beyond

Blomster/brustbuket til h2b, forlover, min far... og min stedfar?

6 posts in this topic

H2b skal sørge for min brudebuket samt for brystbukettrne til ham, hans forlover og min far der skal føre mig op.

Nu spurgte han så i dag om han også skulle sørge for en brystbuket til min stedfar, og jeg er helt i tvivl.

PRO:

Min stedfar har på mange måder været som en far for mig siden jeg var ganske ganske ung, jeg har et helt fantastisk forhold til ham, og tænker mere på ham som "min anden far" end som min stedfar. Symbolikken i at han også skal have en brystbuket er derfor rigtig fin, meeeen...

CON:

.. Han skal jo ikke føre mig op af kirkegulvet - det skal min far. Som jeg også elsker højt og har et rigtig fint forhold til. Jeg tænker om det så ikke er lidt mærkeligt at give min stedfar en brystbuket også? Eller er jeg bare mærkelig her?

Et eller andet sted er det jo fuldstændig ligegyldigt, men alligevel kan jeg mærke at jeg ikke bare lige kan sige 1 eller 2. Og nu lovede jeg så min kæreste at bruge bryllupsklar til noget fornuftigt for en gangs skyld (hans ord - ikke mine) så derfor spørger jeg jer. Hvad tænker i / hvad ville i gøre?

0

Annonce ♥

Jeg ville holde mig til, at det kun var din far, hvis det var mig. Netop fordi det er ham der følger dig op, og der med er en del af brudefølget.

Det er ikke helt det samme, men jeg overvejede lidt, on vi skulle købe en knaphulsblomst til min mands far, men endte med at gå væk fra det, af samme grund, som jeg har beskrevet ovenfor :) Håber det hjalp :wink:

0

Jeg synes sagtens at han kan få en så "begge" dine fædre har noget specielt

0

Hvis din stedfar sidder tæt på dig under middagen, så synes jeg godt han også kan få en..

-det ville være en fin gestus.. :-)

-men i bund og grund er det jeres dag og hvis du gerne vil have han skal have en, så skal han da det.. :-)

0

Annonce ♥

Hos os havde min mands far også en knaphulsblomst magen til de andres, han havde ikke nogen funktion til brylluppet, men jeg synes bare det hørte sig til at mændene havde det.

Så hvis du synes din stedfar skal have en knaphulsblomst, så skal han da have en :)

0

Jeg synes også sagtens du kan give din stedfar en :) som du beskriver dit forhold til din stedfar så tænker jeg at det ville være en rigtig fin gestus og måske en måde at vise ham på, at selvom han ikke er din "rigtige" far, så betyder han lige så meget for dig og denne dag er han også vigtig.

0