DK6223

renæssancen Bryllup

11 posts in this topic

Hej Alle

Jeg er ny her... :loveshower:

Skal holde bryllup Maj 2015 og vil holde det som Tema fest.

Er er i Rokoko / Renæsance tiden - for fuld skrue <3

Vi vil gerne forsøge at lave som gennemført temafest som muligt, med pynt i lange banger... rekvisiter og andet der skal forsøge at tage os tilbage i tiden.

Har du nogle skønne, skøre, fantastisk ideer.

Evt været til lignende og har set noget fantastisk, tager jeg imod gode ideer med kyshånd..

Det skal holdes i en tidligere militærlejr.. .der er omdannet til bl.a festlokaler, så vi har stort aflangt rum, samt en rigtig fin have, vi påtænker at inddrage med telte, bloncer, levende lys... og ja... hvad... ?

God dag til jer alle

Kh Lone

Edited by DK6223
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis ikke du er helt fast på tema endnu, er der også sådan noget som 1920'erne, rock-a-billy, Steampunk.

Hvis jeg skulle have et tema, og gå all-in ville det være noget "fairy tale - theme park" - ja jeg er Disney Fan :P :cheerleader3:

Men ja, en hjemmeside, som pinterest er FANTASTISK. Der er så meget inspiration at hente! og man kan bruge tiiiiiimer derinde!

0

Jeg har et Tema og det hedder Renæsancen/ Rokoko tiden...

Kan jeg se, jeg ikke har skrevet... Ikke så smart at bede om hjælp til ngoet folk ikke ved hvad jeg mener :)

Bruger Pinterest meget, emn der er ikke så mange lavpraktiske gode idder syntes jeg..

Kh Lone

0

Annonce ♥

Ahh men jeg ville igen bruge lidt alternative søgninger evt inspireret af film, mest fordi amerikanerne holder rigtig mange temabryllupper inspireret af forskellige film....

Jeg tænker måske Robin Hood....passer det ikke med den tid....

Du kan også prøve at søge på etsy, det er jo ting der sælges, men den er også rigtig god at finde inspiration på....

0

Jeg har et Tema og det hedder Renæsancen/ Rokoko tiden...

Kan jeg se, jeg ikke har skrevet... Ikke så smart at bede om hjælp til ngoet folk ikke ved hvad jeg mener :)

Bruger Pinterest meget, emn der er ikke så mange lavpraktiske gode idder syntes jeg..

Kh Lone

Bare overvej, om temaet er specielt lavpraktisk måske... som gæst ville jeg nok være lidt i vilde over et rokkoko/renaissance tema, da det hurtigt kan blive rigtig dyrt. Hvis temaet ikke er fuldført, bliver dte altså også, efter min mening, ret kikset :/

Men håber, at det lykkes for dig :)

0