MissPugsy

Heldags fotograf i København, der er til at betale?

15 posts in this topic

Hej Piger og drenge

Jeg søger en heldagsfotograf i København, som er til at betale.

Vi havde egentlig fundet en fotograf, som tager de smukkeste billeder, men kemien spillede virkelig ikke, og han virkede mest som om han egentlig ikke gad. Og da vi stadig er i god tid, og ikke har betalt depositum til ham, er det jo muligt og aflyse.

Men af ren respekt, vil jeg også gerne aflyse i god tid, så han har mulighed for at afsætte dagen til noget andet.

Vi skal først giftes September næste år, så er der nogen af jer, der kender nogle gode heldags fotografer i i Københavns området i kan anbefale, og uden vi kommer op i nogle sindsyge beløb, som jeg har set flere steder.

Hilsen MissPugsy :)

0

Annonce ♥

Jeg vil igen, igen anbefale Kia Hartelius, jeg synes hun har taget nogen fantastiske billeder og til langt langt færre penge end de store bryllupsfotografer

0

Vi har booket Alexander fra http://www.ap-foto.dk :-) Han virker så sød og imødekommende i telefonen... og var frisk på alle de ideer vi havde.. :-) :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvor meget er et sindssygt beløb?

Ja, det var da egentlig et godt spørgsmål :wink:

0

Jamen vil ikke over 10,000kr for fotograf, for det har vi simpelthen ikke i budgettet.

Jeg godt klar over dygtige fotografer koster, og at der også ligger utrolig meget arbejde i redigering af billederne efterfølgende.

Men jeg synes godt nok vi kommer op i sindsyge beløb hos visse fotografer, altså 20,000 og opefter. Og så er de der ikke engang hele dagen.

0

Jeg tager gerne til København. Fotograferede ved Holmens Kirke i denne måned. De har dog et strengt forbud mod billeder under vielsen. Måske kan I overtale præsten?

Jesper, hvad tager du for at komme til København?

For har kigget på din hjemmeside flere gange, men ved ikke hvad du tager for at komme herover til djævleøen som det bliver kaldt i det jyske.

Ja de har virkelig et anstrengt forhold til fotografer derinde, så må desværre undvære billeder under vielsen, ville ellers elske og have billeder af det.

Men det er der kæresten vil giftes, og visse steder skal jeg jo gi mig :lol:

0

Hmm, jeg har da sunget til flere bryllupper i Holmens, hvor der har listet en fotograf rundt...

Og da jeg selv var gæst. så spurgte jeg betjeningen og svaret lød, at sålænge man blev på sin plads, så måtte man tage alle de billeder, man ville - men ok, det var heller ikke en af kirkens egne præster, der forestod vielsen.

0

Annonce ♥

Desværre kan man også opleve, at man har fået lov af præsten til at tage lige så mange billeder, som man har gigabytes til. Men så kommer kirketjeneren og så må man ikke, for det "må man ikke i denne kirke". Så kan det nok så meget nytte, at man har fået lov af præsten. Jeg var engang ved at blive smidt ud af Marmorkirken pga. det. Så jeg kan kun opfordre til, at hvis det er en fremmed præst, at I fotografer henstiller til præsten, at han gerne må sige til betjeningen, at det er ok :)

0

Vores præst tillod ikke at der blev taget billeder af selve vielsen, og jo det er da ærgeligt for gommens bedsteforældre der ikke kunne være med pga helbredet, men kan sagtens forstå at det kan tage det lidt højtidelige af situationen hvis der er bliztlys overalt.... Det var kun selve vielsen der ikke måtte tages billeder af så vi har billeder af at vi sidder deroppe med forlover og brudeterne

0

De kirker, jeg er vant til at komme i her i det jyske, må man også kun tage billeder under indgang og udgang, og ikke under selve vielsen. De samme regler ligeledes ved dåb, hvor dåbsfamilien dog er velkomne til at stille op til lige så mange billeder, som de vil, bagefter tjenesten.

Jeg tror egentlig ikke altid, at problemet er den hyrede fotograf, men familiemedlemmer, som kravler op på prædikestolen for at få "årets billede", eller rejser sig op under det hele for at få BILLEDET. Og mange af disse forstår ikke at tage blitz-lyden af sine kameraer eller Iphones......... :)

Sådan var det også i min Hr. Faders kirke. Og det stammede fra Helligåndskirken i Århus, hvor vi har oplevet, at præsten under en dåb blev bedt om at flytte sig, for hun stod i vejen. Ud røg alle fotograferne, for præsten mente nu alligevel, at hun og dåbsbarnet var de vigtigste :)

0

Har faktisk aldrig fotograferet i København - men gad godt.. Kig forbi www.steffenhaldrup.dk

0

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale Lea fra Memorable. Hun har netop taget vores forlovelsesbilleder (se i min tråd) og kører gerne til "djævleøen" til meget rimelige priser! Jeg føler mig så tryg ved vores valg af hende :)

0

Rasmus Engsvang - super dygtig og til priser der kan betales

0

Siger tak for alle besvarelserne :)

Skal bestemt nok få kigget de forskellige fotografer igennem, når jeg lige har lidt mere fri fra jobbet, der trækker tænder ud i øjeblikket.

Hilsen MissPugsy

0