frknans

Mark & Nanna 230515

59 indlæg i dette emne

Efter at have fulgt med herinde i et godt stykke tid, syntes jeg, at det var tid til, at jeg skulle starte min egen tråd. Også selvom at jeg synes, det er utrolig grænseoverskridende at lægger alle mine tanker og idéer til frit skue. Dog ser jeg meget frem til alle de inputs, der forhåbentligt måtte komme, så vores drømmebryllup bliver bedst muligt! :loveshower:

Jeg skal giftes med min drømmemand Mark, som er 25 år og bare alt det, der fuldender mig. Vi mødtes første gang allerede i 2005, hvor han var 16 og jeg 13, til et håndboldstævne i den lokale sportshal. Jeg var simpelthen så heldig, at min veninde havde slæbt sin kæreste med derned, og han også sin ven, Mark! Efterfølgende bad han min veninde om mit nummer, og så skrev vi ellers lidt frem og tilbage, kyssede lidt, og hvad man ellers gør i den alder. :rolleyes:

Det var ikke noget som mine forældre synes var en specielt god idé, når han nu var så gammel i forhold til mig! Derfor gled kontakten ret meget ud i sandet, men til trods for det, har vi senere snakket om, at vi tit tænkte på hinanden, og sammenlignede vores kærester med hinanden.

Mange år gik, hvor vi ikke snakkede andet end den der fælles "goooooodt nyyytåååååår"s besked. Der var dog en dag i 2011, hvor jeg skulle i Jysk for at købe en luftmadras. Der står jeg i køen, og bum. Ind ad døren kommer Mark. Kliché som det lyder, så stod alting bare stille og vi fik øjenkontakt!

Mig hjem på Facebook, og heldigt for mig, havde han lige opdateret sit telefonnummer og jeg kunne skrive til ham!

Vi skriver lidt sammen, og kemien er bare den samme som tidligere, følelserne kom tilbage igen med 100 km/t.

Ja, vi havde bare ét lille problem. Vi var begge to i forhold på det tidspunkt. :oops: Alligevel var det alt for svært, ikke at være sammen, så vi var nødt til at ende vores forhold og være sammen!

Vi blev kærester på en meget, hvad skal man kalde det, ikke ret voksen måde! Jeg var til DM med mine håndboldpiger, og de havde fået lov til at spille på min telefon mellem kampene. På det her tidspunkt er Mark i lufthavnen på vej til USA med sine forældre og sin eks. På et tidspunkt kommer nogle af pigerne løbende og siger "Nanna, Nanna! Mark vil gerne være kærester med dig!" Det viser sig så, at de ikke har spillet (!!) men skrevet til ham, om vi skal komme sammen .. Meget modent! Det ville han heldigvis gerne :a1221:

Det var de længst 14 dage! At vente på at kunne kysse sin kæreste første gang!

Det var lidt om, hvordan vi fandt hinanden og hvordan vi endte med at få hinanden :hug::iloveyou:

Redigeret af frknans
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt omkring min søde H2Bs frieri.

Jeg havde i et godt stykke tid gået og prikket lidt til min søde kæreste, til trods for, at vi ikke havde været kærester i alverdens tid, nemlig kun 2 år.

Vi var den sommer på ferie i Miami, hvor vi var i utallige smykkebutikker, men ikke fandt lige præcis det, som ingen af os ikke kunne sige nej til. Det gjorde, at jeg lidt droppede tanken om, at der ville ske noget lige med det første. Men der tog jeg vist lidt meget fejl!

2 dage efter vi er kommet hjem, sidder vi på terrassen og spiser morgenmad som så mange gange før den sommer. Jeg kan mærke, at han på en eller anden måde er lidt mut, og prøver lidt at få ham i bedre humør. En af de ting vi altid har gjort er at lave dumme ansigter, mens man filmede den anden. Og det må man da sige var en god dag at gøre det på!

Jeg får med på video, at han spørger om jeg vil danse med ham - en ting jeg ALTID plager ham om, for det er bare super hyggeligt, intimt og romantisk. Mens vi står der og danser tæt siger han en masse søde ting, som jeg selvfølgelig ikke husker, og bum, så går han på knæ og spørger, om jeg vil gifte mig med ham? Det kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til .. Selvom det kom jeg vist til, til at starte med. :a1221:

Hvor heldig har man lige lov til at være :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med brylluppet!

Jeg kender godt det der med at komme til at sige "nej" som det aller første - jeg gjorde præcis det samme da min H2B gik på knæ :oops: "ej men nej skat" siger han at jeg udbrød og så begyndte jeg at tude - og SÅ sagde jeg JA! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: velkommen til og tillykke med frieriet og din egen planlægningstråd

Tusinde tak!

Velkommen til og stort tillykke med frieriet og det kommende bryllup :-)

:loveshower:

Mange tak altså :)

Velkommen til og tillykke med brylluppet!

Jeg kender godt det der med at komme til at sige "nej" som det aller første - jeg gjorde præcis det samme da min H2B gik på knæ :oops: "ej men nej skat" siger han at jeg udbrød og så begyndte jeg at tude - og SÅ sagde jeg JA! :lol:

Tusinde tak! Jeg gjorde sådan cirka det samme! Det skulle vist lige ind at vende først - så kom tårerne og så selvfølgelig et JA!

Og hvor er I altså bare søde :loveshower: Tak for rar velkomst :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det og velkommen til. .:) Er det rigtigt forstået at I skal giftes i Frederikssund og holde festen i Rødvig. I så fald kræver det rigtig meget logistik med ca. 1 1/2 times kørsel (og længere tid hvis vi taler om bryllupskørsel eller myldretid). .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg har vist været væk herfra længe! Tankerne og tiden har pt været MEGET langt væk fra alt, hvad der har med bryllup at gøre, men nu er vi tilbage igen med fuld skue ;)

Velkommen til. :)

Sikke en sød historie om dig og din H2B. Elsker sådan nogle historier. :)

Tak :)

Tillykke med det og velkommen til. . :) Er det rigtigt forstået at I skal giftes i Frederikssund og holde festen i Rødvig. I så fald kræver det rigtig meget logistik med ca. 1 1/2 times kørsel (og længere tid hvis vi taler om bryllupskørsel eller myldretid). . :)

Ja, det er korrekt. Det var et valg vi traf fordi vi så var sikre på, at alle vores gæster tog imod muligheden for overnatning i stedet for at tage hjem og indtilvidere har vi heldigvis ikke fået nogen dårlig respons på det.

Velkommen til - Sikke en fantastisk dag at blive gift på :biggrin:

Ja, det er en helt fantastisk dag! Vi valgte den fordi mine forældre har bryllupsdag ugen inden, og det er på min mormor og afdøde farfars fødselsdag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå ja, det er efterhånden ved, igen, at være et godt stykke tid siden jeg har været forbi siden her. Men studiet skulle lige startes op, så selve planlægningen er blevet opprioriteret.

Jeg synes efterhånden vi har fået styr på meget, heldigvis, da der godt nok ikke er længe til efterhånden.
For min egen skyld fortæller jeg videre, og I, der eventuelt læser med, må meget meget gerne komme med feedback på, om der er er noget vi mangler.

Vi skal, som I kan læse giftes den 23.05.2015 i Oppe Sundby Kirke. Ikke en kirke vi har et specielt forhold til, men det er i det sogn vi bor. Vi havde i opstartningsfasen overvejet, om vi skulle rykke hele brylluppet til Ribe, da det meste af min familie er derfra, samt jeg er døbt i Sct. Catharinæ Kirken, en helt igennem vidunderlig kirke, som jeg altid har drømt om at blive gift i. Det blev dog desværre lidt for dyrt, og besværligt synes vi, når al planlægning skulle foregå over telefon eller mail. Vi har valgt et middagsbryllup, kl. 12, da vi har en lang køretur ned til feststedet, men grunden hertil kan I læse nedenfor.

Feststedet er Rødvig Kro & Badehotel. Det var min søde H2B, der valgte det. Jeg synes det var vigtigt, at det var et sted han også var fuldstændig vild med, eftersom han ikke har den helt store del i småtingene. Vi tog derned en sommerdag og så på det, forelskede os hovedkulds i det. Så vi gik faktisk hjem og bookede det med det samme. Det er simpelthen så yndigt og idyllisk. Det vigtige for os var, at det var et sted, hvor der er overnatningsmuligheder for vores gæster. Vi har valgt at betale for det, da vi ønsker, at de skal blive og feste med os til den lyse morgen! Vi tog så derned en eftermiddag, talte med ejeren, og vi har ikke været et eneste sekund i tvivl om, at det er det rigtige sted.

Vores tema er på sin vis ikke eksisterende, i hvert fald ikke i samme omfang som jeg har set ellers herinde. Vi kører lidt vintage/rustikt i nogle jordnære farve fordi lokalet er grønt. Det lyder slemt, men jeg forsøger at vedhæfte et billede af det.

post-70296-0-57439000-1424277578_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Jeg flyttede fra Ribe til Sjælland for 10,5 år siden så det er lidt sjovt at støde på folk "hjemmefra". Og tillykke med det kommende ægteskab!

Tusinde tak! Jeg er dog født og opvokset på Sjælland, da det er min mor, der er fra Ribe. Dog har jeg været der minimum 2 gange årligt, og længes næsten tilbage, lige så snart domkirken er ude af syne :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit første køb!

Som den skofanatiske kvinde jeg nu en gang er, var mit første bryllupsrelaterede køb selvfølgelig mine brudesko! Og jeg er vanvittig forelsket!

Jeg har altid været vild med sko, jo højere jo bedre næsten, og selvfølgelig er Christian Louboutin drømmedesigneren, når det kommer til sko! Brudeskoene skulle derfor selvfølgelig være sådan et par!
Men puha, man kan altså få lidt sved på panden, når man står der, finder et par vidunderlige sko, lige vender dem, ser prisen, og så alligevel sætter dankortet i maskinen og trykker koden.

Men hvad dælen, det er en dag i hele mit liv, den skal være perfekt, og de sko vil jeg for evigt kunne bruge :a1221::loveshower:

post-70296-0-27790500-1424288206_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudekjoleprøvning!

Noget af det første man skal, når man bliver forlovet er vel at drømme om brudekjoler! Jeg trak mine to brudepiger med til Lykke Brudekjoler i Ballerup, og jeg fik simpelthen den bedste service hos Bettina.

Her faldt jeg specielt for to utrolig smukke kjoler!!

( Jeg beklager billed-spammen, men kunne simpelthen ikke vælge bare et :wink: )

post-70296-0-71041000-1425499098_thumb.j

post-70296-0-55906800-1425499268_thumb.j

post-70296-0-37901200-1425499863_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudekjoleprøvning part II

Lige lidt billeder af den kjole, jeg ellers også var vild med!

post-70296-0-24066200-1425500673_thumb.p

post-70296-0-40135600-1425500697_thumb.p

Lidt en anderledes model, men jeg syntes den var SÅ fantastisk .. Måske det bare var følelsen af at prøve kjoler for allerførste gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW WOW WOW... de er super flotte begge to. Kan godt forstå at du er faldet for dem begge. De er begge så smukke. Og på hver deres måde. :a1221:

Jeg kan godt lide 1 fordi den har den lave ryg og fronten er så fin.

Nr 2 er SUPER flot. Jeg er vild med den detalje i kjolen og den sidder super godt på dig. Det gør den anden også.. men den der.. wow :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjoleprøvning part III

Tusinde tak for de fine tilbagemeldinger på min første kjoleprøvning! Jeg gik efterfølende hjem, så billeder, talte med alle mulige og besluttede mig for, at jeg helt sikkert skulle ud og prøve nogle flere.

Jeg tog derfor med min mor en tur til København, hvor jeg havde bestilt tid ved Lucca Bride, men det var så absolut ikke nogen succes :(

Vi skulle selv vælge kjoler ud fra det meget lille udvalg, ekspedienten lyttede slet ikke til mine ønsker og var generelt utrolig uoplagt :td:

I skal da alligevel ikke snydes lidt for nogle billeder af det hun proppede mig i.

post-70296-0-05416100-1425744687_thumb.p

post-70296-0-54124100-1425744718_thumb.p

post-70296-0-01203400-1425744742_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer