Malle8200

Takkekort hvorfra?

14 indlæg i dette emne

Hej Søde BKer

Vi skal til at have styr på de takkekort.

Vi vælger den lette løsning med at bestille dem, da jeg ikke lige har overskud til at lave dem selv med en barnedåb lige rundt om hjørnet.

men hvor skal/kan vi bestille dem henne?

Vi vil gerne have sådan nogle med billeder fra dagen og som vi selv kan designe

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på både vistaprint og optimalprint , hvor man har ca. samme muligheder efter hvad jeg lige kan se. Vi kan dog ikke bestille endnu, da vi afventer alle billederne, og at få dem i fuld opløsning, så jeg har lidt tid til at beslutte mig endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte vores fra Optimal Print, og det var altså et hit:-) De var mega fine og der er uanede af muligheder, og kom de super hurtigt efter vi havde bestilt dem:-)

Redigeret af BetonCirkeline
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte vores fra Optimal Print, og det var altså et hit:-) De var mega fine og der er uanede af muligheder, og kom de super hurtigt efter vi havde bestilt dem:-)

Ja der står de levere i løbet af 48 timer, og det er bla. også det der tiltaler mig ved den side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte vores fra Optimal Print, og det var altså et hit:-) De var mega fine og der er uanede af muligheder, og kom de super hurtigt efter vi havde bestilt dem:-)

Ja der står de levere i løbet af 48 timer, og det er bla. også det der tiltaler mig ved den side.

Ja det var helt vildt, og nu ved jeg ikke om de andre sider har det samme, men man får kuverter med der passer til kort størrelsen, det er virkeligt rart man heller ikke skal ud og købe nogle selv, som jeg sikkert havde købt i forkert størrelse:-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi kiggede på vistaprint stod fragten til 122 kr og man kan købe 10, 20, 30, 40, 50 og så 100stk og vi skal bruge 60 så skal vi købe af to omgange fordi man ikke kan tilføje 50 og så 10 til indkøbskurven.

måske jeg skulle tjekke optimalprint :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte først sådan nogle dobbeltkort hos Fotosjov.dk

Det valgte vi fordi man der kunne få flere fotos på kortet.

Da vi så fik fotosne fik jeg min første og eneste hysteriske bridezilla tur. Jeg tudede i en time forod de var SÅ dårligt printet og der oveni var en stregkode og et logo ind over min smukke kjole.

Da det galt reklamation var firmaet top fint. De gjorde mig opmærksom på at det med logo og stregkode var noget de oplyste når man bestilte og jeg måtte have overset (måske fordi det er så vanvittigt at det er blevet sorteret fra af min hjerne?), men de tilbød at printe igen og uden logo og stregkode.

Jeg var dog stadig så skuffet at jeg ikke turde så fik pengene tilbage og kan på trods af en lunken oplevelse ikke sige det var et dårligt firma, da de virkelig gerne ville løse det.

Vi endte med at bestille hos Vistaprint. Husk at være opmærksom på at det i standard på i al fald postkortene som var det vi bestilte, kommer i mat.

Vi bestilte 100 og skulle bruge lige omkring 60-65 stk.

Vi oplever det dog som en luksus at kunne skrive forkert uden at panikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer