RIIS

Invitationer - hvorfra?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi designede godt nok vores invitationer selv- men takkekortene købte vi hos Vistaprint, og de var meget smukke, og ikke dyre. De har både færdige designs og skabeloner, og nogle, hvor man selv kan indsætte PDF-fil/eget design- og både med og uden billeder. Kender dog også flere, der har fået kort fra Optimal print, som også har været glade for det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt vores fra cardsandpockets.com (en amerikansk hjemmeside).. De kostede 650kr inkl forsendelse, men der røg desværre told oveni, så de kom op på 900kr i alt. 30 pocketinvitationerne inkl. inserts og alt.. Det var stadig billigere end alternativet, så jeg er nu stadig tilfreds :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er heller ikke voldsomt kreativ, men da jeg opdagede, hvad det kostede at få lavet noget, som jeg synes jeg kunne lide, så BLEV jeg kreativ :lol:

Det er ikke så svært som man lige skulle tro, og folk var vildt imponerede over, at det hele var lavet i samme stil. På trods af, at jeg har købt dyre materialer, så er jeg ret sikker på, at jeg er sluppet med under halvdelen af, hvad det ville have kostet at købe noget tilsvarende på nettet.

Når jeg siger, at jeg ikke normalt er kreativ, så mener jeg det virkelig. Jeg har aldrig lavet noget lignende før, det har simpelthen aldrig haft min interesse. Du kan se resultatet af mine anstrengelser i min tråd (der er link i signaturen, og i selve tråden er der link til de forskellige elementer i brylluppet). Da vi modtog svar på invitationerne, startede næsten alle med at kommentere den flotte invitation (mor er meget stolt), så man kan sagtens få et godt resultat, selvom man ikke normalt laver så meget DIY. Der er også mange guides herinde, til hvordan man nemt laver flotte invitationer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi bestilte vores invitationer fra romanceshoppen.dk. rigtig flotte og til ok priser. Her kan du også personalisere dine invitationer, så gæsternes navn kommer til at stå print. det koster lidt ekstra, men er absolut det værd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt vores pocketfold invitationer fra pocketfoldinvites.co.uk og har været rigtig godt tilfreds… :cheerleader3: Jeg tilføjer selv lidt bling og personlig-gør den efterfølgende..

Det synes jeg er hyggeligt, men har øjemål som en drukkenboldt og har derfor valgt at bestille invitationerne, så jeg slipper for at skære :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer