Sign in to follow this  
Followers 0
girll

Hvor finder jeg den perfekte kjole!?

5 posts in this topic

Hej piger,

det nedenstående billede er et eksempel på den kjole som jeg søger.. Lige akkurat denne kjole kan jeg købe hos Casa Lazar, men ved i, om man også kan få noget lignende i nogle andre butikker? jeg har ikke så meget tid og vil begrænse mine besøg til kun 2-3 brude butikker. Derfor er det vigtigt for mig, at vide nogenlunde hvilke butikker jeg skal udvælge.

post-45567-0-03936300-1414001449_thumb.j

0

Annonce ♥

Det lyder som om du er fra KBH, men selvom der kommer anbefalinger herinde, ville jeg, hvis jeg var dig, ringe til butikkerne og forsikre mig om at de har modellen hjemme. For jeg har nu, prøvet at ringe rundt et par gange, og fundet ud af at selvom de er autoriserede forhandlere af designeren, er det langt fra sikkert de har kjoler hjemme fra denne.

Her er dem jeg ville anbefale

BrideFashion - Virum

House of Brides - Tåstrup

Men som sagt, ring først!

God kjolejagt! :shooter:

0

Det lyder som om du er fra KBH, men selvom der kommer anbefalinger herinde, ville jeg, hvis jeg var dig, ringe til butikkerne og forsikre mig om at de har modellen hjemme. For jeg har nu, prøvet at ringe rundt et par gange, og fundet ud af at selvom de er autoriserede forhandlere af designeren, er det langt fra sikkert de har kjoler hjemme fra denne.

Her er dem jeg ville anbefale

BrideFashion - Virum

House of Brides - Tåstrup

Men som sagt, ring først!

God kjolejagt! :shooter:

Tak for dit råd :) det vil jeg så gøre. Det ville være ærgeligt at finde en smuk kjole, og at de så ikke har den i butikken..

0

Annonce ♥

Rikke Gudnitz har en Fanny Fleur Lace, tror den kunne være noget for dig! Der er udsalg pt, og har lige været derinde - der hang en til nedsat (vist halv?) pris :)

http://gudnitz.com/portfolio_kjoler/fanny-fleur-2/

Den øverste del er i hvert fald lige det jeg kigger efter :)

0