Hnissen

Anemoner?

11 indlæg i dette emne

Jeg synes anemoneblomster er smukke- men jeg har ikke rigtig kunnet google mig frem til om de er noget der nemt falder af, hvis de laves som brudebuket eller pynt i kirken som her:

er der iøvrigt hvide anemoner i juni / juli?

post-68624-0-28223300-1415454128_thumb.j

Redigeret af Hnissen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de hedder i øvrigt franske anemoner

franske anemoner? tak for den vigtige info:) Tror jeg vil spørge i blomsterbutikken, det er bare hvis nogen derinde vidste det med det samme;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de hedder i øvrigt franske anemoner

franske anemoner? tak for den vigtige info:) Tror jeg vil spørge i blomsterbutikken, det er bare hvis nogen derinde vidste det med det samme;-)

Alm hvide anemoner er de små der vokser i skovbunden om foråret.... Franske anemoner er de store fra dine billeder, de har sæson fra omkring juni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og de hedder i øvrigt franske anemoner

franske anemoner? tak for den vigtige info:) Tror jeg vil spørge i blomsterbutikken, det er bare hvis nogen derinde vidste det med det samme;-)

Alm hvide anemoner er de små der vokser i skovbunden om foråret.... Franske anemoner er de store fra dine billeder, de har sæson fra omkring juni

Jeg ved ikke så meget om blomsterne :blush: tak!:-)

Er glad for at høre, de har sæson fra omkring juni:-):-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svar fra blomsterhandlen, øv da:

Hej Heidi

det er desværre ude for årstid i juni måned med franske anemoner, det er ellers nogle super flotte billeder/buketter du har billeder af, men en anden ting er også at når anemonen ser ud som på billed har de for det meste kun 1 dags levetid tilbage :-)
Måske i kan lide bonderoser/pæoner de kommer gerne i juni mdr og findes i hvide og lyserøde/bordux farver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med hvide gerbera? De fås i alle farver, og har lidt samme stil, måske? :)

Hej. Tak for dit forslag. Nej det er ikke helt det samme:-) det skyldes nok, at jeg ofte ser gerbera blomster på mit arbejde i kirken.:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med hvide gerbera? De fås i alle farver, og har lidt samme stil, måske? :)

Hej. Tak for dit forslag. Nej det er ikke helt det samme:-) det skyldes nok, at jeg ofte ser gerbera blomster på mit arbejde i kirken. :)

Ah ok- tænkte bare at hvide gerbera liiidt kunne være derhen af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med hvide gerbera? De fås i alle farver, og har lidt samme stil, måske? :)

Hej. Tak for dit forslag. Nej det er ikke helt det samme:-) det skyldes nok, at jeg ofte ser gerbera blomster på mit arbejde i kirken. :)

Ah ok- tænkte bare at hvide gerbera liiidt kunne være derhen af :)

:-) men tak alligvel:-) :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer