Pyntesyg

Motivationstråd med ugentlige opdateringer

212 posts in this topic

Her til morgen sagde vægten - 13 kg 😃 er nu nede på 71 kg det en vild følelse at være så tæt på 70 det er ca. 3,5 år siden jeg har set det tal på vægten og jeg er så glad 😃

Idag skal jeg ud og shoppe lidt så jeg har bukser og bh'er jeg kan passe 😊

0

Annonce ♥

Her til morgen sagde vægten - 13 kg 😃 er nu nede på 71 kg det en vild følelse at være så tæt på 70 det er ca. 3,5 år siden jeg har set det tal på vægten og jeg er så glad 😃

Sejt. Det kan virkelig mærkes når du er nødt til at shoppe nyt tøj 😃

0

I morges stod vægten på 57,9. Sådan fem dage med sund kost giver resultater.

Det er to børn siden at min vægt hed noget med 57,noget. Målet hedder 57,0 kg om 14 dage.

0

Sejt. Det kan virkelig mærkes når du er nødt til at shoppe nyt tøj 😃
Ja det var en fantastisk følelse 😃

Gik fra 75I til 70G i bh og en størrelse ned i bukser 😃

Det så rart at have tøj der passer igen 😊

0

Annonce ♥

Det er to børn siden at min vægt hed noget med 57,noget. Målet hedder 57,0 kg om 14 dage.

Godt klaret! Mon ikke du nok skal nå det 😊

Hvad startede du på?

Fødte sidste sommer og var lige oppe over 80 kg, tog omkring 20 kg på i løbet af graviditeten.

I morges sagde vægten 57,5 kg 😊

Edited by Mus84
0

Ugens vægtopdatering 😃

-700 gram i denne uge = 13,7 ialt

2 gange spinning og 43 km på cyklen 😊

Er godt tilfreds taget i betragtning at jeg har været til konfirmation, familie weekend og fødselsdag i ugens løb 😊

Sejt

0

Annonce ♥

Godt klaret! Mon ikke du nok skal nå det

Hvad startede du på?

Fødte sidste sommer og var lige oppe over 80 kg, tog omkring 20 kg på i løbet af graviditeten.

I morges sagde vægten 57,5 kg

Virkelig godt klaret håber jeg kan ende ca. Samme sted til mit bryllup til november

0

Jeg har gjort det utænkelige og lagt vægten væk! :blink:

Jeg har simpelthen taget mig i at blive ekstrem irriteret her på det sidste over at vægten var steget, men jeg er næsten 100 på at det er muskler, for jeg er blevet mere markeret, men når jeg stillede mig op på vægten følte jeg mig tykkere, hvilket jo ikke er ideen!

Så jeg har ikke vejet mig i 2 uger, hvilket absolut er fremskridt, da jeg er vant til at veje mig en gang om ugen!

men vi har også dyrket crossfit siden februar og det har virkelig gjort underværker, er stærkere og mere energisk! Nu er vi så begge begyndt på bootcamp, H2B på Oberstens bootcamp (ejeren af centeret) og jeg på Bikini Bootcamp, hvor vi får ugentlige challenges og træningsøvelser vi skal lave.

Jeg har også i den sidste 1,5 uges tid skrevet ned hvad jeg har fået at spise, men IKKE regnet kalorier. Bare skrevet ned :) Det giver altså et rimelig coolt overblik og forståelse for hvor det er man går nedenom og hjem, jeg kan specielt godt lide at kigge på hvornår det sidst er jeg har spist.

Så for mig handler det ikke om vægten mere, men om hvad jeg ser i spejlet og hvordan jeg har det! Nogen gange måler jeg mig da også, da jeg har mål helt tilbage fra sidste år hvor jeg også var i rimelig god form, og så masser af billeder på telefonen for at se fremskridtet, skal vi ikke bare sige at der ikke er nogen der får lov til at kigge i mine billeder for tiden :floejt:

Jeg har også gået uden sukker og cola zero i en uge, det har ikke været så hårdt, som jeg har regnet med, men her i min eksamen periode (de næste 3 uger) tror jeg at jeg vil give mig selv lov til at få lidt zero, og så nyde nogle fedtede snacks, som de hjemmelavede sukkerfrie bounty jeg har liggende i fryseren :tunge:

0

Hej med jer inspirerende kvinder :cheerleader3:

Hvor er det en god ide med sådan en tråd her, så jeg vil meget gerne joine hvis det er okay? :)

Jeg har tidligere vejet over 110 kg, men formåede så at tabe 32 kg. Da jeg mødte min forlovede vejede jeg derfor 78 kg, og siden jeg mødte ham er vægten så desværre gået op igen. Nu ligger jeg på ca. 92, så jeg har taget 14 kg på siden jeg mødte ham.

Vi skal giftes d. 25.6.2016, og jeg har faktisk allerede købt en brudekjole - men i størrelse 40. Jeg har en gallakjole med samme mål som brudekjolen som jeg passede da jeg vejede de 78 kg, så jeg skal gerne tabe mindst 14 kg på ca. 1 år.

Det burde være muligt, da jeg tabte de 32 kg på et år ca, og jeg kan være ret effektiv når jeg først er i gang.

Ideelt vil jeg gerne veje 75 kg til vores bryllup, så jeg satser på at tabe 17 kg inden 25 juni næste år.

Det svære for mig er hvis min kæreste spiser lækker mad, og så er vi bare alt for "gode" til at overbevise hinanden om at vi godt lige kan købe lidt hygge til fredagsfilmen.

Men jeg håber at det giver et spark i røven at der nu "kun" er et år til brylluppet, og så virker det så motiverende at høre om hvor godt i andre herinde klarer den og bare kører med klatten ift. vægttab. Kæmpe hep for de kg i har tabt :cheerleader3:

Jeg dyrker ikke så meget motion da jeg er i gang med at skrive speciale, så prøver i stedet at styre kosten lidt strengt, og jeg vil rigtig rigtig gerne kunne skrive ugentlige opdateringer herinde og følge med i jeres, da jeg tror det vil give mig lidt mere en følelse af forpligtelse ift. vægttabet.

Rigtig god ide med denne tråd og glæder mig til at følge med i jeres spændende vægttab :loveshower:

0

Annonce ♥