kmw

Vores vinterbryllup - Opdateret

60 posts in this topic

Kirke og toastmaster på plads

Så sker der lidt igen :)

Vi har jo haft en masse bøvl med kirkerne, så i dag tog vi tyren ved hornene og gik op på kirkekontoret for at få nogle svar på hvor meget stilladserne og afdækningen ville dominere. Vi var så heldige at de havde tid til at vise os kirken, og det var MEGET bedre end vi havde frygtet. Det der kan være er at der MÅSKE står en lift som de bruger til at bygge orglet over alteret, men det kan godt være de er færdige til den tid. Og hvis den er der bliver den enten kørt væk eller dækket af på en pæn måde. Derfor har vi nu besluttet at vi holder fast i vores egen kirke som er den vi aller helst vil være i :D

Derudover har jeg snakket med min lillebror, og han var meget beæret over at vi har tænkt på ham som toastmaster, og hvis vi troede på at han kunne klare den opgave ville han meget gerne tage imod den :) Skønt med to ting mere på plads. Så nu kan vi snart få lavet invitationerne.

0

Annonce ♥

Kirke og toastmaster på plads

Så sker der lidt igen :)

Vi har jo haft en masse bøvl med kirkerne, så i dag tog vi tyren ved hornene og gik op på kirkekontoret for at få nogle svar på hvor meget stilladserne og afdækningen ville dominere. Vi var så heldige at de havde tid til at vise os kirken, og det var MEGET bedre end vi havde frygtet. Det der kan være er at der MÅSKE står en lift som de bruger til at bygge orglet over alteret, men det kan godt være de er færdige til den tid. Og hvis den er der bliver den enten kørt væk eller dækket af på en pæn måde. Derfor har vi nu besluttet at vi holder fast i vores egen kirke som er den vi aller helst vil være i :D

Derudover har jeg snakket med min lillebror, og han var meget beæret over at vi har tænkt på ham som toastmaster, og hvis vi troede på at han kunne klare den opgave ville han meget gerne tage imod den :) Skønt med to ting mere på plads. Så nu kan vi snart få lavet invitationerne.

Det ér også en dejlig kirke :) :) :) Der er også en sognegård, som I måske kan låne til reception, så skal man ikke så langt fra kirke til reception ;)

0

Det er længe siden jeg har været herinde, så tænker at jeg hellere må få opdateret jer lidt :)

Vi har fundet stedet til receptionen :) Det bliver i det lokale hvor jeg øver musical. Det kan vi låne gratis, så det er skønt :)

Derudover har vi fået afleveret de første invitationer. Jeg er blevet super tilfreds med resultatet, og nu skal jeg bare have lavet resten så de kan sendes afsted.

Jeg har fundet mig en super dygtig leverandør af de blomster jeg skal bruge til buket og dekorationer, så jeg får næsten hele tiden pakker ind af døren, fordi jeg bliver nødt til at bestille små pakker for at undgå tolden ;) Jeg glæder mig så meget til at skulle til at lege mere med blomsterne når jeg er færdig med invitationerne.

Så har jeg købt min ring :D Jeg faldt pladask for den, selvom den er helt anderledes end hvad jeg havde forestillet mig. Da butikken så havde 20% på alt var det bare med at slå til. Jeg skal dog have udskiftet stenen i den, da jeg ikke syns det skal være syntetisk sten i min vielsesring.

Det er skønt at det går fremad, og jeg begynder at spekulere på hvad jeg dog skal bruge min tid på efter brylluppet :P

post-77382-0-01320600-1438808008_thumb.j

post-77382-0-55632200-1438808015_thumb.j

post-77382-0-79490300-1438808021_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥