maria.thomas

Har jeg valgt rigtigt

11 indlæg i dette emne

Hej de damer 😃

Nå så er den gal, jeg har købt en meget smuk Benjamin Roberts kjole den sidder meget smukt på mig. Men den har et ret langt slæb og nu er jeg jo så i tvivl om det er for prinsesse agtigt når vi nu skal holde det i et forsamlingshus ??? Jeg drømmer om det om natten og er nu helt i tvivl ???

Hilsen den forvirret 😢

PS. Lånt billede men samme slæb

post-74751-0-30022000-1413747232_thumb.j

Redigeret af maria.thomas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da INTET galt med en stor kjole med slæb til en fest i forsamlingshus! Det er da ikke mindre specielt end at have fest på fx et slot eller hotel. Det skal i hvert fald ikke være feststedet, som afskriver kjolen. Det er egentlig kun, hvis du synes selv, at den er for prinsesse, og du ikke ønsker at have dette look til dit bryllup?

ENIG :)

Hvis du er vild med kjolen, skal feststedet ikke afholde dig at bruge den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig med Louise G!!! Personligt ville jeg faktisk ønske at jeg havde haft et længere slæb :tunge:

Rent praktisk, så ville jeg nok få syet en dansestrop i slæbet, så du har noget du kan holde det i, når du skal danse hele natten lang :)

Og bare fordi det er et forsamlingshus er det jo ikke ensbetydende med, at det ikke kan være fint :wink: Man får jo kun lov den ene gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt vores fest i selskabslokalet herude hvor vi bor, og jeg havde også et rimelig stort slæb på min kjole. Det var bare KJOLEN, og så var det for mig ligegyldigt hvor vi holdt vores fest. Det er jo den eneste dag, man har mulighed for at have sådan en kjole på, så man skal vælge den man selv har lyst til :)

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole havde også slæb, og jeg er sådan ikke så feminin, altså jo det er jeg, men til daglig arbejder jeg med byggeri, så går kun i kjoler i fritiden når jeg skal noget. Og jeg havde også slæb, og det var fedt:-) Så helt sikkert, gør det:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinder tak for jeres svar :) jeg elsker min kjole ♡ og jeg vil glæde mig til at vise den frem.

Og tak for i har givet mig ro på...

Så ER det da bare kjolen for dig, og den du skal have på. Jeg havde som sagt et rimelig stort slæb på, og havde også et langt slør på. Og selvom vores fest var meget stille og rolig, og i festlokalet her hvor vi bor, så fortryder jeg bestemt ikke mit valg. Så giv du den bare gas :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med de andre :-) Jeg har også slæb og langt slør og festen skal holdes i et forsamlingshus. Man skal da bare give den gas og vælge den kjole man ønsker. Så sys jeg faktisk omgivelserne er ligegyldige :-) Jeg glæder mig i hvert fald for vildt til at jeg endelig kan tage min flotte kjole på og vise den frem for alle gæsterne :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer