tror lidt der finder 2 typer i sådan en situation: den ene vil føles at du prøver at stjæle opmærksomheden og den anden vil bare addere til glæden :) Jeg tror det sidste er mest sandsynligt - og helt ærligt, så kan det jo ikke fjerne fokus fra en nyfødt baby :)

Men I skal nok ikke forvente at der bliver talt meget om jer og jeres bryllup.. Måske.. :rolleyes: Igen, afhænger af hvilken type familie I er :)

Jeg ville vente til næste gang, selvom det i min familie ikke ville være et problem :) Mest for at "sprede glæden" lidt :)

Edited by Rose90
0

Jeg kan ikke lade være med at tænke på Monica fra venner: "You stole my thunder!!" :tunge:

Men ja, jeg synes også det er svært.. Skal, skal ikke? To nyheder på én gang, eller fokus bliver flyttet? Har ikke noget konstruktivt svar, desværre.. Synes det, Rose90 skriver, giver rigtig god mening :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ville da klart sige det. For din søster og hendes familie er det at få et barn meget større end det at I skal giites og det kan ikke overstråle barnet uanset hvordan I fortæller det. Hun vil angiveligt bare glæde sig over det og man kan måske sige at det også kan være meget godt og sundt at hun også får andre impulser end noget der vedrrører babyen. Derudover er det jo ikke sikkert at det kommer som en overraskelse.

Det der måske kunne tale for ikke at sige kunne være hvis hun/de ikke er gift endnu og du ved eller har en fornemmelse af at det er noget som hun bare går og venter på sker.

0