EmilieM

Hvor køber man "blondebånd"?

16 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, leder jeg efter noget bånd med blonder. Om det er stof eller papir er faktisk underordnet, det skal bare være til at arbejde med i forhold til, at det skal sættes på invitationerne :)

Jeg forestiller mig noget i stil med dette billede.

post-60562-0-06631800-1412275477_thumb.p

Synes ikke rigtig, jeg har tålmodighed til at få det sendt fra usa, og det er faktisk det eneste sted, jeg har kunne finde forhandlere (har søgt via etsy og ebay). Synes ikke, der kommer noget frem ved søgning på dansk. Måske fordi jeg søger forkert? Hjælp :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der ligger en lille butik inde i Kbh, hvor de stort set kun har bånd :) Den hedder Handler og ligger i nærheden af magasin. Der har jeg købt blonde til mine favourglas. Synes de tager en ret rimelig pris for varerne i fht hvad jeg kunne finde på nettet, i panduro og stof 2000. Derudover har de et enormt stort udvalg i fht de ovenstående butikker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger en lille butik inde i Kbh, hvor de stort set kun har bånd :) Den hedder Handler og ligger i nærheden af magasin. Der har jeg købt blonde til mine favourglas. Synes de tager en ret rimelig pris for varerne i fht hvad jeg kunne finde på nettet, i panduro og stof 2000. Derudover har de et enormt stort udvalg i fht de ovenstående butikker.

Den havde jeg helt glemt.... Der køber jeg faktisk ofte bånd til jul og fødselsdage osv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger en lille butik inde i Kbh, hvor de stort set kun har bånd :) Den hedder Handler og ligger i nærheden af magasin. Der har jeg købt blonde til mine favourglas. Synes de tager en ret rimelig pris for varerne i fht hvad jeg kunne finde på nettet, i panduro og stof 2000. Derudover har de et enormt stort udvalg i fht de ovenstående butikker.

Kommer desværre ikke sådan lige til kbh. :( men tror jeg har fundet noget i en lille biks :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i stof 2000, og der henviste hun mig faktisk til en side, som solgte undertøjs blonder her i DK. Da jeg var inde og kigge havde de nogen virkelig fine i blandt! Og synes nu ikke priserne var så forfærdelige igen.

De lå vidst nok nede omkring slagelse, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad forretningen eller siden hedder. Men det må jeg lige kigge på når jeg kommer hjem engang iaften :blush:

EDIT: Butikken hedder: www.stofservice.dk - mht bånd har jeg hørt om en Båndbutik inde i Larsbjørnstræde der hedder: www.baandsalonen.dk

Redigeret af RiivaB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer