Pyntesyg

Motivationstråd med ugentlige opdateringer

212 posts in this topic

YES! Har smidt 7 kg!

TILLYKKE!!!! Så flot!

YES! Har smidt 7 kg!

Tillykke! Hvor er du sej! :)

YES! Har smidt 7 kg!

Så godt klaret!

Hvor er i bare søde Ladies!

SÅ skønt at komme under de 70! næste mål er at komme under de 60! og der er heldigvis ikke mere end 6 kg derned :cheerleader3:

Ah hvor er du bare lucky girl! (Men jeg tviler ikke på at du har arbeidet for det!) Jeg kan ikke vente med å selv komme under 70! Men de henger sånn fast! :pokey:

Må jeg spørre hva din start og målvekt er?

Det skal nok komme søde ven

Min start vægt var 72 kg. mit mål er 58 kg.

Takk :) Jeg veiet meg her i morges og da sa vekten 73, så NOE er da skjedd, selvom det ikke går helt som jeg ønsker.. Jeg begynte selv på like under 76 denne gang, og målet er 65 :)

Hvilken trening laver du?

Jeg træner ikke når jeg er på denne kur - den har et kcal. indtag på ca. 500 kcal om dagen, så der er ikke meget at give af til træning

0

Annonce ♥

Christina: Jeg træner ikke når jeg er på denne kur - den har et kcal. indtag på ca. 500 kcal om dagen, så der er ikke meget at give af til træning

500 kcal er godt nok ikke meget. Kan godt forstå du taber dig. Bliver du ikke træt og energiforladt, eller hvordan har du det?

0

:cheerleader3: til alle jer der taber sig og dyrker motion. I er for seje.

Her er det gået lidt den gale vej. Var nede på 58,lidt og nu er den på 59,lidt. Er ikke helt tilfreds. Holder ferie nu og så håber jeg at jeg kan tage mig sammen igen på mandag.

0

Christina: Jeg træner ikke når jeg er på denne kur - den har et kcal. indtag på ca. 500 kcal om dagen, så der er ikke meget at give af til træning

500 kcal er godt nok ikke meget. Kan godt forstå du taber dig. Bliver du ikke træt og energiforladt, eller hvordan har du det?

Nej for den er sammensat efter kroppens kemiske opbygning så bliver faktisk ikke træt selvom man skulle tro det :loveshower:

0

Annonce ♥

Jkommer lige lidt sent ind. Jeg skal giftes her d. 27/6 så er ved at tabe mig lidt jeg vil gerne smide 10 kg inden brylluppet.

Jeg var på vægten i lørdags for at se hvad vlgten sagde jeg blev positiv overrasket da den sagde mindre end jeg havde forventet og det fik mig til at tænke at jeg sagtens kan nå mit mål.

Jeg har hentet en app til min mobil hvor jeg tæller mine kalorier hverdag og i går fik jeg ikke brugt alle mine kalorier så håber det giver lidt pote når jeg stiller mig på vægten på lørdag igen. :)

0

Så er det vist på tide med en opdatering herfra. Det går SÅ meget den rigtige vej.

Jeg er rejst til Californien, hvor jeg skal arbejde til og med april. Min hverdag er altså vendt helt og aldeles på hovedet. Jeg har faktisk ingenting at tage mig til udover at spise, sove, arbejde og træne. (Altså, jeg skal selvfølgelig opleve lidt mens jeg er her, men you get the piture). Indtil videre giver det virkelig pote!

Jeg cykler til og fra arbejde hver dag, i alt over 30 km, flere dage mere, hvis jeg skal noget på vej til eller fra arbejde.

Jeg har fundet et crossfitcenter herovre, hvor jeg er kommet godt igang.

Jeg har fundet en løbesti, hvor jeg kan komme ret langt uden trafik og uden at fare vild.

Kosten kører på SKINNER. Jeg har ikke rørt noget som helst "forbudt" siden jeg ankom, og det agter jeg at fortsætte med. Jeg har købt en billig vægt (sådan en med en drejeskive), og den mener at jeg vejer 134 pund, hvilket er - hold nu fast - 60,8 kg! Jaaatak! Den er upræcis er jeg næsten sikker på, men altså - det MÅ da være en god indikator.

Jeg satser på at komme et par kilo lettere hjem fra Californien, med denne dagsorden :-)

0

Hejsa 😊

Glemte helt at opdatere sidste uge så begge uger kommer nu 😊

Sidste uge sagde vægten -1,5 kg

Denne uge sagde vægten -0,7 kg

Er dermed oppe på -7,2 kg og nede på 76,8 kg 😊

Har sat mig et mål om at nå -10,0 kg om 4 uger så er begyndt at være mere seriøs omkring min træning og mad da jeg faldt lidt i et hul i denne uge 😊 målet er dermed 2,8 på de næste 4 uger det tror jeg på

0

Annonce ♥

Hejsa 😊

Glemte helt at opdatere sidste uge så begge uger kommer nu 😊

Er dermed oppe på -7,2 kg og nede på 76,8 kg 😊

Har sat mig et mål om at nå -10,0 kg om 4 uger så er begyndt at være mere seriøs omkring min træning og mad da jeg faldt lidt i et hul i denne uge 😊 målet er dermed 2,8 på de næste 4 uger det tror jeg på

0

Pyntesyg ja det er jeg har egentlig ville tabe mig længe synes bare jeg har haft svært ved at komme i gang. Men har lidt ekstra på sidebenene så vil gerne smide lidt inden brylluppet. Håber det vil kunne lade sig gøre at tabe 10kg inden d. 27 juni.

0

Hejsa

Glemte helt at opdatere sidste uge så begge uger kommer nu

Er dermed oppe på -7,2 kg og nede på 76,8 kg

Har sat mig et mål om at nå -10,0 kg om 4 uger så er begyndt at være mere seriøs omkring min træning og mad da jeg faldt lidt i et hul i denne uge målet er dermed 2,8 på de næste 4 uger det tror jeg på

Hvor er du bare MEGA for sej!!!

0

Hejsa

Glemte helt at opdatere sidste uge så begge uger kommer nu

Er dermed oppe på -7,2 kg og nede på 76,8 kg

Har sat mig et mål om at nå -10,0 kg om 4 uger så er begyndt at være mere seriøs omkring min træning og mad da jeg faldt lidt i et hul i denne uge målet er dermed 2,8 på de næste 4 uger det tror jeg på

Hvor er du bare MEGA for sej!!!

Mange tak og i lige måde! :D

håber virkelig mit mål kan lykkedes så kan jeg sige -10 kg på 3 måneder!

er lidt i tvivl hvornår jeg skal ud og købe kjole pga. mit vægttab da jeg jo håber at smide 20 kg i alt og hvis det er muligt 24 kg i alt :)

0

Annonce ♥

Pyntesyg ja det er jeg har egentlig ville tabe mig længe synes bare jeg har haft svært ved at komme i gang. Men har lidt ekstra på sidebenene så vil gerne smide lidt inden brylluppet. Håber det vil kunne lade sig gøre at tabe 10kg inden d. 27 juni.

mit mål er -10 kg på 3 måneder og indtil videre har jeg tabt 7,2 kg og har 4 uger igen :)

så tror bestemt det er muligt hvis man kæmper for det :)

0

Hej piger

Denne uge har jeg tabt mig 1,6 kg hvilket betyder jeg nu er oppe på -8,8 kg

Har i denne uge cyklet ca. 60 km og været til spinning 4 gange og trænet i 2 timer og har virkelig nydt det

Hvordan går det hos jer andre?

Hvor er du bare mega sej!!

Her går det skønt! Holder stadig ca. -10 kg til trods for at jeg ind imellem spiser fy-ting som f.eks. fransk hotdog - så skærer jeg bare lidt ned på nogle andre ting :cheerleader3:

Men altså -10 kg, 1 str. for oven og 2 str. for neden :loveshower:

0

Så er det tid til den ugentlige Update

Ugen har været henover påsken og har arbejdet meget i påsken så det er kun blevet til 35 km på cyklen og 2 gange spinning

Har i ugens løb tabt 800 gram og er dermed oppe på 9,6 kg tabte kilo så er super glad

Kan tydeligt mærke forskel på hvordan mit tøj sidder og min dejlige kommende mand sagde også sidste uge at nu kunne han se jeg havde tabt mig en del - så er super glad har tabt ca halvdelen af målet og har ca. 7 ud af 10 måneder tilbage

Tager bestemt revanche i de kommende uger på trænings fronten da jeg kan mærke jeg har det bedre når jeg træner mere

Regner med at nå over de -10 kg til næste uges vejning så sætter nyt mål om 3 uger når jeg ser hvordan det går

Hvordan går det hos jer andre?

0

Annonce ♥

Dejligt at høre om alle jeres fremskridt!

Her går det også rigtigt godt. Jeg træner omkring 10 timer ugentligt, fordi jeg cykler minimum 30 km om dagen, og så er resten udgjort af crossfit og løb. Der er virkelig sket noget med min krop, og mine muskler bliver langsomt tydeligere. Vægten opfører sig rigtigt pænt, sidst jeg vejede mig lå den på omkring 61 kg, så det er jeg meget tilfreds med.

0

Det går langsomt, men nu går det den rigtige vej igen. I går lørdag stod vægten på 58,1.

Er startet arbejde igen og det tror jeg er godt da der så er mindre tid til hyggespisning.

0

Godmorgen allesammen 😃

Vægten sagde idag - 2 kg siden sidste uge - måtte på vægten 3 gange før jeg troede på det 😝 dvs mit vægttab nu er på -11,6 kg - er ret skolt af mig selv 😃

Ugen har stået på 70 km cykling og 5 gange spinning 😊

Det er så godt klaret af jer andre glæder mig til min vægt kommer ned omkring jeres 😃

0

Godmorgen allesammen

Vægten sagde idag - 2 kg siden sidste uge - måtte på vægten 3 gange før jeg troede på det dvs mit vægttab nu er på -11,6 kg - er ret skolt af mig selv

Ugen har stået på 70 km cykling og 5 gange spinning

Det er så godt klaret af jer andre glæder mig til min vægt kommer ned omkring jeres

Hvor er du da bare MEGA sej!! Kæmpe HEP herfra!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Godmorgen allesammen

Vægten sagde idag - 2 kg siden sidste uge - måtte på vægten 3 gange før jeg troede på det dvs mit vægttab nu er på -11,6 kg - er ret skolt af mig selv

Ugen har stået på 70 km cykling og 5 gange spinning

Det er så godt klaret af jer andre glæder mig til min vægt kommer ned omkring jeres

HOLD DA op hvor er det bare flot! Jeg synes det er så flot at du virkelig kæmper, og resultaterne taler jo sit tydelige sprog. Tillykke med det, du er så sej!

0

Må man hoppe med på denne tråd ?

Vi har netop fundet vores endelige bryllupsdato og nu venter der et hårdt slid.... Minimum 30 kg skulle der gerne af inden 2/7 2016. Det er absolut muligt ;) Men det er et kæmpe arbejde og det kræver vist både blod, sved og tårer. Heldigvis har jeg den mest støttende forlovede, som træner sammen med mig og hiver mig igennem de dage det er svært ❤️

Mangler det aller sidste motivation - håber at kunne få det gennem lidt opmuntrende ord og at se andre klare det ;)

0