annicka

Prøve min første kjole

22 posts in this topic

For første gang skal jeg ud og prøve en eller to brudekjoler i dag. Og er faktisk nervøs og lidt skræmt.

Tænk nu hvis jeg ligner en klump.. Åh det er dælme mange tanker der løber igennem. Men heldigvis er jeg i god tid der er 11 mdr til bryllup 👏

0

Annonce ♥

For første gang skal jeg ud og prøve en eller to brudekjoler i dag. Og er faktisk nervøs og lidt skræmt.

Tænk nu hvis jeg ligner en klump.. Åh det er dælme mange tanker der løber igennem. Men heldigvis er jeg i god tid der er 11 mdr til bryllup

Som Eheliw siger så er det en HELT speciel følelse at komme i den rigtige kjole.... jeg følte virkelig at jeg SHINEDE da jeg kom i "min" kjole

0

Jeg kan sagtens følge dig :-) Har glædet mig sindsygt meget til selv at komme i kjolerne. Men nu hvor det er i morgen, så er jeg pludselig blevet nervøs og tænker at jeg sikkert slet ikke kan finde noget. Præstations angst ;-) Det hænger jo sikkert sammen med alle de forventninger man har :-) Så mon ikke det hjælper når først vi kommer i kjolerne :-)

1

Annonce ♥

Alle de steder jeg var har ekspedienterne været fantastisk flinke. Selvom jeg ikke er totalt tynd, så var der ikke nogen kommentarer eller utilpashed. Derudover var det mega varmt (i sommers, så man svedte meget), men de var alle mega cool omkring det.

Håber prøvningen gik godt.

Jeg kan give et råd, som jeg selv læste mig frem til: lad være med at antage at det du går med i hverdagen kan passe til din kjole. Du ender sikkert med noget helt anderledes end hvad du er vant til, så tag ja-hatten på og prøve alt typerne (silke, ærmer, ikke ærmer tyl, blonder, whatever).

xD

0

Så fik jeg prøvet kjoler. hvor var det er god oplevelse. Jeg fik en prinsesse drøm på og jeg blev så glad. Men så prøvede jeg flere og den anden sidste kjole var en havfrue model med blonder og tyl forneden. Og jeg var solgt.

0

Annonce ♥

Var du til Lilly udsalg annicka?

Hej ja det var jeg igår. Det var super godt. Købte min kjole i 44 og den sad perfekt bare lidt for lang da jeg ikke er så høj. Men nu bliver jeg i tvivl om jeg skulle have købt den i 42 istedet for da der er 11 måneder til bryllup og skal tabe mig 10 kilo. Grrrr
0

Hej ja det var jeg igår. Det var super godt. Købte min kjole i 44 og den sad perfekt bare lidt for lang da jeg ikke er så høj. Men nu bliver jeg i tvivl om jeg skulle have købt den i 42 istedet for da der er 11 måneder til bryllup og skal tabe mig 10 kilo. Grrrr

10 kg. er ca. lig med 1 kjole str.... (blot til information)

0

10 kg. er ca. lig med 1 kjole str.... (blot til information)

Åh så skulle jeg måske have haft den i 42.

0

Annonce ♥

Den købte jeg og den skal sys ind fra midten af hoften, talje og bryst i forvejen, så taber jeg mig vare lidt hvilkede jeg gerne ville så skal den ligges en del ind så har haft tanken i dag om jeg burde havde haft nr mindre og så virkelig havde gjort noget med kuren.

På den anden side nu behøver jeg ikke være nervøs for om jeg så rent faktisk får tabt mig så jeg kan passe kjolen ordenlig, og det er meget nemmer at sy ind end at ligge ud :)

Edited by LMW
0

Er det denne du endte med ?

Er det denne du endte med ?

Åh Gud der er min/ vores kjole jo. Tillykke med den ..Den sidder bare godt og er behagelig at have på :-)

Dejligt at se en der passer den i længden for mit tyl for neden virkede vildt bredt og stort. Men igen jeg er kun 160.

Men er mere rolig. Snakkede med en syerske igår og hun sagde at det var meget nemmere at lægge den ind end at udvie den. Skal altså have lært hvordan man ligger ind fra mobilen

Og kjolen er flot til dig :-)

0

Annonce ♥

Er du på med safari fra mobilen el en anden app? Edit har lige prøvet at gå på, på mobilen og der kan jeg slet ikke få lov at skrive indlæg så kan ikke hjælpe med hvordan man Lilleør billeder ind desværre, vil rigtigt gerne se din kjole :)

Edited by LMW
0

Den er nemlig bare let og alligevel havde jeg prinsesse fornemmelsen, jeg er 167 og havde 10 cm sko på, hvilkede jeg ikke skal havde hele dagen så min skal også ligges lidt op, men det let ved tyl kjoler. Håber du finder ud af det med billeder så vi kan se dig i kjolen :)

Jeg valgte at købe en blondetop jeg vil havde udover kjolen da jeg ikke er så glad for stropløs og det giver kjolen et lidt andet udtryk

post-76188-0-92664200-1412321032_thumb.j

0

Den er nemlig bare let og alligevel havde jeg prinsesse fornemmelsen, jeg er 167 og havde 10 cm sko på, hvilkede jeg ikke skal havde hele dagen så min skal også ligges lidt op, men det let ved tyl kjoler. Håber du finder ud af det med billeder så vi kan se dig i kjolen :)

Jeg valgte at købe en blondetop jeg vil havde udover kjolen da jeg ikke er så glad for stropløs og det giver kjolen et lidt andet udtryk

Flot med blonde top:-). Jeg vælger at få syet blondestropper i.. Er heller ikke vild med stropløs også en stola på

Elsker bare den følse den bløde blonde giver også tyllet ja det får en til at føle sig som prinsesse ... Min sidder lidt anderledes da jeg er lidt mere rund om hoften og selvfølgelig lavere. Købte den i str 44. Men gik kortvarig i panik over at det skulle have været en 42 istedet. Da min er snørre godt ind. Var du også til lagersalget ?? Var der onsdag kl 18 mem der var ikke flere lange slør øv så må ud og betale fuld pris for et.

Og ja er på safari. Kan godt ligge FOTO på facebook men ikke her.

0

Skyld dig at melde dig i i Fb gruppen så ;) ja jeg var der kl kvart over 12 havde tid kl to og havde hørt man med fordel kunne komme lidt før og finde kjoler da der kun var en time i prøverummet og da vi bor langt fra Vejle viste vi ikke helt hvor lang tid det tog og køre der op så var der i god tid og vi fik afvide vi bare kunne komme ind og begynde, heldigvis ellers havde jeg nok ikke fået mit slør, der stod flere klar mens jeg prøvet det i tilfælde af jeg ikke ville havde det ;)

0

Annonce ♥

Min er også snoretræk alt det ind den kan så den skal sys lidt ind inden dag men det venter jeg med til et par måneder inden datoen, man kan lige ane det på dette billede

post-76188-0-55215100-1412332457_thumb.j

0