KristinaD

Giiisp... Hvad er det her for en kjole.

8 indlæg i dette emne

Jeg havde egentligt tænkt at kjolen var et af de steder der skulle spares, jeg havde egentligt også tænkt at det skulle være helt simpelt, en slank enkel kjole, men...

Det er jo den ene gang man får muligheden og så så jeg den her, jeg kan ikke finde den nogen steder, men den er i topmenuen under "butikken" på cph-brudekjoler.

Den ser mere end dyr ud, nogen der har et bud på hvad det er?

Den er jo... Ja fantastisk

post-77045-0-86850700-1415313931_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ser ikke ud som om det er en Alfred Angelo disney kjole, men der er også en anden designer der laver dem, og DE er dyre!

Du kan se alle de Alfredo Angelo disney kjoler der inde på www.alfredangelo.com

God jagt! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for besvarelserne :-)

At det er en Disney kjole var det jeg fik oplyst af butikken, samtidig med de gjorde opmærksom på de ikke havde den mere. Derfor er det nok lidt spild af tid at belmre dem endnu mere med spørsmål til en kjole de har oplyst de ikke har.

RiivaB, tak for link, jeg kan heller ikke finde den, men er faktisk overrasket over de generelt ikke er dyrerer.

Tror næste skridt må være at prøve et eller andet, det er jo nok lidt dumt ikke at have den fjerneste ide om hvad der er klædeligt og den oprindelig ide var jo nærmere en havfrue model.

Ih jeg synes det er svært...

På den ene side så ved jeg de enkle modeller vil passe mig og det er nok det familien forventer når man nu har to store børn og ikke er 25 mere ( i alle tilfælde min familie).

På den anden side er det ret fristende at sige, so what, det er nu altså den eneste mulighed jeg har for at hoppe i en kæmpe sag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Disney kjolerne fra Alfred Angelo er ikke så slemme i prisen nej :) Men den anden designer der har lavet en enkelt kollektion, var helt overdrevet. Men kan simpelthen ikke huske hvem det var!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer