TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Har først set dennne tråd nu og jeg sidder med en trist følelse i maven. Siden jeg fortalte en af mine nærmeste veninder om vores bryllupsplaner sidste år, efter kæresten havde friet, har hun aflyst flere aftaler med kort varsel og jeg måtte endda rykke hende og hendes kæreste (som er en af mine gamle klassekammerater) for svar mht om de kommer til vores bryllup eller ej. Hun kommer, men hendes kæreste kommer ikke og jeg har ikke fået nogen forklaring. Hun har ikke engang takket for eller kommenteret invitationen, som vi virkelig har gjort meget ud af.... Når jeg har skrevet noget om bryllupsplanlægningen i sms-korrespondance med hende, svarer hun ikke på det.

Det gør mig faktisk både trist og vred. Vi har været veninder i mange år og jeg har altid været der for hende.

Min egen teori er, at hun er jaloux over, at jeg skal giftes.....

Overreagerer jeg??

0

Annonce ♥

Håber i får en helt fantastisk dag trods drama. Det er simpelthen så tarveligt af dem. Jeg forstår simpelthen ikke voksne mennesker kan reagere sådan. Det burde kun være skoleklasser der oplever den slags drama.

Glæder mig meget til at se din beretning. Selvom jeg ikke har kommenteret før, så har jeg sandelig læst med, og slugt din inspiration på tråden alligevel...

0

Annonce ♥

Har først set dennne tråd nu og jeg sidder med en trist følelse i maven. Siden jeg fortalte en af mine nærmeste veninder om vores bryllupsplaner sidste år, efter kæresten havde friet, har hun aflyst flere aftaler med kort varsel og jeg måtte endda rykke hende og hendes kæreste (som er en af mine gamle klassekammerater) for svar mht om de kommer til vores bryllup eller ej. Hun kommer, men hendes kæreste kommer ikke og jeg har ikke fået nogen forklaring. Hun har ikke engang takket for eller kommenteret invitationen, som vi virkelig har gjort meget ud af.... Når jeg har skrevet noget om bryllupsplanlægningen i sms-korrespondance med hende, svarer hun ikke på det.

Det gør mig faktisk både trist og vred. Vi har været veninder i mange år og jeg har altid været der for hende.

Min egen teori er, at hun er jaloux over, at jeg skal giftes.....

Overreagerer jeg??

Og jeg vil lige skynde mig at tilføje, at jeg absolut ikke er blevet til en bridezilla.

Jeg spørger ofte ind til hende, hendes liv, hendes børn og hendes arbejde...

Suk suk suk....

nogen mennesker har svært ved at være glade på andres vegne. og jeg tror din veninde falder i denne kategori. nogen mennesker ser det man ikke gør i stedet for at se det man gør. Vi går jo alle op i forskellige ting, Du synes godt hun kunne havde kommenteret jeres fine invitation. men ved hun hvor lang tid i har brugt på dem, hun tænker måske slet ikke over det, fordi i hendes verden er det ikke så vigtigt..

Der hvor jeg har det svært det er som jeg skrev til at starte med, at man ikke kan være glad på andres vegne, så kan man ikke unde andre noget godt. den har jeg det svært med. vi har alle nogen perioder i vores liv hvor det hele bare spiller ligesom der er perioder hvor vi er helt i kulkælderen. Rigtige veninder kan være der for hinanden i begge perioder. !!

0

uuuh det er snart søde :loveshower::loveshower:

Ja, det er!!! 18 dage????????? :blink::loveshower: hvor blev tiden af. ?

Håber i får en helt fantastisk dag trods drama. Det er simpelthen så tarveligt af dem. Jeg forstår simpelthen ikke voksne mennesker kan reagere sådan. Det burde kun være skoleklasser der oplever den slags drama.

Glæder mig meget til at se din beretning. Selvom jeg ikke har kommenteret før, så har jeg sandelig læst med, og slugt din inspiration på tråden alligevel...

Det håber jeg også :)

Det er da dejligt at høre! -gud ja, en beretning skal der også komme bagefter.. :thumbsupsmileyanim: hihi..

Du må endelig suge til dig med alt hvad du vil bruge eller ikke bruge. :wink:

0

Annonce ♥

Fine lokationer til billeder I har fundet og uhhhhhhhhh hvor er I tætte på nu!! :a1221::a1221:

tak, H2B vil dog også gerne finde et industri område.. så det må vi lige kigge på i morgen.. :heart:

Det er super fine lokations søde ... :loveshower::loveshower: 18 dage til du skal være den smukkeste brud

tak smukke, jeg Følte mig virkelig smuk igår efter min prøve opsætning :loveshower::loveshower: , lidt som fornyet energi og verden (arbejde og stress) kan bare komme an! :tunge:

0

Fine lokationer til billeder I har fundet og uhhhhhhhhh hvor er I tætte på nu!! :a1221::a1221:

tak, H2B vil dog også gerne finde et industri område.. så det må vi lige kigge på i morgen.. :heart:

Det er super fine lokations søde ... :loveshower::loveshower: 18 dage til du skal være den smukkeste brud

tak smukke, jeg Følte mig virkelig smuk igår efter min prøve opsætning :loveshower::loveshower: , lidt som fornyet energi og verden (arbejde og stress) kan bare komme an! :tunge:

hvor dejligt smukke, glæder mig i hvertfald til at se en masse smukke billeder af jer :loveshower:

0

Annonce ♥

IHhhh hvor er det bare spændende... Jeg må tilstå at det er lidt ligesom være gæst nogle gange, føler jeg.. Jeg er så glad for at kunne følge med i alt hvad i har fundet på og glæder mig vildt på jeres vegne. Det hele bliver så godt. Og hvor har i bare styr på det hele.. Så fedt....

Og det er så meget lige om lidt... :loveshower::cheerleader3:

0

Hej Tenna

Det var hyggeligt at møde dig i dag - jeg måtte jo lige ind og snuse i din planlægningstråd :wink: Jeg håber at du finder noget til skoene, så du kan have dem på LIGE OM LIDT! Jeg glæder mig til at få læst op på din tråd og til efterfølgende beretning :loveshower:

0

Annonce ♥

IHhhh hvor er det bare spændende... Jeg må tilstå at det er lidt ligesom være gæst nogle gange, føler jeg.. Jeg er så glad for at kunne følge med i alt hvad i har fundet på og glæder mig vildt på jeres vegne. Det hele bliver så godt. Og hvor har i bare styr på det hele.. Så fedt....

Og det er så meget lige om lidt... :loveshower::cheerleader3:

Tusind tak, du er altid velkommen på en kigger :loveshower: Jeg er den ultimative planlægge, det vil også sige at jeg til tider planlægger mine dage ihjel.. :oops:

Men med fester og andre arrangementer er det ikke helt dumt :wink:

Hej Tenna

Det var hyggeligt at møde dig i dag - jeg måtte jo lige ind og snuse i din planlægningstråd :wink: Jeg håber at du finder noget til skoene, så du kan have dem på LIGE OM LIDT! Jeg glæder mig til at få læst op på din tråd og til efterfølgende beretning :loveshower:

Hej Pernille,

i lige måde, og dine børn er da bare skønne :heart: Jeg tror jeg har kigget og prøvet skoene 50 gange, og jeg finder på en løsning.. :wink:

10 dage, så er det vores tur! :cheerleader3:

Har I styr på det hele efterhånden?

9 dage!!!

Ja, vi har et møde med præsten idag, så tror jeg vi er ved at være der..

Hvad med jer!?

Uh det er tæt på nu :)

Jeg har kigget og ledt i din tråd, men kan ikke læse hvor du har fundet kysseklokkerne/bordkortholderne henne? :)

Kysse/bordkortsholderne er købt i festbutikken på Frederiksberg :loveshower:

1

Annonce ♥

Hvor må det være skønt med alt på plads! :loveshower: (GLÆDER mig til jeg selv når så langt!)

Håber I fik et godt møde med præsten i dag!

Edited by Lisim
0

10 dage, så er det vores tur! :cheerleader3:

Har I styr på det hele efterhånden?

9 dage!!!

Ja, vi har et møde med præsten idag, så tror jeg vi er ved at være der..

Hvad med jer!?

2 dage!!

Vi havde møde med præsten i tirsdags og fik det sidste på plads, så nu er vi helt klar.

Min mave er dog ikke helt enig, eller det vil sige, de monster-sommerfugle, som er flyttet ind i den, er ikke helt enige - jeg synes godt nok de rører noget på sig. :blink: Men samtidig glæder jeg mig også bare helt vildt! :cheerleader3:

0