Sign in to follow this  
Followers 0
Pyntesyg

Jeg har købt KJOLEN!

20 posts in this topic

Jeg må bare lige dele det med nogen (uden at spoile overraskelsen i kirken ;) ) :loveshower:

Den skal rettes en smule til ved/under armene, så jeg ikke får den der lille pølse :wink: Og så lægges op, selvsagt. Men ellers, så er jeg bare ovenud tilfreds :loveshower:

(EDIT: Har fjernet billeder igen, så jeg ikke ligger til frit skue på nettet i min kjole)

Edited by Pyntesyg
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøj hvor er I bare søde. Jeg er helt forelsket i den!

Jeg købte den hos Panayotis i Vejle, de har stort fødselsdagsudsalg med 45% på alle kjoler - så den var værd at køre fra København for! De har vist udsalg weekenden med hvis nogen skal en tur forbi - man skal dog bestille tid.

0

Annonce ♥

smuk kjole, som jeg også prøvede, da jeg var i Panayotis og købe kjole. Jeg endte dog med en anden. Jeg kan se, at vi havde samme drømmetyder - hun er ligesom kjolen, virkelig fantastisk, synes jeg.

Hun var simpelthen så sød - jeg endte også med at takke hende godt og grundigt :) Hun var helt tilpas til stede, havde en mening men blandede sig ikke for meget, og lod min søster og jeg forholde os til kjolerne så længe vi havde brug for det.

Det var den kjole jeg prøvede først, og alt andet blegnede fuldstændigt, så det var helt, helt rigtigt for mig. Men den er også ret speciel. Må jeg spørge hvilken du valgte?

0

smuk kjole, som jeg også prøvede, da jeg var i Panayotis og købe kjole. Jeg endte dog med en anden. Jeg kan se, at vi havde samme drømmetyder - hun er ligesom kjolen, virkelig fantastisk, synes jeg.

Hun var simpelthen så sød - jeg endte også med at takke hende godt og grundigt :) Hun var helt tilpas til stede, havde en mening men blandede sig ikke for meget, og lod min søster og jeg forholde os til kjolerne så længe vi havde brug for det.

Det var den kjole jeg prøvede først, og alt andet blegnede fuldstændigt, så det var helt, helt rigtigt for mig. Men den er også ret speciel. Må jeg spørge hvilken du valgte?

Det var nemlig lige sådan hun var: til stede, uden at være dominerende. God til at være ærlig, men gav plads til ens egne fornemmelser. Jeg endte i en white one kjole, mærket Noray. som på mange måder minder om din i snit.

0

Annonce ♥

Det var nemlig lige sådan hun var: til stede, uden at være dominerende. God til at være ærlig, men gav plads til ens egne fornemmelser. Jeg endte i en white one kjole, mærket Noray. som på mange måder minder om din i snit.

Uh, ja, den er også SUPER smuk :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥