Dinie

Farver og deko på bordene?

6 posts in this topic

Hej :)

Oprindeligt skulle vi have hvid, sort og hot pink. Det ændrede vi til hvid, navy og hot pink (efter der var købt sorte pocket invitationer, sorte favour bokse og sorte bordkort :td: )

Nu har vi som sagt bestemt os for andre farver, men alligevel vælger vi (tror jeg nok) at bruge de sorte invitationer, der kommer jo navy/hvid/pink inde i kortet. Hvad ville i gøre? Kan det godt gå med de sorte eller?

Det er simpelthen for dyrt at bestille nye pocket invitationer i navy syntes jeg, men er godt nok i tvivl?

På de runde borde kommer der hvid dug og navy/blå bordløber, hot pink blomster i vase og hvide bloklys.

Hvad farve ville i vælge servietterne i? Jeg tænker umiddelbart navy farvet ? Eller bliver det for meget? Der kommer også en navyfarvet sløjfe på alle stolene.

Jeg er simpelthen så forvirret over det lige nu og har brugt pinterest/google flittigt, men det har ikke hjulpet.

Desuden kan jeg ikke finde navy farvet favour bokse, så dem kommer jeg til at måtte droppe.. For det bliver for meget blandet sammen hvis de sorte kommer på bordet.. øv osse :(

Gode råd og tips tages imod med kyshånd :)

0

Annonce ♥

Jeg ville også vælge hvide servietter.

Jeg tror kun det er jer der ligger mærke til farven ikke matcher i invitationerne medmindre i gør folk opmærksomme på at de ikke lige passer i farvetemaet. Jeg tror helt ærligt at folk selvfølgelig syntes det er dejligt og hyggeligt med en invitation men så tror jeg heller ikke at de ligger mere i det. Bum på køleskabet med den og så tager vi den ned på dagen så vi lige kan finde stedet. Det med armt invitationen ikke matcher ville jeg ikke ligge meget tanke i - hverken som brud eller gæst :-) kan du evt pynte favorboksene med en blå/ hvid sløjfe så de passer lidt bedre ind?

0

Ja det er nok det bedste, med hvid serviet.

Ang, invitation så har du helt ret, det er nok bridezilla genet der kommer op :) Jeg er sådan en der gerne vil have det matcher, meeen jeg er samtidig også bevidst om at vi nok skal få en dejlig fest alligevel haha selvom invitationen ikke helt matcher.

Mht favour boksen, så har jeg tænkt på det, men det vil stadigt springe i øjnene, så dem dropper jeg/skal sælges.

0

Annonce ♥

Du kan evt lave favour boksene og stille på en bord for sig selv alle sammen samlet i pæne lige liner lige inden for døren med navn på hver æske så folk kan tage en når de kommer og gå og hygge med til brudeparret ankommer så ser man ikke så meget de ikke lige passer 100% ind i temaet

0

Du kan evt lave favour boksene og stille på en bord for sig selv alle sammen samlet i pæne lige liner lige inden for døren med navn på hver æske så folk kan tage en når de kommer og gå og hygge med til brudeparret ankommer så ser man ikke så meget de ikke lige passer 100% ind i temaet

Det var da egentligt en rigtig god ide :) Tak

0