milo89

Søger stolebetræk.. kan i hjælpe..?

2 posts in this topic

Hej

Jeg søger noget stolebetræk til stolene til vores bryllup. Vi har prøvet med de billigere modeller, men synes ikke det er så pænt... Vi synes dog også de der luksus modeller i satin er meget dyrer (billigste jeg har fundet er 71kr. stk), når man skal have så mange, selvom de er mega pæne.

Så jeg tænkte på om nogen af jer enten lå inde med nogen eller kender et sted man kan købe dem billigt? Gerne dem af satin, der er til stole med høj og firkantet ryg (altså uden runding i toppen). Jeg kan desværre ikke få lov at vedhæfte billede eller link, for at kunne vise det, da den fryser skærmen eller melder fejl.. men håber I ved hvad jeg mener..

MVH.

Mille

0

Annonce ♥

Hej Mille,

Har i overvejet at leje stole i stedet for at skulle købe stolebetræk? Til vores bryllup havde vi valgt at leje det hele, så ved selvfølgelig ikke hvordan det passer ind i jeres budget, men vi var meget tilfredse med vores stole i hvert fald. Og i forhold til at skulle købe betræk til 71 kr. stk. kan det måske faktisk også være en billigere løsning for jer?

Vi kørte et helt guld tema, så vi havde disse stole: http://www.ok-serviceudlejning.dk/shop/guldstol-m-gyldent-moenstret-saede-420.html som passede perfekt ind og som var rigtig flotte og gode at sidde i. Jeg tror kun at de udlejer til Sjælland, så ved ikke om dette hjælper dig? Men ville i hvert fald lige prøve at hjælpe hvis det var muligt.

Alt held og lykke med jeres store dag :)

Venlige hilsner,

Josefine

0