Sinne

Jeg er i tvivl. Hjælp.

14 posts in this topic

Hej med jer. I dag har jeg for første gang været ude og prøve brudekjoler. Jeg prøvede 6 stykker og der var en af dem som jeg godt kunne li. En prinsesse kjole efter min mening. Jeg har fået den lagt til side, men kunne kun få den hængt til side til på onsdag. Jeg er i tvivl om jeg skal ud et andet sted og prøve eller der hen igen og prøve. For det var ikke sådan at jeg var total waho over den. Det var en kjole med volume og måske skulle den være mere enkelt. Synes det er svært for er altid sådan i tvivl når jeg skal shoppe tøj. Jeg har kigget meget på nettet og i kataloger efter kjoler men det er ikke det samme at dem på en model og så selv havde dem på. Jeg er temmlig presset i denne uge da vi skal havde barnedåb på søndag og dem som var med i dag til at kigge kan ikke bare få fri til at komme med inden onsdag. Hvad synes i jeg skal gøre. ;)

0

Annonce ♥

Hvis jeg var dig ville nok lige tage ud og prøve kjoler igen - gerne alene.

I øvrigt er det altid dårligt at lade sig presse til en kjole af butikkerne. Men selvfølgelig skal man jo tage en beslutning på et tidspunkt.

0

Er helt enig - du skal ikke købe kjolen, hvis du føler dig presset. Chanchen for at du bliver skuffet er stor. Jeg prøvede både kjoler alene og den sidste gang (hvor jeg valgte kjolen) kom min ældste datter forbi og sagde hvad hun synes og hun er god til at være objektiv og have fokus på min stil og smag og følelse. Følg din mavefornemmelse :loveshower:

0

Lad være med at købe kjolen. Tag flere steder hen og prøv nogle flere. Du er ikke i tvivl når du prøver den der er rigtig for dig.

0

Annonce ♥

En god veninde af mig siger altid:

"Hvis du er i tvivl - se er du jo egentlig ikke i tvivl!!"

Jeg er sikker på at hvis du prøver lidt flere kjoler så kommer tvivlen dig til gode. <3

0

Hvis du er så meget i tvivl så er det ikke den....

Det kan være super hyggeligt at have en masse med når man skal prøve, men det forplumre også din egen mening...tag ud alene eller med en eller to som du stoler på siger deres mening (på den konstruktive måde)

0

Køb den ikke. Tag rundt og prøv nogle flere kjoler, der findes en milliard brudekjoler at prøve.

Hvis den så bliver ved at spøge hos dig, så kan du tage og prøve den igen, bare fordi du kun kan få den hængt til side til onsdag betyder det ikke, at den bliver solgt til en anden.

Og bliver den solgt så skulle det ikke være den. En brudekjole skal du ikke købe på en halvlummer mavefornemmelse, du skal som minimum have en lille wahuu fornemmelse :)

0

Hvis du er i tvivl, så er det ikke din kjole. Så ud og prøve flere kjoler og stol på din mavefornemmelse.

0

Annonce ♥

Tag det fra en som fortrød sit kjolekøb og hadede sin kjole på dagen: Hvis du ikke er sikker, så skal du ikke købe den. Det lyder som om du har fundet den stil du gerne vil have, men ikke den helt rigtige kjole endnu.

0

Lad være med at købe kjolen. Tag flere steder hen og prøv nogle flere. Du er ikke i tvivl når du prøver den der er rigtig for dig.

Det der vil jeg altså godt gøre op med.

Der er så meget snak om, at når man får kjolen på, så VED Man det bare. Man er slet ikke i tvivl mere, og alting føles rigtigt og falder på plads (og man forledes næsten til at tro at fuglene i bedste askepot stil kommer flyvende og pynter dig mens de kvidrer smukt)

Men sådan er det ikke for alle! Det er okay, ikke at få den der "DET ER MIN KJOLE" og tårerne løber følelse. Det er okay, at være i tvivl, og synes, der er mange smukke kjoler. For det ER der. Men bare den får dig til at føle dig godt tilpas, og du føler dig smuk i den, så skal det nok gå.

Det er ikke alle mennesker, som får den der "Say yes to the dress" følelse :)

.... vil jeg altså bare lige sige :)

1

Der er så meget snak om, at når man får kjolen på, så VED Man det bare. Man er slet ikke i tvivl mere, og alting føles rigtigt og falder på plads (og man forledes næsten til at tro at fuglene i bedste askepot stil kommer flyvende og pynter dig mens de kvidrer smukt)

Men sådan er det ikke for alle! Det er okay, ikke at få den der "DET ER MIN KJOLE" og tårerne løber følelse. Det er okay, at være i tvivl, og synes, der er mange smukke kjoler. For det ER der. Men bare den får dig til at føle dig godt tilpas, og du føler dig smuk i den, så skal det nok gå.

Det er en rigtig god pointe.... Jeg hørte heller ikke fuglekvidren, men jeg følte mig smuk og min mor begyndte at tude og så var den hjemme....

0

Jeg fik heller ikke den der "det er KJOLEN" før en dag eller to inden brylluppet. Eller fældede aldrig en tåre over den, men elskede den på dagen :) Så vil også sige, at det ikke er sikkert du bare ved det, når du får den på. Men var også lige ved at købe den første jeg prøvede, fordi jeg også havde det sådan "nå ja, den er rigtig pæn, jeg ser godt ud i den, wow det er vildt at prøve en brudekjole for første gang, min mor er vild med den, vi er alke lidt høje på oplevelsen", men er SÅ glad for, jeg ikke gjorde det.

På det du skriver, lyder det ikke som om du er elle-vild, så vil også sige - ud og prøv noget mere :)

0

Annonce ♥

Jeg vil sige, at det du er i tvivl taler for sig selv. Ud og kigge igen, og også alene evt.

0

Det er en rigtig god pointe.... Jeg hørte heller ikke fuglekvidren, men jeg følte mig smuk og min mor begyndte at tude og så var den hjemme....

Lige præcis det samme her, da min mor stod med tårer i øjnene, og den følelse jeg selv havde når jeg kiggede mig i spejlet og hvor dejlig den bare var at have på, gjorde altså at jeg købte kjolen. Men derfor kan jeg da stadig komme i tvivl engang imellem, især når jeg ser billeder af alle andre i deres mukke kjoler. Men derfor er det her altså stadig min kjole som jeg har købt. Der er jo et hav at smukke kjoler, vi kan desværre ikke ligesom hende Kardashian have 3 og skifte med på dagen :)

0