Camilla_krøier

SPARKLE WEDDING - DIY projekter

128 indlæg i dette emne

SKILTE

Vi havde en del skilte stående til receptionen og festen og så havde vi to med ud til location billederne

Selve skiltene er fra Etsy ( det lille Love is sweet samt bordnumrene er fra eBay), jeg har selv malet dem med hobbymaling og derefter påført decoupagelim og løs glimmer...det hele er til sidst fixeret med klar lak så de ikke dryssede alt for meget

Har du flere af disse glimmer skilte tilbage?? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKILTE

Vi havde en del skilte stående til receptionen og festen og så havde vi to med ud til location billederne

Selve skiltene er fra Etsy ( det lille Love is sweet samt bordnumrene er fra eBay), jeg har selv malet dem med hobbymaling og derefter påført decoupagelim og løs glimmer...det hele er til sidst fixeret med klar lak så de ikke dryssede alt for meget

Har du flere af disse glimmer skilte tilbage?? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Nej de er desværre alle sammen videre til nye brude

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKILTE

Vi havde en del skilte stående til receptionen og festen og så havde vi to med ud til location billederne

Selve skiltene er fra Etsy ( det lille Love is sweet samt bordnumrene er fra eBay), jeg har selv malet dem med hobbymaling og derefter påført decoupagelim og løs glimmer...det hele er til sidst fixeret med klar lak så de ikke dryssede alt for meget

Har du flere af disse glimmer skilte tilbage?? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Nej de er desværre alle sammen videre til nye brude

Øøøøøv :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Camilla :)

Jeg faldt lige over din tråd og hvor er det fantastisk.. dels fordi det virkelig er nogle flotte ting du laver og totalt gennemført.. men også fordi vi har snakket om at have farven kongeblå..

min kæreste er helt vild med ideer, jeg er bare en smule bange for at det bliver for "mørkt" har i haft den tanke?
jeg vil helst ikke være træls men kunne jeg evt. få dig til at sende billederne fra bordet og lokalerne til mig? (Karina_10001@hotmail.com) Jeg kan nemlig ikke finde dem nogle stedet.
Jeg syntes virkelig det er flot det du har lavet og er lidt mindre "bange" for farven :)

Hilsen Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Camilla :)

Jeg faldt lige over din tråd og hvor er det fantastisk.. dels fordi det virkelig er nogle flotte ting du laver og totalt gennemført.. men også fordi vi har snakket om at have farven kongeblå..

min kæreste er helt vild med ideer, jeg er bare en smule bange for at det bliver for "mørkt" har i haft den tanke?

jeg vil helst ikke være træls men kunne jeg evt. få dig til at sende billederne fra bordet og lokalerne til mig? (Karina_10001@hotmail.com) Jeg kan nemlig ikke finde dem nogle stedet.

Jeg syntes virkelig det er flot det du har lavet og er lidt mindre "bange" for farven :)

Hilsen Karina

Hej Karina

Jeg tror det er et spørgsmål om mængde, forstå mig ret... Langt langt det meste var meget neutralt og holdt i hvide/cremefarvede nuancer og så havde vi bordhæfter og favourbokse i den midnatsblå der gik igen i indbydelser og takkekort så det var ret begrænset hvor meget midnatsblå der var på bordet f.eks. havde vi hvide duge, stofservietter, lys og blomster

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har du selvfølgelig ret i camilla :) Havde nok tænkt at vores duge, blomter og favourbokse skulle være hvide og så servietter og båndet på boksene skulle være blå.. lysene er jeg stadig i tvivl om hvad farve jeg vi lave... måske hvide med vores monogram... men tak for det svar.. vi må prøve at sætte det op og se hvordan det ser ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har du selvfølgelig ret i camilla :) Havde nok tænkt at vores duge, blomter og favourbokse skulle være hvide og så servietter og båndet på boksene skulle være blå.. lysene er jeg stadig i tvivl om hvad farve jeg vi lave... måske hvide med vores monogram... men tak for det svar.. vi må prøve at sætte det op og se hvordan det ser ud :)

Så synes jeg slet ikke det lyder som om at det bliver for meget/for mørkt.... Jeg mener der ligger billeder i min planlægningsttråd (sidste opdatering af siden slettede rigtig mange billeder og jeg har ikke haft tid til at sætte dem ind igen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen Camilla..
Nu har jeg også læst din planlægningstråd og hvor har det været fantastisk at "følge" dig og høre dine tanker om alt planlægningen. :)

Har lige et par enkelte spørgsmål... Dine flowerbombs er de lavet i den samme form som dine hjertesukkerknalder? synets nemlig de ser lidt større ud? :)
og så syntes jeg din Hvem-er-hvem-plakat er SÅ fed! så vil gerne lave noget lignede.. men er bare lidt på bar bund med hvad jeg skal skrive.. er der nogle enkelte personer som du kunne få lov af, at give deres beskrivelse.. helt okay du ikke vil "udlevere" alle men måske der var nogle der gav lov, så jeg kan få lidt inspiration? :)

ellers mange tak for den inspiration som du allerede har givet!

hilsen Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen Camilla..

Nu har jeg også læst din planlægningstråd og hvor har det været fantastisk at "følge" dig og høre dine tanker om alt planlægningen. :)

Har lige et par enkelte spørgsmål... Dine flowerbombs er de lavet i den samme form som dine hjertesukkerknalder? synets nemlig de ser lidt større ud? :)

og så syntes jeg din Hvem-er-hvem-plakat er SÅ fed! så vil gerne lave noget lignede.. men er bare lidt på bar bund med hvad jeg skal skrive.. er der nogle enkelte personer som du kunne få lov af, at give deres beskrivelse.. helt okay du ikke vil "udlevere" alle men måske der var nogle der gav lov, så jeg kan få lidt inspiration? :)

ellers mange tak for den inspiration som du allerede har givet!

hilsen Karina

Nej flowerbombs er lavet i alm isterningsforme og sukkeret er lavet i miniforme så du har set helt rigtigt, der er størrelsesforskel.

Jeg vil desværre ikke lægge billeder op af beskrivelserne fra hvem-er-hvem plakaten, det er ikke fordi der står store hemmeligheder, men jeg synes ikke man kan være bekendt at skrive om vores gæster hvor alle kan læse med... Men det er et par linjer om deres små kendetegn, interesser og anekdoter der siger noget om dem (uden at udlevere dem på den grimme måde) og som kan kan sætte snakken i gang....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVEM-ER-HVEM PLAKAT

En af de absolut mest populære projekter til brylluppet, plakaten blev sat op i festlokalet og var en fantastisk icebreaker hvor folk stod og læste, grinede og snakkede hele aftenen

Den hvem er hvem plakat er virkelig genial. Hvor har du fået den lavet??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVEM-ER-HVEM PLAKAT

En af de absolut mest populære projekter til brylluppet, plakaten blev sat op i festlokalet og var en fantastisk icebreaker hvor folk stod og læste, grinede og snakkede hele aftenen

Den hvem er hvem plakat er virkelig genial. Hvor har du fået den lavet??

Jeg har fået hjælp til layout af en skøn medbrud herinde og så har min søster printet den på posterprinteren på uni så et meget billigt projekt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVEM-ER-HVEM PLAKAT

En af de absolut mest populære projekter til brylluppet, plakaten blev sat op i festlokalet og var en fantastisk icebreaker hvor folk stod og læste, grinede og snakkede hele aftenen

Den hvem er hvem plakat er virkelig genial. Hvor har du fået den lavet??
Jeg har fået hjælp til layout af en skøn medbrud herinde og så har min søster printet den på posterprinteren på uni så et meget billigt projekt

Kan man evt få navnet på denne medbrud. Så jeg kan høre om hun kan hjælpe mig evt mod betaling. Der kommer så mange til vores bryllup og halvdelen kender ikke hinanden så det kunne bare være så godt at lave noget der kunne give anledning til snak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RISPOSER

Risposerne er små glassine poser lukket med minibrads og grosgrain bånd, der er sat stickers på bagefter

Poser og stickers er købt på etsy

Kunne læse i dit kirkehæfte at du lavede risposerne for at undgå ris støv. hvilke ris har du brugt og har du skyllet risene inden du har lagt dem i posen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

RISPOSER

Risposerne er små glassine poser lukket med minibrads og grosgrain bånd, der er sat stickers på bagefter

Poser og stickers er købt på etsy

Kunne læse i dit kirkehæfte at du lavede risposerne for at undgå ris støv. hvilke ris har du brugt og har du skyllet risene inden du har lagt dem i posen??

Det er alm grødris og ja de er skyllet flere gange og tørret

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 14/10/2014 at 6:50 PM, Camilla_krøier said:

SERVIETTER

Jeg lavede embossing tryk på kaffeservietter til receptionen og til kaffen på hotellet

image.jpg

Jeg vil vildt gerne have kaffeservietter med vores logo, men er ikke klar på at betale en formue for det på ebay og aliexpress - hvorefter jeg ser, at du har brugt "embossing"! Fagre, nye verden! Nu har jeg google't lidt, og kommet frem til, at du må have haft et stempel med "love" og så brugt.. hvad "embossing ink" og glimmer, eller bare farvet blæk?

Jeg har fundet den her guide og lidt at brænde pengene af på hos Panduro

OPDATERET: Godt så, i stedet for at google, skulle jeg selvfølgelig søge på bryllupsklar! :D

 

 

Redigeret af cidsel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, cidsel said:

Jeg vil vildt gerne have kaffeservietter med vores logo, men er ikke klar på at betale en formue for det på ebay og aliexpress - hvorefter jeg ser, at du har brugt "embossing"! Fagre, nye verden! Nu har jeg google't lidt, og kommet frem til, at du må have haft et stempel med "love" og så brugt.. hvad "embossing ink" og glimmer, eller bare farvet blæk?

Jeg har fundet den her guide og lidt at brænde pengene af på hos Panduro

OPDATERET: Godt så, i stedet for at google, skulle jeg selvfølgelig søge på bryllupsklar! :D

 

 

Jeg brugte alm sølvstempelpude fordi det bliver meget "vådt" med embossing ink, man skal bare være lidt hurtigere med embossingpulveret :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Camilla_krøier said:

Jeg brugte alm sølvstempelpude fordi det bliver meget "vådt" med embossing ink, man skal bare være lidt hurtigere med embossingpulveret :-)

Tak! :) - Brugte du dit stempel til andet? Jeg pønser som sagt på at lave det med vores bryllupslogo, men umiddelbart er det jo lidt unødige 100 kroner at bruge hos simonstamp.com hvis det kun er til servietter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer