girll

Restaurant

17 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Om aftenen vil vi holde en lille middag for den tætteste familie (ca. 10 stk.) på en hyggelig restaurant. Men jeg synes det er svært at finde et sted. Har i nogen forslag på gode restauranter (med fornuftige priser) i københavn og omegn? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Tapasfabrikken, Scarpetta og Höst er nogle af mine yndlings :) men det kommer nok an på hvilken slags mad i ønsker og om i vil kunne sidde for jer selv. Höst er i hvert fald inddelt i lidt mindre afdelinger, men tror der kan sidde mere end 10 i dem alle. De kører med "en aften på Höst" hvor man for 3 retter, en starter, mellemret, et glas vin til hver ret ogkaffe/te bagefter med sødt til (så man føler praktisk taget man får 5 retter) for omkring 550kr/prs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov og Famo Metro - prislejet er nogen Lunde det samme! Man får 4-retter og det er en fast menu - de har ikke ala carte. Vær forberedt på autentisk italiensk mad - sidst vi var der fik vi bl.a komave, som er en delikatesse i Rom!!! Det var dog kun én ud af de 5 anti-pasti i første ret. Man får MEGET mad :) Men de har kun ét stort lokale.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er glade for Reef'n'Beef... hvis man vil prøve noget autentisk australsk. http://www.reefnbeef.dk/

Der er prislejet for menu + vin menu også på de der 500-600 p.p.

Kan så informere dig om et Reef'n'Beef på ingen måde er autentisk australsk :blush: - har været med flere australiere derinde, og de kan overhovedet ikke nikke genkendene til maden. Men deres mad smager nu ganske udemærket! Selvom jeg blev noget skuffet over deres death by chocolate!

Synes efterhånden at madscenen i København er rigtig god! Virkelig meget lækkert mad, og til fornuftige priser! :) Hvis det skal være lidt mere fint, så prøv evt. Formel B? Der kan man få lidt forskellige retter, til en pris på omkring 135 pr. ret. Sådan var det ihvertfald sidst jeg var der :biggrin:

Redigeret af RiivaB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med det suuuper hyggelige Orangeriet i Kongens Have? Der har de FYI også en 1. sal, med plads til 12 prs, hvor man kan sidde privat hvis ønsket.

Det er et dejligt uhøjtideligt højtideligt sted, og så fin en bygning også. De serverer dansk mad med et twist. Priserne er ganske overkommelige-

http://www.restaurant-orangeriet.dk

Ellers måske FIAT ved Kongens Nytorv- et af vores yndlingssteder pga. maden og atmosfæren. Der er en 'udendørs' baggård inde i restauranten, som er så fin.

Retterne er på omkring 100-200kr, men de opererer også med menuer. Super lækker mad og autentisk italiensk stemning.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal ringe eller skrive til Joachim. Søg på nettet hvor han har sin hjemmeside.

Jeg bruger ham til kokkeskole ved kursusafholdelse, hvor de ønsker teambuilding. Vores fælles kunder er glade for hans opskrifter til kokkeskolen. Jeg brugte også Joachim til mit sølvbryllup med 125 gæster, hvor vi fik små grill grise kørt ind på rulleborde. Et syn og smag ud over det sædvanlige.

Men.... Det lille lokale han har i København er ud over det sædvanlige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ringe eller skrive til Joachim. Søg på nettet hvor han har sin hjemmeside.

Jeg bruger ham til kokkeskole ved kursusafholdelse, hvor de ønsker teambuilding. Vores fælles kunder er glade for hans opskrifter til kokkeskolen. Jeg brugte også Joachim til mit sølvbryllup med 125 gæster, hvor vi fik små grill grise kørt ind på rulleborde. Et syn og smag ud over det sædvanlige.

Men.... Det lille lokale han har i København er ud over det sædvanlige.

Ok, tak :) det vil jeg undersøge nærmere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer