Isbebryllup1

Mad...!?

4 posts in this topic

Min kæreste og jeg skal giftes 8/8-15 i en koloni tæt på Holbæk.

Vi havde fundet en til at lave maden - en ven af en ven, der ville gøre det til en fornuftig pris. men af forskellige årsager er det desværre ikke en mulighed længere😔

Vi bliver 60-70 mennesker og ville have gerne have buffet... Og kuvertprisen vi oprindeligt havde regnet med var 250-300kr.

Nogle der har erfaringer/anbefalinger de vil af med? 😊

0

Annonce ♥

Ja ja ja! Rickys køkken!!! Det er SÅ lækker mad! Vi fik mad derfra til vores bryllup - både til reception, middag og aftenen og brunch næste dag! Gæsterne snakker stadig om maden og så er servicen oven i køber også i top. Har aldrig ventet mere end 3 dage på svar på mail, heller ikke selvom Ricky var på ferie! Han kan helt sikkert godt gøre det til den pris. Min far fyldte 60 år 14 dage efter vores bryllup og havde egentlig bestilt mad et andet sted fra, men efter at have smagt Rickys mad, skyndte han sig at booke ham i stedet og afmelde den anden. Vores venner har snakket om, at de vil bestille mad fra ham til nytår og ja, begejstringen vil ingen ende tage :wink: Vi kendte ham ikke på forhånd, men måtte 3 mdr inden brylluppet også skifte kok og det viste sig st være en rigtig god beslutning at vælge han!! :)

0

Annonce ♥