TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen.. Hvor ser du bare godt ud i kjolen, glæder mig til at se billeder efter brylluppet, hvor du er totalt stylet - du bliver da "smooking hot" *Ss*

Æv med hende svigermonster - nu må hun lige styre sig lidt og lade Jer have planlægningen i fred... Lur mig, om I ikke nok skal sige til, hvis I får brug for hjælp.. ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen smukke :loveshower::loveshower: ååårh bolcher, ville ikke turde gå derinde, skulle mindst ha et halv kg ekstra med hjem :blush: for de smager alt for godt

Tak! Uhh, man bliver også bare ekstra fristet når man står derinde... Hihi

Tillykke med milepælen.

Sikke det rykker nu på bryllupsfronten.

Tak! Ja, det begynder at tage fart! :-)

Tillykke med milepælen! :)

Tak!

Tillykke med milepælen!!

HOLY S----- hvor ser du godt ud i din kjole! Wow, din H2B bliver da ellevild!

Tak! Dobbelt tak! Det håber jeg, min mor og jeg er i hvert fald ikke til at skyde igennem:-D

Tillykke med milepælen - nu er der ikke længe til :loveshower: Nyd den sidste tid, inden den store dag.

Tak! Jeg er egentlig også meget afslappet omkring det, vi er meget forelsket og lever i en kærligheds bobbel <3

Tillykke med milepælen.. Hvor ser du bare godt ud i kjolen, glæder mig til at se billeder efter brylluppet, hvor du er totalt stylet - du bliver da "smooking hot" *Ss*

Æv med hende svigermonster - nu må hun lige styre sig lidt og lade Jer have planlægningen i fred... Lur mig, om I ikke nok skal sige til, hvis I får brug for hjælp.. ;)

Tusind tak! Det glæder jeg mig også til, faktisk overvejede at prøve kjolen igen efter min prøve opsætning.. Hihi det kan man da godt, ikke?

Lige præcis, vi vidste netop godt at hun ville tage det MEGET personligt hvis hun ikke var med, derfor spurgte vi hende om hun ville være gave koordinator og stå for planlægning af kørsel.. Det er åbenbart ikke nok.. :-s

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mandler og sommerfugle

Jeg har netop været på posthuset og hente en pakke!!! H2B er ikke pjattet med almindelige topfigure eller Mr. And Mrs skilte, så HAN forslog vi fandt på noget andet slags pynt :a1221: . Derfor bliver det sommerfugle i sølv og pink. Også havde jeg også bestilt droningemandler til favorposerne..! Elsker lørdage!!!


post-74506-0-35803500-1433146501_thumb.j

Edited by TennaGerdes
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejligt at I har fået jeres fine ringe hjem

Er spændt på hvordan jeres kage kommer til at se ud. Skal sommerfuglene spredes over hele kagen eller skal de bare være på toppen i stedet for en topfigur?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer