LinogDalton

2 skridt frem og 1 tilbage

5 posts in this topic

Kender I det, når ens dag bare bliver totalt ødelagt og man ender i dårligt humør?

Min kæreste, som bor i udlandet, fik sin mobil telefon stjålet for et par uger siden, og siden har vi været tvunget til at bruge en gammeldagsmobil uden internet forbindelse - hvilket er mega dyrt!

Jeg har hele tiden forsøgt ikke at blive vred på ham over at have efterladt sin taske uden opsyn, fordi hans kammerat ville give ham sin telefon, fordi han selv skulle udenlands...

Kammeraten skulle flyve i dag, og jeg havde bare glædet mig helt vildt til at kunne bruge min fridag på at skype... Nu viser det sig selvf. at kammeraten har givet telefonen til en anden (det kan jeg jo ikke rigtig blande mig i) - men nu kommer alle følelserne frem, så jeg lige pludselig sidder og bliver vred over at min kæreste fik sin mobil stjålet osv.

Åh det er hårdt ikke at kunne snakke med sin kæreste når man har lyst, men det er endnu hårdere når man ved at man skal giftes uden rigtig at have talt sammen i flere uger :(

Havde bare lige brug for at komme ud med lidt frustrationer... Håber mit humør bliver bedre snart, så jeg kan nyde min fridag...

0

Annonce ♥

Søde dig, jrg sidder bare og kan følge dig SÅ meget.

Jeg er i dag gift med en dansk mand og det her omhandler ikke ham.

Jeg blev for 5-6 år siden kæreste med en mand i Tyrkiet, det var fantastisk, også skide hårdt med afstanden. Vi boede et år i hver vores land, og det krævede også telefon samtaler, og det var ikke over Iphones, men med billige taletidskort og en gang imellem over Messenger. Det var skide hårdt, men også det vi havde valgt. Men for fa'en nogle hårde dagen når der ikke var den kontakt vi havde forventer, eller hans internet ikke virkede osv osv. Jeg føler så meget med dig, det er sgu unfair at man bliver forelsket i en der ikke bor i samme land.

Jeg blev også gift med ham. Men kun på rådhuset og den store fest skulle vente, men den nåede vi ikke da vi gik fra hinanden.

Men man bliver hurtigt meget forvent med de aftale man har med at ringe osv, fordi man ikke kan være sammen, så derfor bliver man SÅ skuffet hvis det går i vasken med opkald osv, fordi man har glædet sig så meget.

Så jeg vil bare sige, nøjs hvor jeg kender det, det bliver dejligt når i får hinanden på tæt hold.

0

Jeg blev for 5-6 år siden kæreste med en mand i Tyrkiet, det var fantastisk, også skide hårdt med afstanden. Vi boede et år i hver vores land, og det krævede også telefon samtaler, og det var ikke over Iphones, men med billige taletidskort og en gang imellem over Messenger. Det var skide hårdt, men også det vi havde valgt. Men for fa'en nogle hårde dagen når der ikke var den kontakt vi havde forventer, eller hans internet ikke virkede osv osv. Jeg føler så meget med dig, det er sgu unfair at man bliver forelsket i en der ikke bor i samme land.

Jeg blev også gift med ham. Men kun på rådhuset og den store fest skulle vente, men den nåede vi ikke da vi gik fra hinanden.

Men man bliver hurtigt meget forvent med de aftale man har med at ringe osv, fordi man ikke kan være sammen, så derfor bliver man SÅ skuffet hvis det går i vasken med opkald osv, fordi man har glædet sig så meget.

Så jeg vil bare sige, nøjs hvor jeg kender det, det bliver dejligt når i får hinanden på tæt hold.

Det er dejligt at høre fra en der har siddet i det samme...

Vi har været sammen i 5 år snart, og de første 3 år kørte vi på den her måde, hvor vi kun kunne ringe sammen og der lærte jeg ligesom at leve med det.. Men nu hvor man har vænnet sig til at snakke sammen hver dag og lige når man har lyst, så er det SÅ hårdt når det pludselig bliver taget fra en...

Men nu har vi en skype aftale i morgen, og så må vi håbe det kommer til at fungere... For ja problemer med internet osv. er så sindssygt irriterende og frustrerende! Men jeg forsøger at holde modet oppe, og vi skulle gerne hører fra ambassaden senest i næste uge om vi har fået visum så han snart kan komme og besøge mig igen! Og det hjælper i hvert fald lidt på at vi ikke kan snakke, at jeg ved at forhåbentlig ser ham snart... Har ikke set ham i næsten et helt år..

0

Det er dejligt at høre fra en der har siddet i det samme...

Vi har været sammen i 5 år snart, og de første 3 år kørte vi på den her måde, hvor vi kun kunne ringe sammen og der lærte jeg ligesom at leve med det.. Men nu hvor man har vænnet sig til at snakke sammen hver dag og lige når man har lyst, så er det SÅ hårdt når det pludselig bliver taget fra en...

Men nu har vi en skype aftale i morgen, og så må vi håbe det kommer til at fungere... For ja problemer med internet osv. er så sindssygt irriterende og frustrerende! Men jeg forsøger at holde modet oppe, og vi skulle gerne hører fra ambassaden senest i næste uge om vi har fået visum så han snart kan komme og besøge mig igen! Og det hjælper i hvert fald lidt på at vi ikke kan snakke, at jeg ved at forhåbentlig ser ham snart... Har ikke set ham i næsten et helt år..

Åh ja, du har da virkeligt levet med det i længere tid end jeg har. Dt er hardcore nok, men det e jo virkeligt kærlighed, at i holder sammen efter 5 år uden at have hinanden til dagligt, det er dejligt.

Må jeg spørge hvor han kommer fra? Og hvad er horisonten mht. at flytte sammen? Fedt med Vium, det er bare sååååå irriterende at gå og vente på de svar fra ambassaden osv. Nyt krydser fingre. Et år er sørme længe uden hinanden, godt gået.

0

Annonce ♥

Han kommer fra Fiji...

Og det var meningen han skulle have været tilbage efter 3 måneder, men meget uheldigt så lukkede de det danske konsulat på Fiji mens min kæreste var her. Så da han kom tilbage og ville søge et nyt visum, fandt vi ud af at han nu skulle rejse til Sydney i Australien. Men da Fiji er et fattigt land og mange flytter til Australien, så er deres regler for visum virkelig strikse, og jeg kunne ikke længere være sponsor mens han skulle til Australien, så vi brugte et halvt år på at samle penge sammen til at han kunne opfylde kravene til et australsk visum... Men så i juni fik vi besked om at den Franske ambassade på Fiji ville overtage papir arbejdet for de danske schengen visumer... Men da Frankrig ikke var vant til at tage sig af de danske papirer, så har det taget dem lang tid at finde ud af om hvilke papirer de ville have osv. Så endelig for to uger siden var vi klar til at søge og nu venter vi bare...

At der er gået et år er det længste tid vi har været fra hinanden, men der er før gået ca. 9 måneder. Jeg læser til læge på universitetet og har derfor kun haft mulighed for at tage derned i mine sommerferier og nogle få gange til jul. Og pga. korruption på Fiji sad vi fast i hans pas-sag et helt år, og lige pludselig ville Danmark have at han skulle have 15.000 kr på sin egen konto selvom jeg var sponsor.. så første gang det var muligt for ham at komme til Danmark var i august sidste år...

0