LinogDalton

Erfaring med mobilfrisør ByBlicher?

6 posts in this topic

Er der nogen der har erfaringer med mobilfriøsren ByBlicher (http://www.blicher-mobil.dk/velkommen) til at sætte brudens hår på den store dag?

Hun har kun en opsætning på sin side, men den synes jeg er rigtig flot, og så tager hun fra 250 kr. for at sætte det.. Det lyder jo super billigt - men det lyder også lidt for godt til at være sandt???

Så er der nogen erfaringer? Eller nogen som har andre gode erfaringer med andre frisører fra Aarhus og omegn?

0

Annonce ♥

Jeg ved desværre ikke noget, men vil lige pointere at der står FRA 250. Det betyder nok bare at hun også kan sætte en hestehale for 250 kr :biggrin: Når det er sagt, så er 13 år meget.

Jeg håber du får svar på dit spørgsmål.

0

ja jeg ved godt der står fra... men alle de andre jeg har kigget på vil have min. 1500 bare fordi man er brud (sikkert også for at sætte hestehale)... :P

0

Står der brudehår fra 250 kr eller står der håropsætning fra 250 kr?

Der er også forskel på om det er inkl prøveopsætning eller ej

0

Annonce ♥

Der står opsætning, men man kan også få rimelig mange prøveopsætninger for 1500 kr hvis hver opsætning er omkring 250... så selvom den var 500 kr ville man stadig spare penge... men spørgsmålet går ikke så meget på hendes priser, men mere om nogen har prøvet om hun er god?

0

jeg er godt klar over du lige har skrevet det ikke er så meget om priserne, men derfor vil jeg gerne lige give mit besyv med.

Hun tager højst sandsynligvis 250 kr pr. halve time. Det gjorde en frisør jeg giv ved for håropsætninger.

Og en hår opsætning der skal holde en hel dag, kan altså godt tage lang tid! :)

0