Signemin

Under sydlige himmelstrøg - Kap.7: Vielsen

39 indlæg i dette emne

Endelig beretning!



Kapitel 1: Inden afgang * Kapitel 2: PA-beretning * Kapitel 3: Endelig i Italien * Kapitel 4: Dagen før dagen


Kapitel 5: Morgenen for den store dag * Kapitel 6: Turen mod Siena * Kapitel 7: Vielsen



Jeg ved der er flere af Jer, som har ventet i spænding, men jeg har virkelig ikke rigtig haft overskud til andet end at nyde mit nye liv som hustru!


Nu nærmer fødderne sig langsomt jorden igen og jeg må hellere se at komme igang mens jeg kan huske alt det der faktisk skete.



For at holde Jer til ilden får I endnu et lille sneak-peak - dog af den mere professionelle slags!



post-65875-0-58422700-1413298776_thumb.j


Foto: Nikola Fotografi


Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kapitel 1: Inden afgang



Som I der fulgte med i min planlægningstråd ved, så var jeg lidt stresset i tiden op til brylluppet. Jeg havde ikke engang overskud til at opdatere min egen tråd.


Mit nye arbejde tog flere kræfter end jeg umiddelbart troede, så den tid der var blev brugt på at at gøre klar til afrejse.



Jeg skulle et par uger inden pakke alt det der skulle med mine svigerforældre ned til Italien. De havde valgt at køre i bil, så det var jo om at udnytte, at de havde mulighed for at tage noget med. Så der blev pakket styroporkugler, bordkort, sæbebobler, limpistol osv.


Jeg også fik sørget for underholdningsposer til børnene. I farten fik jeg desværre ikke taget billeder af dem og da de endelig blev færdiglavet dernede glemte jeg det også helt. De var dog et kæmpe hit! Så det kan jeg helt klart anbefale....


Der er dog en ting jeg kan vise Jer. Jeg lavede nemlig en hjemmelavet malebog, der handlede om vores bryllup i Italien. I får da lige mine tegninger:


post-65875-0-26298800-1413315213_thumb.jpost-65875-0-97996000-1413315224_thumb.jpost-65875-0-52680200-1413315230_thumb.jpost-65875-0-15290500-1413315236_thumb.jpost-65875-0-68695200-1413315241_thumb.jpost-65875-0-88818000-1413315246_thumb.jpost-65875-0-61993900-1413315261_thumb.jpost-65875-0-40246000-1413315267_thumb.jpost-65875-0-81905100-1413315274_thumb.jpost-65875-0-36559900-1413315283_thumb.jpost-65875-0-57802000-1413315290_thumb.jpost-65875-0-24341700-1413315296_thumb.j



Jeg var også i panik med hensyn til morgengaven. Jeg ventede simpelthen for længe inden jeg begyndte at tænke over det, men ved Jer dejlige BK-pigers hjælp blev det klaret i sidste øjeblik, men den skal I nok komme til at høre nærmere om.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mega sej malebog, det er godt tænkt og virkelig personligt.

Jeg glæder mig virkelig til at læse meget mere fra dig.

Det er synd at du var så stresset op til brylluppet, men det lyder slet ikke, som om at det i sidste ende har haft nogen som helst betydning på jeres store dag :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kapitel 2: PA-beretning



Da jeg jo var lidt fraværende på min tråd måneden op til vores bryllup, fik jeg heller ikke berettet om min dejlige PA. Så den får I også lige her.



Min daværende H2B's polter vidste jeg blev d. 23. august og jeg må indrømme at jeg fik mistanke om at min også var den dag i ugen op til. Manden havde været til stor sommerfest på arbejdet dagen inden og var ikke kommet tidligt hjem!! Det gjorde så at jeg helt ubesværet kunne stå op, rydde lidt op og gøre mig klar til gutterne kom og hentede ham.


Kl. 8.45 væltede det ind med alle drengene, der skulle spise morgenmad her i lejligheden. Samtidig kom der 5 af mine venner og veninder, samt min svigerinde, der så ville have mig med ud af døren. Heldigvis var jeg jo så godt som klar, så det var bare på med lidt make-up og så ud af døren.



Jeg må indrømme jeg var lidt skuffet over at der ikke var flere, men det blev med fulde gjort til skamme på vores første stop. En af mine studieveninder bor på et kollegie i Skindergade og i deres festlokale var der disket op med morgenbord, bobler og endnu flere venner og veninder, samt en af min mands gamle kollegaer. Det var vildt hyggeligt og lidt rørende at de veninder, der havde arrangeret det, også havde inviteret min mands veninde og venners kærester/koner, samt mine tætte mandlige venner.



Da morgenmaden var spist fik jeg gaver, som jeg skulle gætte hvem de var fra. Jeg var faktisk ret god til nogle af de svære og desværre total blank på nogle af dem som faktisk var lette... Men alle havde været ret gode til at finde forskellige ting, der relaterede til specielle begivenheder jeg har oplevet med den pågældende.



Så skulle vi videre. Afsted med bussen mod ukendt destination. Årh - det var svært... Jeg er normalt hende, der altid har total styr på hvor vi skal hen og hvordan, så det var sgu lidt fustrerende ikke at vide en skid! Men nok meget sundt... :wink:


Destinationen var Klatreskoven på Carlsberg. Så den stod på forhindringsbane højt oppe i træerne... Det var vildt sjovt og alle der klatrede fik virkelig prøvet grænser og en god oplevelse. Jeg er synes det var vildt sjovt, selv om det krævede masser af koncentration.



post-65875-0-12136900-1414080969_thumb.j



Efter klatreturen bød den på frokost i Søndermarken. Her stødte endnu flere til selskabet.


Der var arrangeret flere forskellige lege, så vi skulle finde vores koncentration, balance og "drikkemuskel" frem til "Kyllingebowling" (bowling hvor "kuglen" er en frossen kylling og kejlerne er øl), ØL (5 forskellige ølstafet dicipliner) og til slut en tal-jagts-leg, hvor vi skulle råbe dyrelyde for at kommunikere med vores hold.


Ha ha... Folk i Søndermarken den dag har virkelig fået sig et godt grin...



post-65875-0-01925200-1414080962_thumb.j post-65875-0-91794200-1414080974_thumb.j



Ved en 17-18 tiden tog vi tilbage til kollegiets festlokaler. Der skulle komme mad udefra og vi skulle gøre os klar til fest.


Til mig kom der stylist, som satte hår og lagde make-up. Vildt fedt, selv om jeg nok på ingen måder var i nærheden af at være ædru og det krævede dyb koncentration ikke at blive svimmel, når jeg skulle lukke øjnene og få pensler kørt rundt i hovedet. Så drinken blev midlertidig skiftet ud med masser af vand og jeg klarede den...


Det blev virkelig flot, selv om jeg aldrig selv tager så meget øjenskygge på, så var det fedt at prøve.



post-65875-0-32107900-1414080982_thumb.j post-65875-0-63953900-1414080948_thumb.j post-65875-0-47867000-1414080956_thumb.j



Så kom der mad og efter maden festede vi i lokalerne, inden vi tog i byen ved midnatstid og mødtes med drengene - eller rettere de 5 der var tilbage, da de også havde haft en lidt hård dag og var endt med at blive lidt væk fra hinanden i byen.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som en virkelig sjov polter! Og du ser mega godt ud efter stylisten har haft fat i dig - altså ikke at du ikke også gjorde det før :wink:

Vildt med klatrebanen! Var derude for et par uger siden med manden og to af vores venner, der alle er højdeskrække. Jeg havde troet, at jeg ville synes det var virkelig sjovt, men det endte faktisk med at alle de "højdeskrække" gennemførte og jeg måtte vende om. Mine ben rystede så meget, at jeg knap kunne stå på dem ! :blink: Nok meget godt det "bare" blev til et bungy jump på min polter :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt på mere!!! :biggrin:

Jeg ved det - jeg ved det... Jeg må vist hellere få taget mig sammen :badgirl:

Ja, ka du så lige komme i sving :lol:

Men du har måske travlt med job osv? Glæder mig så meget til at se nogle billeder fra dagen! Hvad endte du egentlig med at gøre med bh?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kapitel 3: Endelig i Italien



Efter en lidt uoverskuelig uge kom vi endelig afsted til Italien lørdag d. 6. september.


Vi havde nu ikke haft travlt med bryllupsplanlægning, men en hel masse andre aftaler, så det at skulle pakke til både bryllup og bryllupsrejse blev lidt omstændigt. Vi skulle i hvert fald have tungen lige i munden og prøve at huske alt!



Vi fulgtes med flere af vores gæster, så allerede i lufthavnen kom hyggen snigende.


Ved ankomst til Borgo Iesolana, var vi alle trætte, men fik serveret lidt pølser, skinke, brød osv. og restaurantens dejlige prosecco og så var stemningen høj igen.



post-65875-0-52931100-1415030255_thumb.j post-65875-0-98896000-1415030234_thumb.j



Søndag kom der endnu flere gæster og vejret artede sig fantastisk. Sol, men ikke for varmt. Desværre har store dele af Italien denne sommer været plaget af hestebremser og det vrimlede simpelthen med dem. Særligt når man var i poolen og nogen må åbenbart være mere "hestebremse"-lækre end andre, for enkelte af gæsterne blev desværre bidt lidt ofte. Der var jo ikke noget at gøre, men jeg må da indrømme jeg gerne havde været dem foruden - særligt da min kommende mand om søndagen bliver udstyret med et stort flot bid i panden!



post-65875-0-89269600-1415030263_thumb.j post-65875-0-44823300-1415030225_thumb.j



Mandag skulle vi en tur til Siena og skrive under på nogle officielle papirer inden vielsen, samt videregive oplysninger om vores vidner. Pludselig blev det hele meget virkeligt. Min veninde (og fotograf) var med os, således at hun kunne tjekke de forskellige lokaliteter og lysforhold. Vi sluttede turen til Siena af med en lækker frokost - en gave fra vores bryllupsplanlægger og dejlige lyserøde bobler :loveshower: - det er vist godt jeg ikke bor i Italien til hverdag....



Om aftenen var de fleste af vores gæster kommet og vi havde arrangeret en vinsmagning i samarbejde med restauranten og vores vores bryllupsplanlægger. Et kæmpe hit og så hyggeligt at vores gæster fik muligheden for at møde hinanden på kryds og tværs inden den store dag.



post-65875-0-86535300-1415030767_thumb.j


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er altså et lækkert sted I har holdt bryllup. Sikke en forkælelse for alle jeres gæster.

Det må have været en kæmpe oplevelse for alle og ikke mindst for jer.

Stakkels din mand med det bid i panden - Det er da også vildt irriterende! :pokey:

Jeg fik selv en bums lige mellem brysterne lørdag morgen på vores bryllupsdag............ :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer